Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi.
Ketäs kaipailet?
Vastaa omin sanoin.Vaikka en saisi, niin olen ihastunut naiseen jolla sininen auto 🚙
Olen ihastunut naiseen jolla on vihreä pyörä🚲
En haluaisi kaivata sinua sekuntiakaan enää. Tämä on vaan niin väärin. Haluan päästä sinusta eroon, mutta silti en halua. Ota tästäkin nyt jotain selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkuperäisestä ap:stä täällä puhutaan?
Pahasta/pahoista ihmisestä/ihmisistä.
Ei ollut ketjuja täälläkään kuin vasta vähän sen jälkeen, kun 1 onneton meni kännissä kirjoittamaan nettiin vitsillä 1 "kaipausviestin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.
Sulla on varmaan sama kaivattu kuin mulla. Tai ainakin yhtä traaginen tilanne.
Ja arvatenkin olette kumpikin naisia. Eri
Kommentoinut on nainen itsekin, kyllä.
Olin ihastunut mammaan, jolla oli likainen fillari. Onneksi aika teki tehtävänsä 👍
Painelu-puhalluselvytys kirjoitti:
Heitän nyt tässä kohtalon karvanoppaa, nyt en huijaa kun kirjoitin leileihin numeron 6. Se on Ruotsin sex. Vill du ha mig?
Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkänvedon vai panetko/panemmeko arvalla? Ja jos niin, niin mikä mahtaa olla onnen voitto kerroin... 😉♥️
Jag vill.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut mammaan, jolla oli likainen fillari. Onneksi aika teki tehtävänsä 👍
Fillari ruostui?
Hitotko tästä.
Mä lähen nyt Mika-Mika-maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.
Mikä sun tilanteesta tekee traagisen?
No se, mistä ap kirjoitti. Ettei kukaan toinen kelpaa.
Minä olen salakavalasti alkanut tuntea mielihyvää. Aivoissani on käynnistynyt neurokemiallinen muutostila eli ihastuminen.
Se alkoi jo viime vuonna
Sen suhteen on tapahtunut parin viimeisen kuukauden aikana nousua. Siinä on tapahtunut expotentiaalinen kasvu. Käyrä on ylöspäin. Adrenaliini -ja norepinefriini virtaa. Keho huutaa kosketusta. Dopamiini sätii. Ajatukset on huttua. Kevät koittaa. Huoh..... et tiedäkään. En olisi uskonut mutta niin vain joku valloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kaikki mammat haaveilee olevansa tämä ihmeellisistä ihmeellisin superspessu sulotar. Lol.
Tuskin haaveilee, tosin realistisesti ajateltuna tuon viestin nainen on joku ihan tavallinen tyyppi joka vaan on kolahtanut ap:lle erityisesti.
Näinhän se aina on, harvemmin se oma ihastus on muiden silmissä mitenkään ihmeellinen ja super spessu.
Tiedät tämän toki itsekin, kunhan vaan haluat levittää negatiivista ilmapiiriä - sellainen kun olet.
Ei ole aivan tavallinen. On huomattavan älykäs, fiksu, hyväsydäminen, tahtoo nähdä asioista ensisijaisesti positiiviset puolet, avulias, mukava, erittäin kaunis, kannustava ja omaa valtavasti sitä jotakin. On ihminen, eikä kukaan ole täydellinen. Kuitenkin on todella harvinaisen viehättävä ja tyylikäs nainen.
Pääsisinpä mies sinun kanssasi sille mainitsemallesi mökille. Voisin vain katsella sinisiin silmiisi ja olla vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Pidän lähtökohtana, että jokainen häneen tutustuva mies ja miksei nainenkin, ihastuu väistämättä ennen pitkään. Jotkut naiset ovat sellaisia.
Olen sellainen tyyppi, johon ihmiset vaikuttavat ihastuvan herkästi. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin, enkä omasta halustani. Se matkan päästä ihailu harvoin johtaa lähestymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen kuin mun mieskaivattuni. Lienet kertonut naiselle tunteistasi? Sanoittanut, kuinka hän pitää sinua valveilla öisin ja miten haluaisit niin paljon hänet enemmän osaksi elämääsi? You know I have. Ei häntä kiinnosta. Mutta silti, kukaan muu ei kiinnosta mua enkä osaa sormella osoittaa mikä tekee Hänestä niin valloittavan.
Raakinen loppu sano kala kun lensi karhun suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen kuin mun mieskaivattuni. Lienet kertonut naiselle tunteistasi? Sanoittanut, kuinka hän pitää sinua valveilla öisin ja miten haluaisit niin paljon hänet enemmän osaksi elämääsi? You know I have. Ei häntä kiinnosta. Mutta silti, kukaan muu ei kiinnosta mua enkä osaa sormella osoittaa mikä tekee Hänestä niin valloittavan.
Miehet eivät koskaan arvosta mitään, minkä eteen he eivät joudu tekemään työtä. Naiset osaavat arvostaa sellaistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kauniille naiselle naapuritaloon 🤗
Olisitpa sä ihana mies naapurista. 😘
Kerro jotain miehestä? En varmaan oo.
Mistä alkuperäisestä ap:stä täällä puhutaan?