Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16241/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille teille, jotka haaveilette kaipauksen päättymisestä – ette te oikeasti haaveile tästä. On nimittäin todella tyhjä ja typerä olo, kun ei ole ketään ketä miettiä tai kenestä haaveilla. Päivä tuntuu merkityksettömältä ja olo on kuin hetkellisestä mielenhäiriöstä heränneellä.

Ja voi, kuinka kaipaankin sitä mielenhäiriötäni! Sitä tunnetta, kun perhosia leijailee vatsassa ja puna nousee poskille toisen ajattelusta. Pelkkä ohimennenkin. näkeminen aiheuttaa pilvissä leijuntaa ja tahdosta riippumattoman kestohymyn saa yhdellä puhelinsoitolla. Ja kun se toinen tuntuu jotenkin aivan ihmeelliseltä olevaiselta! Nyt on jäljellä enää ystävällinen välinpitämättömyys ja hölmö tyhjäkäynti. Ei ketään mielen päällä.

Toivon niin, että jostakin yhtäkkiä putkahtaisi joku kiinnostava ja kaivattava henkilö tähän nyt harmaantuneeseen elämääni. Todennäköisesti ei putkahda, koska elinpiirini on pieni ja kykyni kiinnostua hyvin rajoittunut, mutta silti toivon sitä kovasti. Onhan sitä kesäkin tulossa, mekkosäät ja kaikki värikäs eläväinen kiva.

Mutta siis niin, ette te oikeasti kaipaa kaipauksen päättymistä. Sen jälkeen ei tule mitään. On vain tyhjyys.

Se tuntuu alkuun tuolta, kun on tottunut kieppumaan tunteiden vuorostoradassa. Kun pidemmän aikaa menee, tuntuu, että elämä asettuu takaisin uomiinsa, joilla se kulki ennen häntä.

Nimenomaan. Tunteiden vuoristorata tuntuu näin jälkikäteen hirveältä vankilalta, jota ei halua enää koskaan kokea.

Silloin siinä vuoristoradassa ollessa se tuntui päinvastoin jotenkin siistiltä ja erityisen elossa olemiselta, kuin joltain ihanan kamalalta huumetripiltä jonka ei halua ikinä loppuvan.

Mutta kun sieltä pääsee pois, ei halua enää ikinä takaisin. Vapaus on sitä, kun ei kaipaa mitään eikä ketään. Ei ainakaan sillä intensiteetillä, kuin epätoivoisesti rakastunut ihminen kaipaa.

Eri

Vierailija
16242/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos suööe jäi jotain epäselvyyksiä mun eroaikeista, olisit ihmeessä kysynyt. Kaikki oli auki sulle.

Se jolla tilanne muuttuu aiemmin puhutusta on soveliasta itse kertoa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16243/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko olla kavereita?  Hymyillään kun tavataan?  Harrastukseni on minulle suunnilleen ainoa henkireikä elämässä, en haluaisi siitä luopua.  Ja sinä olet siellä aina.

Haluaisitko, että en olisi?

Ei kun haluan nähdä sinut. Tuot valonsäteitä päivääni olemalla sinä. 

Miksemme sitten voisi olla ystäviä?

Vierailija
16244/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille teille, jotka haaveilette kaipauksen päättymisestä – ette te oikeasti haaveile tästä. On nimittäin todella tyhjä ja typerä olo, kun ei ole ketään ketä miettiä tai kenestä haaveilla. Päivä tuntuu merkityksettömältä ja olo on kuin hetkellisestä mielenhäiriöstä heränneellä.

Ja voi, kuinka kaipaankin sitä mielenhäiriötäni! Sitä tunnetta, kun perhosia leijailee vatsassa ja puna nousee poskille toisen ajattelusta. Pelkkä ohimennenkin. näkeminen aiheuttaa pilvissä leijuntaa ja tahdosta riippumattoman kestohymyn saa yhdellä puhelinsoitolla. Ja kun se toinen tuntuu jotenkin aivan ihmeelliseltä olevaiselta! Nyt on jäljellä enää ystävällinen välinpitämättömyys ja hölmö tyhjäkäynti. Ei ketään mielen päällä.

Toivon niin, että jostakin yhtäkkiä putkahtaisi joku kiinnostava ja kaivattava henkilö tähän nyt harmaantuneeseen elämääni. Todennäköisesti ei putkahda, koska elinpiirini on pieni ja kykyni kiinnostua hyvin rajoittunut, mutta silti toivon sitä kovasti. Onhan sitä kesäkin tulossa, mekkosäät ja kaikki värikäs eläväinen kiva.

Mutta siis niin, ette te oikeasti kaipaa kaipauksen päättymistä. Sen jälkeen ei tule mitään. On vain tyhjyys.

Tämä on niin totta. Hän oli pakopaikkani. Nyt on vain raaka maailma. 

Vierailija
16245/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sie?

Olen mä.

Olen mä, mie. Voit soittaa. Samat tähdet nähdään.

Ps. Osasin varautua alapeukkuihin ;)

Vierailija
16246/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselläni oli sekin, että minulla meni aika huonosti ja olin aika heikko silloin kun tapasin hänet ja jäin roikkumaan.

Toivoin, että hän olisi halunnut hengailla kanssani ja olisin saanut jotain hyvää elämään ja muuta ajateltavaa välillä, taukoa ahdistavista asioista ja ihmissuhteista.

Nykyään olen sen verran tolpillani, etten onneksi ole ylipäätään enää altis vastaavalle roikkumiselle ja emotionaaliselle kiinnittymiselle.

Vierailija
16247/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko olla kavereita?  Hymyillään kun tavataan?  Harrastukseni on minulle suunnilleen ainoa henkireikä elämässä, en haluaisi siitä luopua.  Ja sinä olet siellä aina.

Haluaisitko, että en olisi?

Ei kun haluan nähdä sinut. Tuot valonsäteitä päivääni olemalla sinä. 

Miksemme sitten voisi olla ystäviä?

Voidaan olla ystäviä. Tietysti voidaan olla ! <3

Vierailija
16248/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis kun yhden kerran saisin halata ja olla lähellä. Yks kerta.

Vierailija
16249/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua? Siniharmaasilmäistä naista?

Vierailija
16250/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut ovat virtuaaliharhaa , mutta jos joskus pystytään juttelemaan näistä oikeassa elämässä, olisin iloinen. Ja vaikkei näistä koskaan niin muuten vaan juteltaisiin. Arvostan sinua ihmisenä ja haluaisin tutustua

Vierailija
16251/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan sua M-mies niin että pää räjähtää.

Niin mäkin sua T-nainen. 🥰

Ja mä oon niin kade teille, että...

Sivusta

Löydät sinäkin vielä sen omasi. 

Vierailija
16252/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua? Siniharmaasilmäistä naista?

No en kyl. Enemmän mieheen oon kallellaan. Siniset silmät kyllä silläkin.

Vierailija
16253/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos suööe jäi jotain epäselvyyksiä mun eroaikeista, olisit ihmeessä kysynyt. Kaikki oli auki sulle.

Se jolla tilanne muuttuu aiemmin puhutusta on soveliasta itse kertoa siitä.

Ei ole muuttunut.

Vierailija
16254/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Jos mä pääsisin syliin en ihan heti haluaisi siitä pois.

Vierailija
16255/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sull gossill öitä.

🧡

Mitä starbu skrivaa? Bamlaat sä vai onko tä joku jargoni?

Vierailija
16256/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän kaipuuni muualle. Jollei siis täältä enää löydy, niin se on vain siksi, että kaipaan muualla.

Pusuja sulle, muru.

Vierailija
16257/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuskin siitä saa mun sisukalut solmuun

Vierailija
16258/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kuule T-nainen, ettei nyt vaan joku pääsiäistrolli sua vedätä ...? Iloinen, jos Ämmiehen täältä todella bongaat, mutta todennäköisyys, no -pieni. Mutta kaikkea hyvää teille, jos toisenne löysitte 😍

Vierailija
16259/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sull gossill öitä.

🧡

Mitä starbu skrivaa? Bamlaat sä vai onko tä joku jargoni?

Tää on jottai muut ko siällpäi puhuta. Öitä stadinpuale!

Vierailija
16260/17476 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kuule T-nainen, ettei nyt vaan joku pääsiäistrolli sua vedätä ...? Iloinen, jos Ämmiehen täältä todella bongaat, mutta todennäköisyys, no -pieni. Mutta kaikkea hyvää teille, jos toisenne löysitte 😍

Kyllä tämäkin vaihtoehto on huomioitu

T

Ketju on lukittu.