Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.
Sulla on varmaan sama kaivattu kuin mulla. Tai ainakin yhtä traaginen tilanne.
Meidän välillä vallitsee yhteisymmärrys sanoilla tai sanoitta.
Vierailija kirjoitti:
En minä oikeastikaan enää muista sinusta mitään. Ei me tunneta enää.
Hyvä niin.
n => m
Sille opettajalle terveisiä 😘
Hirveen tehokas tapa sulla saada läsnäolot 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.
Hyvin mahdollista. Pidän lähtökohtana, että jokainen häneen tutustuva mies ja miksei nainenkin, ihastuu väistämättä ennen pitkään. Jotkut naiset ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja arvatenkin olette kumpikin naisia. Eri
Kaipaan välillä juttutuokioita H- miehen kanssa. Olen hiljaa, että hänelle ei tule ongelmia 😁.
P. S. Minä saan puhua kenen kanssa haluan 😊
Huomenna en jätä arvailun varaan. Luet vaan sen neonkyltin mun päänpäältä.
Heitän nyt tässä kohtalon karvanoppaa, nyt en huijaa kun kirjoitin leileihin numeron 6. Se on Ruotsin sex. Vill du ha mig?
Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkänvedon vai panetko/panemmeko arvalla? Ja jos niin, niin mikä mahtaa olla onnen voitto kerroin... 😉♥️
Odotan jo pitkiä kesäiltoja, kun istutaan keinussa ja ruusupensas tuoksuu. Ei ole kiire mihinkään, eikä kelloa muista katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kaikki mammat haaveilee olevansa tämä ihmeellisistä ihmeellisin superspessu sulotar. Lol.
En varmaan sulle enkä tuolle, mutta jollekulle muulle olen.
Minen haaveile mistään
Ei oo hienoja ominaisuuksia
Ei ees omaisuuksia
Tavallinen tallaaja
Tusinatavaraa
Halpahallin laatua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kaikki mammat haaveilee olevansa tämä ihmeellisistä ihmeellisin superspessu sulotar. Lol.
On täällä muutakin kuin mammoja ja pappoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kuumia ajatuksia tällä hetkellä sinusta. Voisin kuiskata ne sun korvaan, jos olisit tässä ihana.
Kuiskaisitpa. Vetäisin sinut lähemmäs ja kuiskaisin takaisin jotain. Varmaan huomaisit kuiskauksen väräjävän ja hengitykseni kiihtyneen. Kehoni olisi äärimmilleen virittynyt halusta. Katsoisin sua silmiin syvemmälle ja intensiivisemmin kuin ikinä ennen. Näkisit silloin varmaan kaikki tunteeni. Niin minäkin omasi. Nyt ja tässä olisi kaikki.
Ai jai. Hyvältä kuulostaa. En tiedä kenelle kirjoitit. Mä kirjoitin ihanista ihanimmalle miehelle, josta haaveilen ja jonka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia pitää ketään ihmistä jumalana tai jumalattarena. Kukaan ei ole täydellinen, kaikissa on vikoja.
Mitä jos minä pidän, mutten reaalimaailman tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Odotan jo pitkiä kesäiltoja, kun istutaan keinussa ja ruusupensas tuoksuu. Ei ole kiire mihinkään, eikä kelloa muista katsoa.
Pysähtynyt hetki. Parasta mitä on, sen oikean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun tilanteesta tekee traagisen?
Ei mitään minulle kaikkea hyvää sinulle.