Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Et sinä tule ikinä näkemään minusta mitään lämpimiä tunteita. Olen kuin jääpuikko, vaikka sisältä olisin kuumaa laavaa. Anteeksi jo etukäteen.
(Naiselta, älkää siis omiko mieheltä viestiä odottavat.)
Pikku-Jussi ja Iso-Jussi mitteli. Kumpi voitti?
Pupujussi, joka nauroi suunsa ristiin puskassa.
Puhuttiin töissä susta. Eikö sua yhtään hävetä, ku oot yrittäny meistä niin monia eikä kukaan susta kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä väristä pidät päälläni eniten?
Tummansininen sopii parhaiten. Tietänet sen mies itsekin, kun sulla on aika paljon tummansinisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tule ikinä näkemään minusta mitään lämpimiä tunteita. Olen kuin jääpuikko, vaikka sisältä olisin kuumaa laavaa. Anteeksi jo etukäteen.
(Naiselta, älkää siis omiko mieheltä viestiä odottavat.)
Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin töissä susta. Eikö sua yhtään hävetä, ku oot yrittäny meistä niin monia eikä kukaan susta kiinnostu.
No ei vissiin
Vierailija kirjoitti:
minä saan silarit kahden viikon päästä, sitten vanha minä saa poistua minusta kokonaan. Olen kuin uusi ihminen kaikkineen uusineen piirteineen.
Hienoa. Minä ostan uuden hatun.
Pentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Naiselta, älkää siis omiko mieheltä viestiä odottavat.)Miksi näin?
En halua avata tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi. Kun oon oikeasti mies. Ja toivottoman vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas omit viestini. Kuvittelet usein, että sinuun sopivien viestien takana vain täytyy olla kaipaamasi mies. Muunnat usein totuutta, jotta se sopisi stooriisi. En ole mies, en. Vahvasti nainen ja vahva nainen.
raittius on aivan ihanaa . ihana minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä saan silarit kahden viikon päästä, sitten vanha minä saa poistua minusta kokonaan. Olen kuin uusi ihminen kaikkineen uusineen piirteineen.
Hienoa. Minä ostan uuden hatun.
Pentti
Minäpä ostan muskelit ihon alle! t. kipparikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vissiin
Työpaikalta voi yhden iskeä. Sen jälkeen pitää vaihtaa paikkaa, josta valitsee seuraavan. Teillä on töissä puheenaiheet vähissä, kun tuollaisia jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen leikkaus on riski. Ja jotkut tyhjäpäät haluavat niitä ilman syytä. Syy itsetunnossa ei ole syytä laittaa rintarauhasen luo sinne kuulumatonta pa.ska.
Vierailija kirjoitti:
raittius on aivan ihanaa . ihana minä.
Parasta elämää 😍. Hyvä sinä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivattusi polkupyörän väri?
Vihreä💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas omit viestini. Kuvittelet usein, että sinuun sopivien viestien takana vain täytyy olla kaipaamasi mies. Muunnat usein totuutta, jotta se sopisi stooriisi. En ole mies, en. Vahvasti nainen ja vahva nainen.
En kaipaa yhtäkään miestä. Kaipaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyttä ei laiteta!
Never felt like this before...this love is so rare...and you L.