Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Pysäytänkö sut joku kerta ja puhun sulle?
Kerronko miten saat mun kammiot lepattaan? Kerronko miten tuut mun uniin? Miten viime yönä vietin sun kanssas niin kuuman yön että korvia kuumottaa vieläkin, haluutko kuulla?En_todella_tiedä <3
Älä pysäytä, puhu tyhjille seinille.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin enemmän läheisyyttä kanssasi. Haluaisitko sinä minun kanssani? Ei ehkä seksiä, mutta uskon, että molemmilla on kaipuu olla toisen lähellä.
Mistä tiedän, kun seuraavan kerran nähdään, onko ok koskettaa sinua? Uskaltaisitko sinä? En halua tulla torjutuksi. Miehelle
Saat koskettaa,minäkin haluan läheisyyttä.
Halusin vaan nopeesti tulla kertomaan et voi jeesus Mika miten keinutat mun pientä paattiani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattuni tuskin edes uskoisi, mitä kaikkia päänsisäisiä ajatuksia mulla välillä risteilee. Ei sittenkään, vaikka on varmaan katseestani nähnyt monta kertaa, ettei hän ole mulle vain yksi monien joukossa.
Miehelle?
Kyllä.
Eikun naiselle. Tai muunsukupuoliselle.
Kaikille ja ei kenellekään.
No ihan kyllä miehelle meni nämä terveiset. Keksi omat terveisesi niille muunsukupuolisille kaivatuillesi, jos on tarpeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai tätäkin parisuhdekriisiksi voisi kutsua.
Miten niin? Onko sulla sellaiset välit kaivattuusi?
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.
Ylentämällä dissaaminen. Ei ka kukaan tätä osta.
Ilman syytä tämä, en ymmärrä sinua.
Olen surullinen. Luulin, että olisit halunnut olla ystäväni. 😓
Saanko lainata sun vaahtosammutinta?
Kolme vuotta ikä- ja parisuhdekriisiä. Enpä usko.
Tuun vaan lopulta onnettomaksi ja epävarmaksi sen jälkeen kun oon ollut sun kanssa tekemisissä.
Sen tajuaminen itkettää myös.
Ei tästä näin taida tulla yhtään mitään 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.
Kyllä mä ostaisin. Tosin en ole kaikin puolin upea, joten varmasti ei ole mulle.
Sano vaan, että kyllä mä ostaisin. tosin en ole kaikin puolin upea, joten varmasti ei ole mulle. Tai siis anteeksi jos käsitin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta ikä- ja parisuhdekriisiä. Enpä usko.
Mun parisuhdekriisi on kestänyt jo paljon pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeppp kunnon lyttäyst kyl taas jälleen kerran täs ketjus…..
Vierailija kirjoitti:
Ilman syytä tämä, en ymmärrä sinua.
Olen surullinen. Luulin, että olisit halunnut olla ystäväni. 😓
Tarkentaisitko hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin enemmän läheisyyttä kanssasi. Haluaisitko sinä minun kanssani? Ei ehkä seksiä, mutta uskon, että molemmilla on kaipuu olla toisen lähellä.
Mistä tiedän, kun seuraavan kerran nähdään, onko ok koskettaa sinua? Uskaltaisitko sinä? En halua tulla torjutuksi. Miehelle
Saat koskettaa,minäkin haluan läheisyyttä.
Onko jotain mistä voisin tämän päätellä? Antaisitko jonkun vihjeen? Olenko koskettanut sinua aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Annetaan sitten olla, jos sitä kerran haluat.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis valmis päästämään hänet käsistäsi ja menettämään mahdollisuuden? Ei taida sun tunteet kovin syvät ollakaan.
Eikun naiselle. Tai muunsukupuoliselle.
Kaikille ja ei kenellekään.