Turkulainen lastenkoti palkkasi törkeästä raiskauksesta tuomitunviranomainen ei voi puuttua
Miten tämä voi olla mahdollista??!? Eikö juuri tämän takia tarkisteta rikosrekisteri ennen palkkausta?
Kommentit (44)
Raiskarit ja huumeidenkäyttäjät saa töitä ja sitten minä joka olen kunnollinen enkä juo alkoholia, en ole koskaan polttanut tupakkia eikä ole rikosrekisteriä niin en kelpaa töihin. Tässä jo vuosia olen ollut työtön.
Onko kukaan kieltänyt palkkaamasta rikollisia? Se rekisteri pitää vaan tarkistaa, mutta jos laki ei kiellä palkkaamasta, ei voi mitään.
Suomessa hyväksikäytetään lapsia ja nuoria pikkutuomioilla ja uhrit tuhotaan, oikeusjärjestekmä on täysin mädäntynyt.
Luulisi tuon rikollistaustaisen tietävän itsekkin, ettei ole sopivaa seuraa nuorille tai lapsille.
oikeusjärjestekmä=oikeusjärjestelmä :)
Vierailija kirjoitti:
Raiskarit ja huumeidenkäyttäjät saa töitä ja sitten minä joka olen kunnollinen enkä juo alkoholia, en ole koskaan polttanut tupakkia eikä ole rikosrekisteriä niin en kelpaa töihin. Tässä jo vuosia olen ollut työtön.
Sinuun ei voi kohdistaa empatiaa eikä sinulla voi hyvistellä. Kukkahattutädit ne nimittäin jaksaa uskoa.
Suomalainen oikeusjärjestelmä ei ole edes vitsi vaan täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kieltänyt palkkaamasta rikollisia? Se rekisteri pitää vaan tarkistaa, mutta jos laki ei kiellä palkkaamasta, ei voi mitään.
Mutta palkkaaja ilmeisesti kuitenkin vastaa jos väärinkäytöksiä tapahtuu? Huippua olisi jos itse tekijää ei syytetä silloin.
Miksi viranomaisen pitäisi puuttua? Luulisi työnantajan päättävän kenet palkkaa, mutta tuollaiset "kokemusasiantutijat" ovat jo lähtökohaisesti epäilyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viranomaisen pitäisi puuttua? Luulisi työnantajan päättävän kenet palkkaa, mutta tuollaiset "kokemusasiantutijat" ovat jo lähtökohaisesti epäilyttäviä.
Ai, sinun mielestäsi lastenkodissa saa työskennellä törkeästä seksuaalirikoksesta tuomittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinun mielestäsi lastenkodissa saa työskennellä törkeästä seksuaalirikoksesta tuomittu?
Maalaisjärkikin sanoo, että ei,mutta mitä joku "viranomainen" voi tehdä, jos yritys palkkaa tuomitun henkilön?
Kyllä tällaisilla aloilla pitäisi olla joku vastuu rekryllä, ettei voi vaikkapa heitellä pedo-kavereitaan päiväkoteihin tuosta vain ja sitten muka vain ihmetellään, ei voi mitään, ei voitu tietää, ei oteta vastuuta ja seuraava työnhakija sisään...
Miten on arvioitu rikoksen tehnyttä. Ehkä joku kokee että muuttunut tai tarvitsee töitä. Mutta onko yhteislaitoksissa kovin hyvä suoja yleensä nuorille ja lapsille, muillekaan. Koska myös toinen asukas voi käyttää hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
On outoa
'S*u*o*j*a*v*ä*r*i selittää ja riittää perusteeksi!
https://www.nuorisokotinoste.fi
https://www.finder.fi/Liikkeenjohdon+konsultointi/Tabolia+3+Oy/Turku/yh…
Kenen idea oli yksityistää sote? Keitä nämä omistajat ovat?
Kertoo kuinka vähän lastenkotilapsia ja heidän oikeuksiaan arvostetaan
Enpä tiedä. Tulee mieleen, että ei kai vaan rekryä nuoria sieltä.
On outoa