Kiitos ryhmään pääsystä. T. Tuula
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula! Täällä toinen Tuula. Meitä tässä maassa riittää, itse nopeasti laskemalla sain määräksi 12 tuntemaani Tuulaa. Yhtenä heistä oma anoppi. Kuinka monta Tuulaa sinä tunnet?
Minä en ole Tuula, mutta ekaluokalla yks, kolmannella toinen, oli vaan vuoden, amkissa kanssa, yksi sukulainen, yksi yrittäjä joka teki yhteistyötä äitin kanssa, toinen yrittäjä kampaaja tuossa lähellä, yksi vuotta vanhempi samassa koulussa, yksi samalla kurssilla...en jaksa enää laskea eteenpäin. Liian monta.
Ei Tuuloja voi koskaan olla liikaa. Taipuukohan tuo monikko noin? 🤔
Itseasiassa tuuloja voi olla liikaa. Työpaikallani on yksi Tuula, ja se on jo paljonkin liikaa.
Onko tämä Vain keski luokka jutut ryhmä?
Tuhannenmulkun Tuulako se siin?
Tervetulloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula! Täällä toinen Tuula. Meitä tässä maassa riittää, itse nopeasti laskemalla sain määräksi 12 tuntemaani Tuulaa. Yhtenä heistä oma anoppi. Kuinka monta Tuulaa sinä tunnet?
Minä en ole Tuula, mutta ekaluokalla yks, kolmannella toinen, oli vaan vuoden, amkissa kanssa, yksi sukulainen, yksi yrittäjä joka teki yhteistyötä äitin kanssa, toinen yrittäjä kampaaja tuossa lähellä, yksi vuotta vanhempi samassa koulussa, yksi samalla kurssilla...en jaksa enää laskea eteenpäin. Liian monta.
Itseasiassa tuuloja voi olla liikaa. Työpaikallani on yksi Tuula, ja se on jo paljonkin liikaa.
Onko Tuula vienyt jääkaapista sun eväät? Tarkoitatko, että häntä on paljon liikaa? Painaako yli sata kiloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulle tuli paha mieli. T. Työpaikan ainut Tuula
Mukava saada tänne vähän uusia Tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on kuule kaikki yhtä "tervetulleita".
Kunhan mielipiteet ovat "oikeita". Ihan kuin Venäjällä!
Kivaa kun on lauantai,,,ollaan menossa Pentin kanssa saunaan,,,tehdään lämpimiä voileipiä 🌷🌸🌹🌺🌻🌼💐
Tv. Tuula & Pentti
Uusia Tuulia saadaan varmaan lisää tähän maahan ihan lähivuosina, kun uudet sukupolvet antaa isomummojensa nimiä lapsilleen.
Tuli punainen kortti. Seuraavasta tulee porttikielto
YP
Vierailija kirjoitti:
Uusia Tuulia saadaan varmaan lisää tähän maahan ihan lähivuosina, kun uudet sukupolvet antaa isomummojensa nimiä lapsilleen.
Ei nyt kyllä ihan lähivuosina. Kuten VRK:n nimikoneesta voit tarkistaa, Tuula on ollut suosittu nimi tämänhetkisten äitien ja isien vanhemmilla. Tällä hetkellä lapsia olevat saattavat antaa lastensa nimeksi Tuula sitten aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kyllä ihan lähivuosina. Kuten VRK:n nimikoneesta voit tarkistaa, Tuula on ollut suosittu nimi tämänhetkisten äitien ja isien vanhemmilla. Tällä hetkellä lapsia olevat saattavat antaa lastensa nimeksi Tuula sitten aikoinaan.
40- ja 50-luvulla näyttää suurin buumi olleen. Vuonna -42 syntyneet täyttää tänä vuonna jo 80 vuotta.
Hei Tuula.
Kannattaa myös liittyä huijarit ryhmään.
Täällä on niitäkin jotka on ilmiannettu sinne.
Ettet vain tule huijatuksi täällä.
Onko Tuula jo onnistunut lentämään pihalle ryhmästä?
;[/quote]
Ei Tuuloja voi koskaan olla liikaa. Taipuukohan tuo monikko noin? 🤔[/quote]
Tuulan sijamuodot onkin vaikeita, osaako joku?
Täällä EI neuvota ketään lääkityksessä! Kommentti poistettu ja seuraavalla kerralla ulos ryhmästä!
Syy on aina selvitettävä lääkärissä.
YP