Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Huomenta. Tänään sellainen fiilis, ettei jaksa enää yhtään riviä mitään palstaa hetkeen. Kaikki jutut näyttää niin naurettavan typeriltä
Huomenta. Sinä taas mielessäin ajatusten valtaaja. Illaksi töihin ja siihen saakka aikaa kuunnella musiikkia ja hoitaa kotia kuntoon. On varmaan kiirettä pitänyt siel studiollas?
Älä odota, että kuuntelen jos et itse ole valmis samaan. Loukkaannuin syvästi siitä, mitä sanoit viimeksi. Sellaista ei sanota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti haluaisin vastaviestin...
Sulle vain...
(Tapani Kansan kipale)
Tapani Kansa: Sulle +Lyrics
Kiitos hienosta kappaleesta, en ollut kuullutkaan tätä pitkään aikaan. Samalla videon kera terveiset eräälle Tapsaa kuuntelevalle miehelle. (sivusta)
Illalla itkin menetettyä uskoa omaan todellisuudentajuun luettuani pari faktaa suhun liittyen. Narsistin kanssa ollessa aina kuvittelin kaiken, ylireagoin ja piti vakuutella, että puhun totta ja oon oikeassa. Todellisuus piti rakentaa sellaiseksi, että se sopi narsistin antamaan kuvaan. Ei sitä silloin tajunnut kuinka toinen vedätti. Nyt on tilanne jossa oot puhunut muuta, sen jälkeen käyttäytynyt toisin ja luen muista ihmisistä kolmatta asiaa joka tukee sun käytöstä. Tiedän ettet vedätä mutta on ihan hirveä tunne kun se minkä uskon näkemäni perusteella totuudeksi tuntuu järjellä siltä, että mä kuvittelen, ylireagoin positiivisiksi tulkitsemiini asioihin ja joudun vakuuttamaan itselleni, että sä oikeasti välität ja se on totuus. Näin se varmasti onkin, mutta tuo on jättänyt ison epävarmuuden ja vaatii paljon, että alkaisin elämään todeksi sitä, että välität musta. Seuraan sivusta tilanteissa joissa pitäisi toimia ja haen vahvistusta, että varmasti tykkäät. Miten saisin rohkeutta uskoa omaan totuuteen ja toimia? En haluaisi olla sivustaseuraaja omaan elämääni vaikuttavissa hetkissä.
Kaikille kaipaajille ja kaivatuille:
❤️🌞❤️🌞❤️🌞❤️🌞❤️🌞❤️
voimaa ja valoa viikkoon!
Pete Parkkonen ❤️
biisi: Voimaa ja valoa
Warner
Vierailija kirjoitti:
Oikea ystävä ei rajaa sallittuja puheenaiheita ja nimittele ystäväänsä törkeästi. Pitää voida puhua kaikesta. Ystävyys on sitä, muuten ei ole ystävyyttä.
Ai niin, sekaannuksien välttämiseksi, tämä tapahtui pitkänäperjantaina. Ja sanon tässä, koska muualla ei saa.
Olen oikeasti miettinyt, miten pystyit toimimaan kuten toimit. Miten pystyit tekemään niin, jos välitit? Enhän toki tiedä, koetko syyllisyyttä. Toki ymmärrän, jos kyse oli jostakin hätäreaktiosta, mutta en ymmärrä, miten pystyt elämään asian kanssa selvittämättä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Illalla itkin menetettyä uskoa omaan todellisuudentajuun luettuani pari faktaa suhun liittyen. Narsistin kanssa ollessa aina kuvittelin kaiken, ylireagoin ja piti vakuutella, että puhun totta ja oon oikeassa. Todellisuus piti rakentaa sellaiseksi, että se sopi narsistin antamaan kuvaan. Ei sitä silloin tajunnut kuinka toinen vedätti. Nyt on tilanne jossa oot puhunut muuta, sen jälkeen käyttäytynyt toisin ja luen muista ihmisistä kolmatta asiaa joka tukee sun käytöstä. Tiedän ettet vedätä mutta on ihan hirveä tunne kun se minkä uskon näkemäni perusteella totuudeksi tuntuu järjellä siltä, että mä kuvittelen, ylireagoin positiivisiksi tulkitsemiini asioihin ja joudun vakuuttamaan itselleni, että sä oikeasti välität ja se on totuus. Näin se varmasti onkin, mutta tuo on jättänyt ison epävarmuuden ja vaatii paljon, että alkaisin elämään todeksi sitä, että välität musta. Seuraan sivusta tilanteissa joissa pitäisi toimia ja haen vahvistusta, että varmasti tykkäät. Miten saisin rohkeutta uskoa omaan totuuteen ja toimia? En haluaisi olla sivustaseuraaja omaan elämääni vaikuttavissa hetkissä.
Voi rakas.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on ottamassa minusta valtaa. On hienoa että olet työkaverini ja olen onnellinen, että sinunkaltainen huipputyyppi on meidän tiimissä. Mutta silti en voi kieltää etteikö elämä ole aika epäreilua, ja meidän elämät niin kaukana toisistaan, enkä usko että minkäänlaista lähentymistä voisi tapahtua. Sinä ansaitset kaltaisesi huipputyypin. Niin se elämä vaan menee. On aina mennyt.
Mulla oli toi fiilis viime syksynä. Turhautti, kun toinen oli koko ajan katsottavissa mutta ei saatavissa. Nyt olen jo päässyt yli ja sopeutunut tilanteeseen. Toivottavasti sinäkin pääset tähän tilaan pian!
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti miettinyt, miten pystyit toimimaan kuten toimit. Miten pystyit tekemään niin, jos välitit? Enhän toki tiedä, koetko syyllisyyttä. Toki ymmärrän, jos kyse oli jostakin hätäreaktiosta, mutta en ymmärrä, miten pystyt elämään asian kanssa selvittämättä sitä.
Jos se on ollut hätäreaktio, syyllisyys on varmasti iso osa hänen persoonaansa. Miten liityt tilanteeseen? Ootko itse yrittänyt selvittää?
Huomenta kaivatulle puurokulhon ääreltä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat vaivaa mua yötä päivää. Oon yrittänyt selvitä ja selvittää asioita omalla tavallani. Mä oon toiminut niissä tilanteissa sen mukaan kuinka tilanteet oon tulkinnut ja niin varmasti sinäkin. Ihastuin ennen sua ihmiseen josta jäi isot traumat ja et pysty ymmärtämään kaikkea ennen kuin saan kertoa niistä sen aikaisista tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat vaivaa mua yötä päivää. Oon yrittänyt selvitä ja selvittää asioita omalla tavallani. Mä oon toiminut niissä tilanteissa sen mukaan kuinka tilanteet oon tulkinnut ja niin varmasti sinäkin. Ihastuin ennen sua ihmiseen josta jäi isot traumat ja et pysty ymmärtämään kaikkea ennen kuin saan kertoa niistä sen aikaisista tapahtumista.
En usko, että olet hän. Varma en tietenkään voi olla. Joka tapauksessa viesti oli miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on ollut hätäreaktio, syyllisyys on varmasti iso osa hänen persoonaansa. Miten liityt tilanteeseen? Ootko itse yrittänyt selvittää?
👅 leikattu
👐 sidotutHyvin onnistuu ketjuun provoilu kuitenkin.
Kyse ei ole tuollaisesta. Minun vain pitää tämän kaiken kanssa. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👅 leikattu
👐 sidotutHyvin onnistuu ketjuun provoilu kuitenkin.
Kyse ei ole tuollaisesta. Minun vain pitää tämän kaiken kanssa. Sori siitä.
*pitää elää
Painaisin toki villaisella, jos osaisin.
It's monday today. Eipä olekaan. 😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et nyt sitten alkanut miettiä, että onko sua inhottu jotenkin yleisestikin. Ei tietääkseni oo. Ainakin silloin niinä ekana parina vuonna, kun tunnettiin, niin monet muutkin tuntui tykkäävän sinusta. Tai no se meni jotenkin niin, että silloin ekana talvena, kun tunnettiin, niin jotkut puhui että sä oot jotenkin muuttunut positiiviseen suuntaan. Olit muuttunut niiden mielestä ainakin iloiseksi ja innostuneeksi. En enää muista että millainen olit niiden mielestä ennen, kun minusta sä olit ollut aina sellainen kuin olit silloin. Paitsi silloin ekalla vai tokalla kerralla, kun sut lyhyesti näin. Ja tuosta ainakin 1,5 vuotta sinusta selkeästi tykättiin. Kerran joku jopa kyseli n. 5-6 hengen porukalta, että kuka on mukavin tietyistä henkilöistä ja mun lisäksi useampi sanoi sinut. Asiat vaan sitten muuttui myöhemmin ja alkoi kuulla niitä negatiivisia kommentteja. Ei toki kaikki sellaisia puhuneet.
Just tämmösiä juttuja kelaan, päivästä toiseen. Odottaen jotain, mitä ei ole tulossa.
-sivusta
Odotan vastavuoroisuutta, mutta sitä ei ole. Olet itsekäs.