Mitä aiotte juoda viikolloppuna?
Itse ajattelin ostaa pari blackberry somersbytä ja känniketjun innoittamana kirsikkasiideriä ja sitten vois vielä pari karhua, olisko jotain mahtavia ehdotuksia mitä vielä ostaisi..
Kommentit (24)
Me juodaan jotain hyvää rieslingiä, ehkä Kungfu Girl vois olla... Sitten Ginger Joee ja jotain drinksuja voisin meen vieraille tehdä:) Juon myös vettä ja vaniljasoijamaitoo ;)
Jo Hector sen osasi sanoin kuvata: " Juodaan viinaa"
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:12"]Itse ajattelin ostaa pari blackberry somersbytä ja känniketjun innoittamana kirsikkasiideriä ja sitten vois vielä pari karhua, olisko jotain mahtavia ehdotuksia mitä vielä ostaisi..
[/quote]
Osta vaikka aapinen tai uudet silmälasit. Se on viikonloppu eikä mikään viikolloppu.
Kahvia aamulla maitoa. Ruokapöydässä. . Tölkki olutta saunanpäälle.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:12"]Itse ajattelin ostaa pari blackberry somersbytä ja känniketjun innoittamana kirsikkasiideriä ja sitten vois vielä pari karhua, olisko jotain mahtavia ehdotuksia mitä vielä ostaisi..
[/quote]
Osta vaikka aapinen tai uudet silmälasit. Se on viikonloppu eikä mikään viikolloppu.
[/quote] nää on niitä murre sanoja mistä turha vetää hernettä nenään.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:12"]Itse ajattelin ostaa pari blackberry somersbytä ja känniketjun innoittamana kirsikkasiideriä ja sitten vois vielä pari karhua, olisko jotain mahtavia ehdotuksia mitä vielä ostaisi..
[/quote]
[/quote]
Voi luoja on sullaki murheet
Vettä ainakin, varmasti menee kahvia ja teetä myös.
Juon varmaan vettä,kivennäsivettä,maitoa,mehua,kahvia yms alkoholitonta. Mulla ei oo tapana/pakkomielteenä juoda joka viikonloppu. =)
Missä muussa maassa ihmiset utelee toisiltaan "mitä sä aiot juoda viikonloppuna?!" ?
Tämän maan ongelma on lapsellinen, neutroottinen juomakulttuuri. Nimenomaan juomakulttuuri.
Itse pidän kuivasta valkkarista ja jostain alkon kuivista vahvoista "aidoista" siidereistä.
Suosittelen aloittajalle Swingiä, varsinkin se Crispy Lemon on tänä kesänä ollut todella hyvää :)
Viikolloppuna! Tuo onkin uusi, luulin jo nähneeni kaikki mahdolliset (ja aika monta mahdotontakin) kirjoitusvirheet av:llä, mutta aina niitä tuntuu sikiävän lisää.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:29"]
Viikolloppuna! Tuo onkin uusi, luulin jo nähneeni kaikki mahdolliset (ja aika monta mahdotontakin) kirjoitusvirheet av:llä, mutta aina niitä tuntuu sikiävän lisää.
[/quote]
Mitenkäs tuo sinun av:llä? Aihe vapaallä? :D
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:29"]
[/quote]
Mitenkäs tuo sinun av:llä? Aihe vapaallä? :D
[/quote]
Aaveellä.
Juomista en tiedä, mutta viikolloppuna syödään ainakin jauhenlihaa.
Kuivaa valkkaria ja jotain hyvää siideriä.