Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä jogurtti/rahka tms olisi terveellistä mutta edullista esim aamiaiselle?

Vierailija
18.03.2022 |

Mitään sokerihöttöjä en haluaisi syödä. Maustamattomia rahkoja ja proteiinirahkoja oon syönyt, mutta nekin alkaa olemaan liian hinnakkaita joka päivä syötynä.

Kommentit (25)

Vierailija
22/25 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Hinnakkaita ovat. Tämäkin maksaa 1,29 euroa kilo.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/valio-hyva-suomal-arki-jog-1kg-maus…

Tuoko ei ole sokerihöttöä?

Itse ostaisin turkkilaista jogurttia, sitä ei tarvitse syödä niin paljoa kun on rasvaisempaa, itse saan kilosta 5-6 annosta. Sekaan vähän hedelmää tai marjaa.

Sokerihöttöä? Lisättyä sokeria 0%, toki siinä on maitosokereita, kuten kaikissa maitotuotteissa. 

Ainesosat: Pastöroitu MAITO, MAITOVALMISTE ja jogurttihapate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Turkkilaisessa jogurtissa on rasvaa 10%, tuossa suomalaisessa arkijogurtissa 2,4% painosta, mutta sokeriakin on tuossa tuossa turkkilaisessa enemmän, sekä tietenkin kaloreita. (129 kcal / 50 kcal per sata grammaa).

Vierailija
24/25 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Hinnakkaita ovat. Tämäkin maksaa 1,29 euroa kilo.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/valio-hyva-suomal-arki-jog-1kg-maus…

Tuoko ei ole sokerihöttöä?

Itse ostaisin turkkilaista jogurttia, sitä ei tarvitse syödä niin paljoa kun on rasvaisempaa, itse saan kilosta 5-6 annosta. Sekaan vähän hedelmää tai marjaa.

Sokerihöttöä? Lisättyä sokeria 0%, toki siinä on maitosokereita, kuten kaikissa maitotuotteissa. 

Ainesosat: Pastöroitu MAITO, MAITOVALMISTE ja jogurttihapate.

Oho joo, katsoin jotenkin ihan väärin että tuo on maustettua :D ei tosiaan olekaan mitään sokerihöttöä tietenkään maustamaton.

Vierailija
25/25 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta piimää ja laita se valumaan kahvinsuodattimeen vähintään yön ajaksi. Jäljelle jäänyt massa on rahkaa. Valuneen heran voit käyttää vaikka sämpylätaikinaan. Piimä valuu ihan suoraan esikäsittelemättä, mutta jos haluat nopeuttaa prosessia, kuumenna sitä piimää vähäsen.

Piimä on aika hinnakas tuote enkä omista kahvinkeitintä. Sähkökin on niin kallista, ettei uunia voi käyttää. Ap

Joo-oo, peruspiimä suunnilleen samanhintaista kuin maito. Kahvinsuodattimia saa ostettua irrallisina, eivätkä maksa halpakaupoissa paljon mitään. Siivilää ja jotain harsokangasta voi myös käyttää. Sen heran voit työntää myös vaikka puuroon ja yllätys yllätys, voi sen juodakin joko semmoisenaan tai lantrattuna vedellä. Nuo selityksesi paljastivat, että provohan tämä. Pitäähän sitä saada perjantai-iltaan hupia.