Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coop-tuotteiden laatu

Vierailija
29.07.2024 |

Onko ihmisillä S-ryhmän Rainbow-tuotteet korvanneesta Coopista minkälaisia kokemuksia? Itse ostin ensimmäistä kertaa Coopia mustapapusäilykkeen muodossa, enkä oikein vakuuttunut: Suolaliemi puuttui, ja tölkissä oli pelkkä märkä ja pilaantuneelle haiseva papuklöntti, jonka jätin tottakai syömättä. Pakkaus oli päällisin puolin ehjä, eli tuollaisena lienee lähtenyt tehtaalta.

Muistan lukeneeni muistakin laatuongelmista näissä tuotteissa. Jää jatkossa Coopin papusäilykkeet ainakin kaupan hyllylle, todennäköisesti muutkin tuotteet, jos halvalle hinnalle on noin selkeä syy.

Vastaavia kokemuksia?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen laatu.

Vierailija
2/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut useamman Coop-tuotteen ja toistaiseksi kaikki olleet hyviä. Säilykkeitä en ole kokeillut, kun en niitä muutenkasn juuri käytä. Maissia ostan silloin tällöin, mutta en ole Coop-maissia tainnut edes nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kalja on huonompaa kuin edellinen versio, muuta en ole testannut.

Vierailija
4/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapaperi on ihan paskaa, iso hylsy, paperi seitinohutta.

Iskin käteni paskaan.

Vierailija
5/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin papusäilykkeet havaittu meilläkin huonolaatuisiksi. Muissakin tuotteissa laatu on niin heikko, että jääköön kauppaan. Hintaa pitäisi pudottaa puoleen niin olisi hinta ja laatu balanssissa.

Vierailija
6/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihan samoja tuotteita kuin ennenkin. Vain brändi muuttui.

Vierailija
7/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coopin papusäilykkeet havaittu meilläkin huonolaatuisiksi. Muissakin tuotteissa laatu on niin heikko, että jääköön kauppaan. Hintaa pitäisi pudottaa puoleen niin olisi hinta ja laatu balanssissa.

Taas olette ap:n kanssa keksineet tarinoita.

Vierailija
8/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maissia ostan silloin tällöin, mutta en ole Coop-maissia tainnut edes nähdä.

Itse asiassa Äässin maissi on nykyään juurikin Coopia, ja minusta se maistuu oudolta. Outo sivumaku. Edeltäjässä ei ollut. 

Varma tuote kuten joku pastasäkki on ok. Ostin Coop-grillipihvejä, ja ne maistuivat ihan kummallisilta, vaikka suomalaista lihaa ja päiväystä. 

Vierailija
9/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapaperi on ihan paskaa, iso hylsy, paperi seitinohutta.

Iskin käteni paskaan.

Jep. Melkein puoli rullaa pitää olla yhdellä pyyhkäisyllä. Minullakin tullut ns. ullatussexxia, kun muutaman kerran survaissut sormen paperin läpi hanuriin.

Vierailija
10/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä laatu, toki tietenkin hintaansa nähden. Ei halvalla voi ajatellakaan saavansa parasta, mutta kun suhteuttaa siihen mitä maksavat, niin ei valittamista. 

Vierailija
11/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut muissakin Coop -ketjuissa, että s-kaupan edustaja tulee kehumaan halpaversioita, vaikka kaikki on todenneet ne paskoiksi.

Eiköhän myynti kerro, että virheen tekivät.

Vierailija
12/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastevihanneksissa on enemmän jäähdytettyä vettä, ja kasvisten huonoja osia varsia kuin merkkituotteessa. 

Vierailija
13/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä laatu, toki tietenkin hintaansa nähden. Ei halvalla voi ajatellakaan saavansa parasta, mutta kun suhteuttaa siihen mitä maksavat, niin ei valittamista. 

Jugurtti on ainakin aivan samaa, mitä myydään tuplahintaisena toisella merkillä. Tehdaskin on Suomessa.

Vierailija
14/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastevihanneksissa on enemmän jäähdytettyä vettä, ja kasvisten huonoja osia varsia kuin merkkituotteessa. 

Ai, että näissä massatuotteissa ihan tarkoituksella otetaan kasvisten huonot osat? WAU!

Vierailija
15/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut muissakin Coop -ketjuissa, että s-kaupan edustaja tulee kehumaan halpaversioita, vaikka kaikki on todenneet ne paskoiksi.

Eiköhän myynti kerro, että virheen tekivät.

Lääkkeet loppu.

Vierailija
16/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on rainbow-jatke. No ihmekös. Ostin yhden pussin coop-parsakaaleja ja totesin, ettei tarvitse ostaa coopia enää :D

Vierailija
17/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuurisalaatti oli niin pahan makuista, että syömättä jäi. 

Vierailija
18/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop-hedelmämysli on hyvää, ostin jo toisen pussin. Iso, edullinen, eikä ole ylimakea. Päärynäjogurttia olen ostanut myös enkä keksi eroa muihin vastaaviin eli hyvää on.

Vierailija
19/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Änglamarkia. Se on laatua halvalla

Vierailija
20/117 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissit pilaantuneita tai vähintään pilaantumassa olevan makuisia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan