Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
13801/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten mitä kukakin omii. Keski-ikäiset voi olla heikommalla itsetunnolla varustettuja ulkonäön suhteen ja ottaa negatiiviset viestit itseensä nuoria helpommin, jotka on vielä parhaassa kukkeudessaan. Eläkeikäiset taas on varmempia kuin ehkä ketkään muut, eivät ole eläneet someaikaa juurikaan ja oppineet luottamaan itseensä naisena. Sitten on henkilökohtaisia eroja paljon, kenellä on mitäkin kokemuksia takanaan ja kuinka luottaa niiden pohjalta. Harvemmalla taitaa olla iskunkestävää itsetuntoa ja tärkeän miehen tai naisen otaksuttu kritiikki voi käydä syvälle. Näkeekö harhan mahdollisuuden tai jääkö muutenkaan muistelemaan pitempään, riippuu pitkälti elämän muista käänteistä ja omista taipumuksista. Helppo sanoa että älkää omiko, luulen suurimman osan joskus omivan sekä plussaa että miinusta.

Nuorilla voi olla hyvä itsetunto jo lapsuuden pohjalta. Monessa perheessä on kehuttu kotona lapsesta asti, saanut olla prinsessana. Ennen lapset oli sivuosassa eikä kehuttu, ulkonäköä nyt etenkään.

Näin tosiaan, usein kuulee kuinka vanhemmat puhuttelevat lapsiaan kauniisti. Siinä on menty paljon eteenpäin.

Vierailija
13802/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten mitä kukakin omii. Keski-ikäiset voi olla heikommalla itsetunnolla varustettuja ulkonäön suhteen ja ottaa negatiiviset viestit itseensä nuoria helpommin, jotka on vielä parhaassa kukkeudessaan. Eläkeikäiset taas on varmempia kuin ehkä ketkään muut, eivät ole eläneet someaikaa juurikaan ja oppineet luottamaan itseensä naisena. Sitten on henkilökohtaisia eroja paljon, kenellä on mitäkin kokemuksia takanaan ja kuinka luottaa niiden pohjalta. Harvemmalla taitaa olla iskunkestävää itsetuntoa ja tärkeän miehen tai naisen otaksuttu kritiikki voi käydä syvälle. Näkeekö harhan mahdollisuuden tai jääkö muutenkaan muistelemaan pitempään, riippuu pitkälti elämän muista käänteistä ja omista taipumuksista. Helppo sanoa että älkää omiko, luulen suurimman osan joskus omivan sekä plussaa että miinusta.

Nämä yleistys/mustavalkoviestit ovat niin passé ja Huoh. Ei aina jaksaisi korjata, että vaikka sinulla keski-ikäisellä on itsetunto-onglemaa, suurimmalla osalla ei kai (käsitykseni mukaan ja piireissäni). Tässä vajaa 40 pitäisi muillakin kuin minulla olla salliva suhtautuminen itseensä. Yritäpä sinäkin löytää se oma punainen lankasi. Tsempit siihen! T. Täydellinen tällaisena, vaikka keski-ikä lähestyy

Ei todellakaan kaikille tule ulkonäköepävarmuuksia keski-iässä, mutta läheltä olen yhden ihmisen keski-iän kriisiä ja ulkonäön vanhenemisen kipuiluja päässyt seuraamaan, ja hänelle tuo vaihe tuli 40+, ei sitä ennen. Eihän alle nelikymppiset edes ole varsinaisesti kohderyhmää.

Tuskin tuo jonkinlainen oman ulkonäön rapistumisen kriiseily super harvinaista on, vaikka ei kaikille sellaista tulekaan.

Tuo mainitsemani ihminenkin oli tottunut vauvasta saakka huomioon ja olemaan tosi komea, niin onko se ihmekään jos ikääntyminen vähän kirpasee.

Sellaista elämä vaan on, kriiseihin ei passaa jäädä jumimaan ja yleensä niistä pääseekin eteenpäin johonkin uuteen vaiheeseen.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13803/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näetkös pantteriasi useinkin?

En...tai no tavallaan kyllä

Ikkunasta? Netissä? Onko naapurista?

Sait jo huomioni. Kerrohan nyt vain.

Ok. Laitan tähän vinkiksi, että jos arvelet, että me ollaan "me" niin laitahan ketjusta "tunnisteettomia" tunnisteita tai irl tapahtuneita juttuja vastaukseksi. 😘

Vierailija
13804/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä yleistys/mustavalkoviestit ovat niin passé ja Huoh. Ei aina jaksaisi korjata, että vaikka sinulla keski-ikäisellä on itsetunto-onglemaa, suurimmalla osalla ei kai (käsitykseni mukaan ja piireissäni). Tässä vajaa 40 pitäisi muillakin kuin minulla olla salliva suhtautuminen itseensä. Yritäpä sinäkin löytää se oma punainen lankasi. Tsempit siihen! T. Täydellinen tällaisena, vaikka keski-ikä lähestyy

Oli mullakin vielä 38-39v iässä aika vahva itseluottamus ja tunne, että olen ihan hyvä tällaisena, mutta se tunne tässä viidessä vuodessa on jotenkin latistunut, niin että nykyään ei ole sellaista itsevarmuutta. Hautaa kohti mennään, vaikka miten yrittää taistella.

Liiottelua että hautaa kohden, mutta ei itseluottamus ole kuin nuorella.

Vierailija
13805/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla voi olla hyvä itsetunto jo lapsuuden pohjalta. Monessa perheessä on kehuttu kotona lapsesta asti, saanut olla prinsessana. Ennen lapset oli sivuosassa eikä kehuttu, ulkonäköä nyt etenkään.

Näin tosiaan, usein kuulee kuinka vanhemmat puhuttelevat lapsiaan kauniisti. Siinä on menty paljon eteenpäin.

Hohhoijaa menkää muualle vänkäämään saatna.

Keskustelutaidoissa ja käytöstavoissa on sen sijaan menty taaksepäin. Neljäkymppisetkään ei erota enää keskustelua vänkäämisestä.

Vierailija
13806/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemyksen ja kokemuksen mukaan nuoret me vasta itsetunto-ongelmien kanssa painivat. Itsekin olin niin epävarma itsestäni silloin 14-25. Tuolloin tuli kriiseiltyä nykyisen edestä. Se kannatti, koska enää en ajattele mitään ikävää itsestäni. Vm. Kasikytjotai

Vierailija
13807/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa iltaa kauniille naiselle naapuritaloon 🤗

Olisitpa sä ihana mies naapurista. 😘

Jaan saman toiveen. Ehkäpä kuitenkin eri naapuri 🙂!

Sivusta

Vierailija
13808/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti riittää :) ja nyt takaisin aiheen pariin.

Vierailija
13809/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mullakin vielä 38-39v iässä aika vahva itseluottamus ja tunne, että olen ihan hyvä tällaisena, mutta se tunne tässä viidessä vuodessa on jotenkin latistunut, niin että nykyään ei ole sellaista itsevarmuutta. Hautaa kohti mennään, vaikka miten yrittää taistella.

Liiottelua että hautaa kohden, mutta ei itseluottamus ole kuin nuorella.

Nuorellahan sitä vasta on surkea itseluottamus yleensä. Sitä peilaa itseään omaan ikäluokkaan ja kaikki on kukkeimmillaan ja upeita. Opiskelupaikan saaminen on vaativaa, töiden saaminen on tosi vaikeaa, koko ajan tasapainoilua kaiken kanssa ja tuntuu että ei ikinä riitä, kun on aina vaan se nuori ja kokematon. Osaanko, kelpaanko, riitänkö.

Teillä aika kultaa muistot nyt.

Eri

Vierailija
13810/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle.

Mitää osaa siitä te ette ymmärrä?

Vierailija
13811/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämessä on myös virtaus. Kun oon sun seurassa se on suhteellisen vauhdikas

Vierailija
13812/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Tää on hauskaa. Mulla on viimeksi 5-vuotiaana ollut ihana ihastus naapurista. 🥰

Vierailija
13813/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oikeastikaan enää muista sinusta mitään. Ei me tunneta enää.

Vierailija
13814/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rakastunut opettajaan, mutta ihastunut kylläkin. Yritän parhaani mukaan olla olematta.

Minäkin olen ihastunut naisopettajaan. Molemmat aikuisia, Anakin hän täysjärkinen.

Petraan? Vai kehen?

t. Nainen

Petran tuntomerkit? Te jotka on seurannut.

Nuttura toisinaan, brune, ope, pääkaupunkiseudulta, tykkää oranssista ja keltaisesta.

t. Nainen melko samoilla tuntomerkeillä

Kiitos🤗

Vierailija
13815/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

😊 Joskus löytyy läheltäkin! Pidetään hyvää huolta naapureista!

Vierailija
13816/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
13817/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

😊 Joskus löytyy läheltäkin! Pidetään hyvää huolta naapureista!

Voisin niin kertoa sekä hyviä että ei niin hyviä tarinoita tästä: Ihmeellisistä kohtaamisista ja myös karseista päiväkahvivonkaajista.

t. 5-vuotiaana naapurin pojasta tykännyt

Vierailija
13818/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here we go again.

Vierailija
13819/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä oikeastikaan enää muista sinusta mitään. Ei me tunneta enää.

Samat mietteet. Vuodet kuluu, ihmiset kasvaa ja muuttuu. Kasvanut ulos monesta, monta uutta vierasta on ennen niin tutuista ihmisistä tullut.

Vierailija
13820/17476 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi.

Ketäs kaipailet?

Vastaa omin sanoin.

Vaikka en saisi, niin olen ihastunut naiseen jolla sininen auto 🚙

Helpommalla päässet, kun ostat itsellesi sinisen auton.

Ketju on lukittu.