Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
No... ehkä ajan kanssa...
😘🧡
🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘🧡🧡
Joo-oh. Oisitpa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kieltämättä hämmentävä hetki, kun joku kolahtaa ensi näkemältä. Varsinkin, kun huomaa toisen katseesta, että jotain liikahti siinä toisessakin. Mutta jos toinen on varattu, niin eihän siinä ole muuta tehtävissä, kuin pitää mölyt mahassaan.
Aina tota eikä siltikään koskaan mitään.
Keksi uutta!
Mä olin näkevinäni sut, mutta näinkin puun. Kun olin näkevinäni sut uudestaan, en enää uskaltanut katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kieltämättä hämmentävä hetki, kun joku kolahtaa ensi näkemältä. Varsinkin, kun huomaa toisen katseesta, että jotain liikahti siinä toisessakin. Mutta jos toinen on varattu, niin eihän siinä ole muuta tehtävissä, kuin pitää mölyt mahassaan.
Se on todella hämmentävää. En ikinä haluaisi aiheuttaa kenellekään mielipahaa. Kunnioitan muita ihmisiä. Ja heidän suhteita.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pelko on hyvin voimakas puolustusmekanismi. Se on valtavan voimakas mukautuma, joka auttaa meitä sisäistämään uhan. Pelon avulla uhkaan voida reagoida ennen kuin se on kohdalla. Äärimmäisessä hädässä pelkoreaktio voi vallata koko kehon ja mielen. Tunteet lamauttavat. Ilmiö tunnetaan mantelitumakkeen kaappauksena. Aivojen loogiset osat pysähtyvät täysin, eivätkä ne vastaanota viestejä. Viestit ohjautuvat mantelitumakkeeseen, joka toimii vaistojen varassa. Kun niin tapahtuu, ihminen voi raivostua yllättäen tai jähmettyä pelosta. Kun pelko kasvaa liian suureksi ja siitä tulee vallitseva tunnetila, se voi estää ihmistä ottamasta haasteita vastaan ja kasvamasta. Pelkoa voi hallita tutustumalla siihen. Sillä tavoin voi oppia hiljentämään mantelitumakkeen hälytyskellot. Hermostolla on kaikki välineet ihmisen pitämiseksi rauhallisena. Välineet täytyy osata ottaa käyttöön. Astuu askeleen taakse, rauhoittuu ja hengittää sisään. Sillä tavoin tilannetta pystyy arvioimaan paremmin."
Tiedätkin jo, miten sitä otetaan haltuun, eikö vaan?
-sivusta huutelijalta
Pitäis päästä kokeilemaan hänen kanssaan. Muissa tilanteissa ei ongelmaa.
Auringosta nautin ja sinua rakkaani ajattelen. Olisitpa sylissäni.
Auringossa on tilaa, eikä vielä ketään. Lennä ja päihitä Ikaros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tota eikä siltikään koskaan mitään.
Keksi uutta!
Kukas sun muroihin on pissannut?
Vierailija kirjoitti:
Eka viesti ikinä täällä joka kolahti.
Ikävöin sua. Ikävöitkö sinä minua?
Siinäpä kysymys. Ainakin katseemme kohtasi viime kerralla pitkäksi aikaa. Terveisiäkin olen sinulta saanut.
Mun puolesta olis ok, jos koskisit... edes hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä kysymys. Ainakin katseemme kohtasi viime kerralla pitkäksi aikaa. Terveisiäkin olen sinulta saanut.
Haukkana paikalla: milloin?
Kolahti se, kun viimeinen parisuhdemahdollisuusjunani karahti Kälviän asemalla kiville 1977.
Ei natsannut, mutta poltin natsankin siihen keljutukseen ja otin maitojunan mamman luo.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta olis ok, jos koskisit... edes hiukan.
Tarkotan, ettei tarvii arastella turhaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin💛🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todella hämmentävää. En ikinä haluaisi aiheuttaa kenellekään mielipahaa. Kunnioitan muita ihmisiä. Ja heidän suhteita.
Sivusta
Mä toivon, että mun kaivattu on niin rohkea, että uskaltaa ottaa selvää oonko sellaisessa suhteessa joka ansaitsee kunnioituksen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu osuma ja joka kerta kun yllätäen näen iskee puna ja pehoset🌻🐝
😘🧡