Kiitos ryhmään pääsystä. T. Tuula
Kommentit (156)
Tuula, tuutko mun viereen Hankooseen kun mennään bussilla? Mä otan raikkaat voikkoleivät niin ei tuu nälkäkiukku, kouvolatukka ja munsalanpuku niin et erotu joukista. Ihana nähä🥰
Vierailija kirjoitti:
Tuula, tuutko mun viereen Hankooseen kun mennään bussilla? Mä otan raikkaat voikkoleivät niin ei tuu nälkäkiukku, kouvolatukka ja munsalanpuku niin et erotu joukista.
Tuun, jos et syö kaikkia vanukkaita. Terv. Tuula
Kiitos vastauksista kiitoksistani ryhmään pääsyyn. Tapaako tämä ryhmä säännöllisesti?
TV: Tuula
Vierailija kirjoitti:
Tuula, tuutko mun viereen Hankooseen kun mennään bussilla? Mä otan raikkaat voikkoleivät niin ei tuu nälkäkiukku, kouvolatukka ja munsalanpuku niin et erotu joukista. Ihana nähä🥰
Kyl mä voin lähtee, Hanko on ihan kaunis kaupunki. Munsalan pukuun en lupaa pukeutua. Enkä kyllä leikkaa kouvolatukkaakaan. Ajattelin soluttautua kantaväestöön rantaruotsalaisella naamiaispuvulla. Raikkaat voileivät on aina paikallaan, mutta otetaan sitten jotain kivaa, sivistynyttä juomaa sen mukana. Bolia tai Veivikaulaa, vaikkapa. Terveisin Tuula (ei ap Tuula)
Ootko Lapinlahden lintujen Tuula tulee kaupunkiin -Tuula? Hurja muidu.
Vierailija kirjoitti:
Ootko Lapinlahden lintujen Tuula tulee kaupunkiin -Tuula? Hurja muidu.
Tunnen kyllä tuon Tuulan. Vieläkin on ranne kipeä.
Mulle ei koskaan selvinnyt miksi Tuula ei tykännyt siitä Miikan koirasta.
Tässä taas jokin taka -ajatus. Ei mikään Tuula ole , provosoija. En vaan ymmärrä.
Hei Tuula, oletko nähnyt ystävääni Nokkosperhosta? Kahdesti jo kadonnut...
Oletko viihtynyt? Menossa "Raumaaseen" reissu. Tervetuloa
Asuna punainen kärpässieniessu
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas jokin taka -ajatus. Ei mikään Tuula ole , provosoija. En vaan ymmärrä.
Minäkään en oikein ymmärrä mitä kommentillasi tarkoitat.
Tuula kuulostaa ihan joltain kalastajan apuvälineeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuula kuulostaa ihan joltain kalastajan apuvälineeltä.
Tuula on seireeni. Varo ettet karahda paatteinesi karikkoon.
Huomenta ryhmäläiset ❤ Ulkona vielä lunta! Koskahan pääsis kylvämään! Sitä odotellessa tässä kuva meidän Missestä narsissiruukussa🐱🌼 Ihanaa päivää, nautitaan 😎☀️
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ryhmäläiset ❤ Ulkona vielä lunta! Koskahan pääsis kylvämään! Sitä odotellessa tässä kuva meidän Missestä narsissiruukussa🐱🌼 Ihanaa päivää, nautitaan 😎☀️
Sun mirri on ❤️
Vierailija kirjoitti:
Jollain on ehkä jotain Tuulaa vastaan. Tai sitten on muuten vaan kivaa huudella täällä sellaista yleistä nimeä, jonka haltijoita on tässä maassa jokaisella tuttavapiirissään useita. Hulluilla on hupinsa.
Vierailija kirjoitti:
Riitalle ja Merjalle terveisiä!
Kiitos. Ajattelin jo, että minut on kaikki unohtaneet tämän Tuulakeissin takia. Terveisin Riitta
Miksi julkaisuni poistettiin??? Siinä ei ollut mitään säännöissä kiellettyä. Poistan itseni täältä kun näin kiusataan.
Onko Tuula noussut jo ylös? Mitä söit aamupalaksi? Minä söin A+jugurttia, juustovoileipiä ja päälle pari mukia kahvia.