Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
13841/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä alkuperäisestä ap:stä täällä puhutaan?

Vierailija
13842/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi.

Ketäs kaipailet?

Vastaa omin sanoin.

Vaikka en saisi, niin olen ihastunut naiseen jolla sininen auto 🚙

Olen ihastunut naiseen jolla on vihreä pyörä🚲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13843/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari-Pekasta

Vierailija
13844/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kaivata sinua sekuntiakaan enää. Tämä on vaan niin väärin. Haluan päästä sinusta eroon, mutta silti en halua. Ota tästäkin nyt jotain selvää.

Vierailija
13845/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alkuperäisestä ap:stä täällä puhutaan?

Pahasta/pahoista ihmisestä/ihmisistä.

Ei ollut ketjuja täälläkään kuin vasta vähän sen jälkeen, kun 1 onneton meni kännissä kirjoittamaan nettiin vitsillä 1 "kaipausviestin". 

Vierailija
13846/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.

Sulla on varmaan sama kaivattu kuin mulla. Tai ainakin yhtä traaginen tilanne.

Ja arvatenkin olette kumpikin naisia. Eri

Kommentoinut on nainen itsekin, kyllä.

Vierailija
13847/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut mammaan, jolla oli likainen fillari. Onneksi aika teki tehtävänsä 👍

Vierailija
13848/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painelu-puhalluselvytys kirjoitti:

Heitän nyt tässä kohtalon karvanoppaa, nyt en huijaa kun kirjoitin leileihin numeron 6. Se on Ruotsin sex. Vill du ha mig?

Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkänvedon vai panetko/panemmeko arvalla? Ja jos niin, niin mikä mahtaa olla onnen voitto kerroin... 😉♥️

Jag vill.

Vierailija
13849/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut mammaan, jolla oli likainen fillari. Onneksi aika teki tehtävänsä 👍

Fillari ruostui?

Vierailija
13850/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitotko tästä.

Mä lähen nyt Mika-Mika-maahan.

Vierailija
13851/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.

Mikä sun tilanteesta tekee traagisen?

No se, mistä ap kirjoitti. Ettei kukaan toinen kelpaa.

Vierailija
13852/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala peukut realismille...

Vierailija
13853/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen salakavalasti alkanut tuntea mielihyvää. Aivoissani on käynnistynyt neurokemiallinen muutostila eli ihastuminen.

Se alkoi jo viime vuonna

Sen suhteen on tapahtunut parin viimeisen kuukauden aikana nousua. Siinä on tapahtunut expotentiaalinen kasvu. Käyrä on ylöspäin. Adrenaliini -ja norepinefriini virtaa. Keho huutaa kosketusta. Dopamiini sätii. Ajatukset on huttua. Kevät koittaa. Huoh..... et tiedäkään. En olisi uskonut mutta niin vain joku valloitti.

Vierailija
13854/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kaikki mammat haaveilee olevansa tämä ihmeellisistä ihmeellisin superspessu sulotar. Lol.

Tuskin haaveilee, tosin realistisesti ajateltuna tuon viestin nainen on joku ihan tavallinen tyyppi joka vaan on kolahtanut ap:lle erityisesti.

Näinhän se aina on, harvemmin se oma ihastus on muiden silmissä mitenkään ihmeellinen ja super spessu.

Tiedät tämän toki itsekin, kunhan vaan haluat levittää negatiivista ilmapiiriä - sellainen kun olet.

Ei ole aivan tavallinen. On huomattavan älykäs, fiksu, hyväsydäminen, tahtoo nähdä asioista ensisijaisesti positiiviset puolet, avulias, mukava, erittäin kaunis, kannustava ja omaa valtavasti sitä jotakin. On ihminen, eikä kukaan ole täydellinen. Kuitenkin on todella harvinaisen viehättävä ja tyylikäs nainen.

Vierailija
13855/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä mies sinun kanssasi sille mainitsemallesi mökille. Voisin vain katsella sinisiin silmiisi ja olla vain.

Vierailija
13856/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista. Pidän lähtökohtana, että jokainen häneen tutustuva mies ja miksei nainenkin, ihastuu väistämättä ennen pitkään. Jotkut naiset ovat sellaisia.

Olen sellainen tyyppi, johon ihmiset vaikuttavat ihastuvan herkästi. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin, enkä omasta halustani. Se matkan päästä ihailu harvoin johtaa lähestymiseen.

Vierailija
13857/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlainen kuin mun mieskaivattuni. Lienet kertonut naiselle tunteistasi? Sanoittanut, kuinka hän pitää sinua valveilla öisin ja miten haluaisit niin paljon hänet enemmän osaksi elämääsi? You know I have. Ei häntä kiinnosta. Mutta silti, kukaan muu ei kiinnosta mua enkä osaa sormella osoittaa mikä tekee Hänestä niin valloittavan.

Vierailija
13858/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakinen loppu sano kala kun lensi karhun suuhun.

Vierailija
13859/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlainen kuin mun mieskaivattuni. Lienet kertonut naiselle tunteistasi? Sanoittanut, kuinka hän pitää sinua valveilla öisin ja miten haluaisit niin paljon hänet enemmän osaksi elämääsi? You know I have. Ei häntä kiinnosta. Mutta silti, kukaan muu ei kiinnosta mua enkä osaa sormella osoittaa mikä tekee Hänestä niin valloittavan.

Miehet eivät koskaan arvosta mitään, minkä eteen he eivät joudu tekemään työtä. Naiset osaavat arvostaa sellaistakin.

Vierailija
13860/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa iltaa kauniille naiselle naapuritaloon 🤗

Olisitpa sä ihana mies naapurista. 😘

Kerro jotain miehestä? En varmaan oo.

Ketju on lukittu.