Coop-tuotteiden laatu
Onko ihmisillä S-ryhmän Rainbow-tuotteet korvanneesta Coopista minkälaisia kokemuksia? Itse ostin ensimmäistä kertaa Coopia mustapapusäilykkeen muodossa, enkä oikein vakuuttunut: Suolaliemi puuttui, ja tölkissä oli pelkkä märkä ja pilaantuneelle haiseva papuklöntti, jonka jätin tottakai syömättä. Pakkaus oli päällisin puolin ehjä, eli tuollaisena lienee lähtenyt tehtaalta.
Muistan lukeneeni muistakin laatuongelmista näissä tuotteissa. Jää jatkossa Coopin papusäilykkeet ainakin kaupan hyllylle, todennäköisesti muutkin tuotteet, jos halvalle hinnalle on noin selkeä syy.
Vastaavia kokemuksia?
Kommentit (117)
Mä olen ostanut useamman Coop-tuotteen ja toistaiseksi kaikki olleet hyviä. Säilykkeitä en ole kokeillut, kun en niitä muutenkasn juuri käytä. Maissia ostan silloin tällöin, mutta en ole Coop-maissia tainnut edes nähdä.
Ainakin kalja on huonompaa kuin edellinen versio, muuta en ole testannut.
Paskapaperi on ihan paskaa, iso hylsy, paperi seitinohutta.
Iskin käteni paskaan.
Coopin papusäilykkeet havaittu meilläkin huonolaatuisiksi. Muissakin tuotteissa laatu on niin heikko, että jääköön kauppaan. Hintaa pitäisi pudottaa puoleen niin olisi hinta ja laatu balanssissa.
Suurin osa ihan samoja tuotteita kuin ennenkin. Vain brändi muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Coopin papusäilykkeet havaittu meilläkin huonolaatuisiksi. Muissakin tuotteissa laatu on niin heikko, että jääköön kauppaan. Hintaa pitäisi pudottaa puoleen niin olisi hinta ja laatu balanssissa.
Taas olette ap:n kanssa keksineet tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Maissia ostan silloin tällöin, mutta en ole Coop-maissia tainnut edes nähdä.
Itse asiassa Äässin maissi on nykyään juurikin Coopia, ja minusta se maistuu oudolta. Outo sivumaku. Edeltäjässä ei ollut.
Varma tuote kuten joku pastasäkki on ok. Ostin Coop-grillipihvejä, ja ne maistuivat ihan kummallisilta, vaikka suomalaista lihaa ja päiväystä.
Vierailija kirjoitti:
Paskapaperi on ihan paskaa, iso hylsy, paperi seitinohutta.
Iskin käteni paskaan.
Jep. Melkein puoli rullaa pitää olla yhdellä pyyhkäisyllä. Minullakin tullut ns. ullatussexxia, kun muutaman kerran survaissut sormen paperin läpi hanuriin.
Oikein hyvä laatu, toki tietenkin hintaansa nähden. Ei halvalla voi ajatellakaan saavansa parasta, mutta kun suhteuttaa siihen mitä maksavat, niin ei valittamista.
Olen huomannut muissakin Coop -ketjuissa, että s-kaupan edustaja tulee kehumaan halpaversioita, vaikka kaikki on todenneet ne paskoiksi.
Eiköhän myynti kerro, että virheen tekivät.
Pakastevihanneksissa on enemmän jäähdytettyä vettä, ja kasvisten huonoja osia varsia kuin merkkituotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä laatu, toki tietenkin hintaansa nähden. Ei halvalla voi ajatellakaan saavansa parasta, mutta kun suhteuttaa siihen mitä maksavat, niin ei valittamista.
Jugurtti on ainakin aivan samaa, mitä myydään tuplahintaisena toisella merkillä. Tehdaskin on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Pakastevihanneksissa on enemmän jäähdytettyä vettä, ja kasvisten huonoja osia varsia kuin merkkituotteessa.
Ai, että näissä massatuotteissa ihan tarkoituksella otetaan kasvisten huonot osat? WAU!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut muissakin Coop -ketjuissa, että s-kaupan edustaja tulee kehumaan halpaversioita, vaikka kaikki on todenneet ne paskoiksi.
Eiköhän myynti kerro, että virheen tekivät.
Lääkkeet loppu.
Ai se on rainbow-jatke. No ihmekös. Ostin yhden pussin coop-parsakaaleja ja totesin, ettei tarvitse ostaa coopia enää :D
Punajuurisalaatti oli niin pahan makuista, että syömättä jäi.
Coop-hedelmämysli on hyvää, ostin jo toisen pussin. Iso, edullinen, eikä ole ylimakea. Päärynäjogurttia olen ostanut myös enkä keksi eroa muihin vastaaviin eli hyvää on.
Itse ostan Änglamarkia. Se on laatua halvalla
Maissit pilaantuneita tai vähintään pilaantumassa olevan makuisia
Erinomainen laatu.