Kannattaako naisen leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa?
Onko huono asia jos näyttää kiinnostuksensa vai pitäisikö edetä rauhallisesti? Mietin tässä, että miten käyttäytyisin... Haluaisin siis tästä ihme säätöseksitapailu-jutusta (mikä mulla nyt on ollu parisen kk) vakavan suhteen. Ajattelin nyt, että en vaikuta enää niin innokkaalta viestittelijältä ja sellaselta et haluan nähä joka päivä. Kyllä mieskin mua usein kyselee, mut aina tulee tunne, että on itse se halukkaampi osapuoli. :-D Et jos pidän nyt taukoa vähän ja katon että miten mies reagoi.
Onko se hyvä, että miehelle on naisessa jotain "haastetta" vai mitä mieltä olette? Kokemuksia?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:12"]
Eron jälkeen sinkkumarkkinoilla on kyllä tasan tuntunut siltä, että jos ei pelaa, joutuu lempatuksi alta aikayksikön. Että (melkein) kaikki pelaa.
[/quote]
Normaaleilla ihmissuhdetaidoilla pääsee pitkälle.
Jos se "pelaaminen" tarkoittaa esim. oman läheisriippuvan käyttäytymisen minimointia, niin onko silloin yllättävää, että pärjäät vain pelaamalla?
[/quote]
No mutta mikä on läheisriippuvuutta? Minusta esim. toiselle pitäisi voida viestiä, jos on jotain asiaa ilman että tarvitsee pähkäillä kauanko siitä on ja kumpi viesti viimeksi yms.
Elokuvissa ja kirjoissa varmasti toimii kun luodaan draamankaarta ja dramatiikkaa, oikeassa elämässä tuskin. Ite ainakin vaihtaisin maisemaa jos liian vaikeeta esittää, aattelisin ettei sitä kiinnosta. Tämä minun henk.koht mielipide miehenä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:12"]
Eron jälkeen sinkkumarkkinoilla on kyllä tasan tuntunut siltä, että jos ei pelaa, joutuu lempatuksi alta aikayksikön. Että (melkein) kaikki pelaa.
[/quote]
Normaaleilla ihmissuhdetaidoilla pääsee pitkälle.
Jos se "pelaaminen" tarkoittaa esim. oman läheisriippuvan käyttäytymisen minimointia, niin onko silloin yllättävää, että pärjäät vain pelaamalla?
[/quote]
No mutta mikä on läheisriippuvuutta? Minusta esim. toiselle pitäisi voida viestiä, jos on jotain asiaa ilman että tarvitsee pähkäillä kauanko siitä on ja kumpi viesti viimeksi yms.
[/quote]
Kun välittää toisesta eikä syystä tai toisesta uskalla paljastaa aitoja tunteitaan niin itse ainakin alan miettimään näitä asioita ihan väkisin.. mietin että olenko nyt liian helppo ja mitäköhän se tästä ajattelee. Kuitenkin itse olen 99% varma, että tällä miehellä on muhun tunteita myös. Olen kuitenkin joutunut pettymään usein parissa muissa miesjutuissa niin jotenkin nyt sitä yrittää pelata varman päälle.
Pitäisihän sitä pystyä sanomaan suoraan, mutta itse olen varautunut tämmöisissä asioissa ja minua ahdistaa että joutuisin olemaan se joka tekee aloitteen. Siksi ehkä toivoisin että saisin tällä tauolla innokkuudestani miehen heräämään ja tekemään aloitteen. Ja järki kyllä sanoo, että eihän se näin mene. Toiveajattelua taitaa vain olla. Mutta me jokainen ollaan erilaisia ja käyttäydytään niin kun parhaaksi näämme. Ja virheistä sitä oppii..Itsellä vaan kokemuksena takana semmoinen tilanne että liika innokkuus omalta puoleltani on tappanut miehen kiinnostuksen. Siksi aloin tätä aihetta miettimään.AP
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:12"] Eron jälkeen sinkkumarkkinoilla on kyllä tasan tuntunut siltä, että jos ei pelaa, joutuu lempatuksi alta aikayksikön. Että (melkein) kaikki pelaa. [/quote] Normaaleilla ihmissuhdetaidoilla pääsee pitkälle. Jos se "pelaaminen" tarkoittaa esim. oman läheisriippuvan käyttäytymisen minimointia, niin onko silloin yllättävää, että pärjäät vain pelaamalla? [/quote] No mutta mikä on läheisriippuvuutta? Minusta esim. toiselle pitäisi voida viestiä, jos on jotain asiaa ilman että tarvitsee pähkäillä kauanko siitä on ja kumpi viesti viimeksi yms. [/quote] Kun välittää toisesta eikä syystä tai toisesta uskalla paljastaa aitoja tunteitaan niin itse ainakin alan miettimään näitä asioita ihan väkisin.. mietin että olenko nyt liian helppo ja mitäköhän se tästä ajattelee. Kuitenkin itse olen 99% varma, että tällä miehellä on muhun tunteita myös. Olen kuitenkin joutunut pettymään usein parissa muissa miesjutuissa niin jotenkin nyt sitä yrittää pelata varman päälle. Pitäisihän sitä pystyä sanomaan suoraan, mutta itse olen varautunut tämmöisissä asioissa ja minua ahdistaa että joutuisin olemaan se joka tekee aloitteen. Siksi ehkä toivoisin että saisin tällä tauolla innokkuudestani miehen heräämään ja tekemään aloitteen. Ja järki kyllä sanoo, että eihän se näin mene. Toiveajattelua taitaa vain olla. Mutta me jokainen ollaan erilaisia ja käyttäydytään niin kun parhaaksi näämme. Ja virheistä sitä oppii..Itsellä vaan kokemuksena takana semmoinen tilanne että liika innokkuus omalta puoleltani on tappanut miehen kiinnostuksen. Siksi aloin tätä aihetta miettimään.AP
[/quote]Yritä löytää järkevä balanssi, koska liian kylmä ei toimi myöskään, se tappaa kiinnostuksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:46"]Joo, tärkeintä on balanssi!!
[/quote]
Eli pitäisi olla vähän haastetta,
mutta ei liikaa. Vähän helppo, muttei liian.. AP
Antaa toiselle tilaa sekä osoittaa läheisyyttä. Ottaa itselleen tilaa, olla itsenäinen mutta avoin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:51"]Antaa toiselle tilaa sekä osoittaa läheisyyttä. Ottaa itselleen tilaa, olla itsenäinen mutta avoin.
[/quote]
Mun mielestä tää on vaikeaa.. miks ei vaan riitä et on oma ittensä. :-D AP
Muista kuitenkin heittäytyä kympillä suhteeseen, kun sen aika tulee ja alkusäädöt on hoidettu ja olette kumpikin varmoja tunteistanne. Se on ihan parasta suhteessa se tietty aika, toki ajan myötä rauhottuu.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:57"]Muista kuitenkin heittäytyä kympillä suhteeseen, kun sen aika tulee ja alkusäädöt on hoidettu ja olette kumpikin varmoja tunteistanne. Se on ihan parasta suhteessa se tietty aika, toki ajan myötä rauhottuu.
[/quote]
Todellakin! :-) Tämä alkusäätö on suoraan sanottuna niin ärsyttävää ... AP
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:17"]Kuulostat mun ystävältä ap. Jos mies ei kirjota sulle ja sä oot ainainen aloitteentekijä niin antaisin olla! Tai ainakin juuri se tekstari tauko, jos se on kiinnostunut susta niin kyllä sekin voi ottaa ite yhteyttä ensin, eikä aina nainen. Toisaalta, kyllä se yli-innokkuuskin tappaa mielenkiinnon. Kaikki ei pidä sellaisesta.
[/quote]
Siis kirjoittelee se mulle ja soittelee ja kyselee kuulumisia. :-) mutta tuntuu silti itse että teen sitä liian innokkaasti. Ja haluan pitää taukoa omasta viestittelystä ettei mies tavallaan pelästy kun olen niin innokas. AP