Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
En laita herätystä soimaan, kun herään ajatukseen Sinusta.
Nuku hyvin.😊
Hyvää yötä tärkeä. Kaipaan sinua valonsäteeni. Toivon kaiken menevän hyvin. Olet sellainen joka ansaitsee kaikkea hyvää. Pysy turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä saavuttamattomalle elämäni rakkaudelle, uskomattoman ihanalle ja suloiselle ja silmiä hivelevän kauniille naiselle.
Olisitpa hän.
Kenellä riittää itsetunto edes miettiä omivansa jotakin tuollaista? :D
Sivusta
Niillä joilla on hyvä itsetunto! Ihailen, hybä juttu
Huomenta ja silmäniloa viikkoosi 😊
Taas niin ihana herätys, kiitos.
Hetki vielä ajatellen sinua ja aloitan työt...
Huomenta sinulle, joka saat henkeni salpautumaan ja sydämeeni lämmön. Kaipaan sinua ja toivon että jo tällä viikolla lähennyttäisiin.
-Tunnistein, Ikäeroa liki 10
Aamuhuomenet kauniille sopankeittäjäle.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle, joka saat henkeni salpautumaan ja sydämeeni lämmön. Kaipaan sinua ja toivon että jo tällä viikolla lähennyttäisiin.
Meillä on 6 vuotta joten en voi omia vai voinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä 4. Mutta mehän voidaan sit yhdessä omia tämä!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kaikkenne te yritätte saadaksenne täsmäämään itseen 🤣 Tuun joukkoon ja sanon, etten tiedä ikäeroa niin voi se olla 10 vuotta.
Huomenta rakas. Kohta lämmittää☀️
Hah! Meillä mies kaivatun kanssa tasan 10 vuotta ikäeroa, joten tulen minäkin hämmentämään😄 tosin ei hän nuorempaan vaihtais ihan lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriKaikkenne te yritätte saadaksenne täsmäämään itseen 🤣 Tuun joukkoon ja sanon, etten tiedä ikäeroa niin voi se olla 10 vuotta.
Kyl mä vahvasti uskon että se oli mulle. Koska oon useamman kerran todistanut sen, että hän ei sano mulle mitään kun nähdään. Täytyy olla että henki on niin pahasti salpaantunut mun näkemisestä, ettei ole saanut sanaa suustaan. 🤭 Eli täytyy olla mulle. T. Eka vastaaja. 6 on melkein sama kuin 10.
Nyt ois tähdet tai ainakin horoskooppi kohdillaan🙂
"Etenkin raha-asioissa mahdollisuudet ja haasteet sekoittuvat, joten tarkkuus on paikallaan. Edessä voi olla jokin romanttinen yllätys tai kohtaaminen."
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Nyt ois tähdet tai ainakin horoskooppi kohdillaan🙂
"Etenkin raha-asioissa mahdollisuudet ja haasteet sekoittuvat, joten tarkkuus on paikallaan. Edessä voi olla jokin romanttinen yllätys tai kohtaaminen."
Sitten vaan liikkeelle niin kohtaaminen mahdollinen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lakkaat kaipaamasta, ilmoita se niin, että minäkin ymmärrän. Kaino toiveeni.
Sinua ei voi olla kaipaamatta.
Hyvä niin. Ei sinuakaan. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup :Kuvaile omin sanoin sinä hän vierekkäin?
Jos minä ja hän olisimme vierekkäin, se tarkoittaisi, että seisoisimme papin edessä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä saavuttamattomalle elämäni rakkaudelle, uskomattoman ihanalle ja suloiselle ja silmiä hivelevän kauniille naiselle.
Kerro naisesta jotain lisää?
Ota kainaloosi ja pidä minusta kiinni.
Nuku hyvin.