Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paha on jos kauniilla naisella

Vierailija
26.08.2015 |

On rumahkot rinnat? Pienet, roikkuvat ketunnokat? Kroppa sporttinen, ei kuitenkaan laiha vaan normaali. En nyt ketään alfaurosta haekaan, ettei sillä. Rintani tietenkin pelottavat pois kaikista pinnallisimmat miehet. Mikä onkin todella hieno asia. Minulla on nämä ollut ihan teinistä lähtien eli olen tottunut. Kukaan mies ei ole halunnut koskea kun ovat paljaana. Olen kuitenkin seurustellut joten eivät ole suoranainen este joillekin miehille. Saan todella paljon treffipyyntöjä, iskuyrityksiä ja kehuja. Toista olisi jos rinnat paljaana tuolla kulkisin :D Kaikista eniten haluisin, että joku kiinnostuisi ennenkaikkea sisäisestä kauneudestani. Voi olla liikaa pyydetty kun itsekin haluan miehessä olevan edes jotain silmäniloa. Riittää kun mies on vaikka normaalivartaloinen, hymyilevä ja pukeutuu kivasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli ihan ku mun suusta :D mutta ite oon tottunut asiaan enkä välitä siitä. Itsevarmuutta niin mieskin tykkää!

Vierailija
2/2 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:40"]Toi oli ihan ku mun suusta :D mutta ite oon tottunut asiaan enkä välitä siitä. Itsevarmuutta niin mieskin tykkää!
[/quote] Miten tuo itsevarmuus tulee esiin niinkuin käytännössä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme