Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä vitoskerroksen hunksille.
Olen kyllä ihan nainen. T. vitoskerroksen asukas.
Onkin siellä töissä... t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mikä mulla on usein mielessä? Maapallo tietenkin. 😇
🌍
Gaia-hippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌍
Gaia-hippi.
Ei sinne päinkään. Musta ei saa hippiä kirveelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌍
Gaia-hippi.
Ei sinne päinkään. Musta ei saa hippiä kirveelläkään.
Maapallo-fetisti sitten.
Sä teet musta kauheen stalkkerin. Tai tää tilanne. Haluisin vaan tietää susta kaiken.
Oonko ihan pimee?
Enntiesä <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä työkaverille 🥱💤
Jep. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä J
En selviä, mutta näkemiin M
🦄🌱
Selviämisiä ja pääsiäistä sulle sivusta ihana.
🦄🕊🐣🦆🦚🦋
Vierailija kirjoitti:
Sä teet musta kauheen stalkkerin. Tai tää tilanne. Haluisin vaan tietää susta kaiken.
Oonko ihan pimee?
Enntiesä <3
Olet pimee.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Peijakas kun tekee piirakkaa mieli :/ Ei auta, pakko kait son omin käsin onneen hoitaa homma :)
Oletpas sinä näppärä käsistäsi. Saisit tulla tännekin leipomaan. 😊
Niin, piirakanhimo kun yltyy niin ei siinä saa kauaa nokka tuhista :) Puolen tunnin päästä vois uunista ottaa pois. Netistä katselin tuollaisen reseptin: https://bistro.ruokavinkki.fi/sitruunainen-mustikka-murupiirakka/
Ainoa muutos oli etten laittanut sitruunamehua kun oli sitruunarahkaa jota laittaa, toki yhdestä sitruunasta kuoren raastoin mukaan.
Sitruunan ja mustikan yhdistelmä vaikuttaa herkulliselta. Varmasti hyvä piirakka! 😋 Mukavaa, että laitoit ohjeen. Joillakin mammoilla lähti varmaan ajatus villiin laukkaan edellisesti viestistäsi. 😉
Tuli hyvä, yllättävän sitruunainen oli ja pitänee enskerralla tehdä normaalilla rahkalla ja siihen lisätä sitruunanmehu sekä kuori. Tossa reseptissä oli ilmeisemmin tuoreita mustikoita käytetty, itse pakkasesta pistin jäisenä ja lisäsin muutaman ruokalusikallisen perunajauhoa mustikoiden joukkoon jotta ei liian vetistä tulisi kun mustikat sulaa :)
Olet taitava leipuri 👍
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaipaako sinua joku niin, että voit oikeasti tunnistaa tukevasi kaivatuksi?
En tiedä kaipauksesta enkä etenkään ketjusta, mutta tiedän että tosielämässä hän pitää minusta. Eipä muulla kaiketi ole väliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ihan pimee?
Enntiesä <3
Olet aivan tavallinen ihminen, ihan vakioitu valioyksilö, älä sure, usko itseesi ja kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydis, oletko sinä omasta mielestäsi rupsahtanut tms? 🤨
LOL,suhtaudun huumorilla iän mukanaan tuomiin muutoksiin. Itsellä melko hyvät geenit, joten on luultu nuoremmaksi.Ei ikäpaineita siis.
Onnekas 😊
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitan viestejä sivusta. T. Vakkari
Kuten myös. T toinen vakkari, sivusta.
💚💚💚💚💚muru, sinun kanssasi ihan minne vaan,käsi kädessä,toista tukien..nyt kuitenkin taas aika rauhoittua lähelläsi,kuunnellen hengityksesi rauhallista tahtia..unia meistä😊😍😊..nyt on hyvä
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei hän kirjoita tunnekuohuissa negatiivista tänne. Hän on pidättäytyväinen ja maltillinen yksilö, joka käsittelee älyllisesti ongelmansa ilman emotionaalista turbulenssia.
Pidättäytyväisistä ei ikinä tiedä, mitä pinnan alla tapahtuu
Tiedän mistä puhun, sillä puhun samalla itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petyin pahasti. En olisi sinusta koskaan uskonut. Tässä sinulle miettimistä loppu illaksi.
Kerro nyt vielä, mihin liittyy niin jokainen voi miettiä.
Ei mun ainakaan tarvi miettiä tota tippaakaan.
1. En ole tehnyt mitään mistä pettyä.
2. Yhdyssanavirhe ja vielä noin helpossa sanassa.
-> ei häneltä.
Eli minäkin siis totaalisen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydis, oletko sinä omasta mielestäsi rupsahtanut tms? 🤨
LOL,suhtaudun huumorilla iän mukanaan tuomiin muutoksiin. Itsellä melko hyvät geenit, joten on luultu nuoremmaksi.Ei ikäpaineita siis.
Onnekas 😊
Voi olla kirouskin. Itse olen yli 30 ja puhelimen kameran tekoälyn kasvojentunnistus luulee välillä vauvaksi ja kaupassa luullaan usein alle 18-vuotiaaksi. Feelz Bad.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt suutelemistani mies?
Olen ajatellut nainen. Ja huonoja hampaitani.
🌍