Kiitos ryhmään pääsystä. T. Tuula
Kommentit (156)
Hei Tuula! Täällä on entinen naapurisi Terttu.
Kahviteltiin viime viikolla Marja-Liisan kanssa ja mietittiin mitä sinulle kuuluu.
Paljon terveisiä sinulle ja Jormalle!
T. Entinen naapurisi Terttu
Älkää aina laittako näitä kiitos ryhmään pääsystä -viestejä uuteen aloitukseen. Yksi ketju tästä riittää kiitos!
Terttu täällä vielä, kuule unohdin kysyä vieläkö sinulla on se suppilovahveropiirakan ohje tallella? Jos on, laita se tänne kun meillä on ensi viikolla voimistelukerhon kevätkahvit ja ajattelin tehdä sinne sen piirakan kun saatiin Martin kanssa kerättyä niin paljon suppilovahveroita viime syksynä.
Lainasin sitä ohjetta Hilkalle ja niiden koira söi sen. Ne metsästyskoirat on semmosia ahneita.
Koetan laittaa tähän kuvan jonka Martti otti minusta ja sienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula! Täällä toinen Tuula. Meitä tässä maassa riittää, itse nopeasti laskemalla sain määräksi 12 tuntemaani Tuulaa. Yhtenä heistä oma anoppi. Kuinka monta Tuulaa sinä tunnet?
Arvoitus: Kuinka monta Tuulaa tarvitaan laskemaan montako Tuulaa riittää tässä maassa, jotta kaikkien tuntemat Tuulat on mukana laskemassa? ps. Tiedän yhden Tuulan.
Voi kamaluus, kun mä tarkemmin tuossa mietin, niin mähän tiedänkin ainakin 3 Tuulaa...Sitä noi jatkuvat retket Porvooseehen ja Kärvisydämmiin ym teettää, että ei muista kohta ees eilistä päivää, kun niin tuulispäänä ts. tuulaspäänä painetaan paikasta toiseen. ps. Milloin lähtee bussi av laisten Pääsiäisretkelle ja tarviiko varata paikka? Ainiin, mihin nyt ollaankaan menossa tällä kertaa???Otin just kouvolan kananpersetukan varuiks, etten erottuisi liikaa joukosta. Mikä muuten on perus Tuula tyyli???Lähteekö ketään Tuulaa matkaan, vois oppii tuntee ees yhen Tuulan niinku oikeesti...
Av-reissu on parhaillaan matkalla "raumaaseen". Osallistukaahan kaiket Tuulat, Tertut, Hilkat, Martit ynnä muut
Tää on niiiin hauska ketju.
Ihme, että on vielä tallessa
T. Tuulan serkku
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiiin hauska ketju.
Ihme, että on vielä tallessa
T. Tuulan serkku
Todelllakin, ketjujen parhautta
Meillä sataa tänään reilusti lunta. Jorman tekemä linnunpönttö odottaa vielä asukkia.
Ei mulla muuta ollu.
Täältä tulee Palmusunnuntain virpomisloru kaikille Tuuloille: Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuoeks
💥🚩🏳✴🌿🎉🎋💥
Vierailija kirjoitti:
Täältä tulee Palmusunnuntain virpomisloru kaikille Tuuloille: Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuoeks
💥🚩🏳✴🌿🎉🎋💥
Kiitos, kiitos lorusta. Meni jo pääsiäinenkin ja kohta on vappu. Elämä on yhtä juhlaa
t. Tuula
Ole hyvä, Tuula. Tämän parempaa tuskin kukaan voi itselleen toivoa. Kuulut valittuihin.
Vierailija kirjoitti:
Liityn samalla myös ryhmään elä hyvin naura usein kuole paljon. Ylläpito voittako liittää minut siihen.
Minäkin haluan liittyä samaan ryhmään. Vieläkö mahtuu mukaan?
t. kaimasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Tuula! Täällä toinen Tuula. Meitä tässä maassa riittää, itse nopeasti laskemalla sain määräksi 12 tuntemaani Tuulaa. Yhtenä heistä oma anoppi. Kuinka monta Tuulaa sinä tunnet?
Arvoitus: Kuinka monta Tuulaa tarvitaan laskemaan montako Tuulaa riittää tässä maassa, jotta kaikkien tuntemat Tuulat on mukana laskemassa? ps. Tiedän yhden Tuulan.
Mä tiedän kaksi Tuulaa, mutta en ole itse Tuula.
Taidat olla piilo-tuula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tänne saa kuvan?? Huhuu yp!! En näe kenenkään kuvia!?! Tuula
Tuli tästä mieleen Helsingin terveyskeskuksen sähköinen asiointi nimeltään Maisa, jonka lähtökohta on sometyyppinen. Kysytään haluathan jakaa terveystietosi.
Myös kuvan voi laittaa. Epäselvää on laitetaanko kuva käyttäjästä vai vaivasta johon haetaan apua esim peräpukamat.
Sen sijaan asiallinen viestintä ei välttämättä onnistu vaan viesti menee väärään paikkaan.
Tästä tuli mieleen helsingin jodelista lukemani juttu, missä mies(parka) lähetti lääkärin pyynnöstä kuvan vaivastaan kännykkänumeroon. Joka olikin väärä, kun lääkäri antoi yhdellä numerolla poikenneen väärän numeron. Kuvitelkaa.
Tuulat eivät erehtyisi tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuula kuulostaa ihan joltain kalastajan apuvälineeltä.
Sekoitat nyt valionaiset tuulastukseen.
Kyllä Tuula oli.