Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä teen. Kaipaus sotki perhe-elämän.
Miten?
Tiedän ettei hän kirjoita tunnekuohuissa negatiivista tänne. Hän on pidättäytyväinen ja maltillinen yksilö, joka käsittelee älyllisesti ongelmansa ilman emotionaalista turbulenssia.
Vierailija kirjoitti:
Petyin pahasti. En olisi sinusta koskaan uskonut. Tässä sinulle miettimistä loppu illaksi.
No mietipä kuinka monta kertaa minä olen pettynyt sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗😉
Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä työkaverille 🥱💤
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei hän kirjoita tunnekuohuissa negatiivista tänne. Hän on pidättäytyväinen ja maltillinen yksilö, joka käsittelee älyllisesti ongelmansa ilman emotionaalista turbulenssia.
Pidättäytyväisistä ei ikinä tiedä, mitä pinnan alla tapahtuu
Aikaisin nukkumaan menette ...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä työkaverille 🥱💤
Kiitos, ihana. Sinulle😚
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗😉
Ilta vasta aluillaan. Nähdäänkö? 😉
Hyvää yötä vitoskerroksen hunksille.
Vierailija kirjoitti:
ja sitten sairastuu ahdistuneisuushäiriöön tai muuhun mt-ongelmaan kätkettyjen tunteiden takia.
Itse en ota vastaan moraalimoittimisia enää keneltäkään tai mistään. Olen saanut siitä jo tarpeeksi aiemmin. Moraalini on just se, mitä se milloinkin on. Minun. Oma. Milloinkin. Muotoutuva. Elämä on liian lyhyt ja kylmä elettäväksi muiden moitteiden pelossa.
Joutaa täältä lähteäkin, mitään ei menetä.
Tunnen kyllä itseni rupsahtaneeksi 🪁
Vierailija kirjoitti:
Petyin pahasti. En olisi sinusta koskaan uskonut. Tässä sinulle miettimistä loppu illaksi.
Tässä sinulle pieni mutta iso pähkinä purtavaksi. Ilta kuluu sitä pureskellessa. Oletko sinä trolli vai henkilö joka kuvittelee käyvänsä jotain keskustelua täällä. Voiko olla niin että todellisuudessa keskustelun sijaan käyt yksinpuhelua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗😉
Hyvää yötä sinullekin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä vitoskerroksen hunksille.
Olen kyllä ihan nainen. T. vitoskerroksen asukas.
Hyvää yötä naapuri 🤗😉