Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
13401/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3M kirjoitti:

3xK kirjoitti:

Kolmas kevät ketjussa

Mitä mieltä Mies?

Ketjussa kirjoittaa pääasiassa naiset.

Höpsis.

Vierailija
13402/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla oli tänään noin kello 15 hetki joka sai sun sydämen ottamaan ylimääräisen lyönnin tai pari liata ylänuoli. Voit myös laittaa viestiä ihan IRL.

Ylänuolen laitoin, irl-viestiä en sentään tohdi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13403/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö töitä iltaisin?

Toki, toisinaan.

Miksi?

Kunhan virittelin.

Sanoisin, että kalastelit, eikö?

Miksi et vastannut mesessä?

Vierailija
13404/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ihastuttavalle naiselle jolla sininen auto 🤗🚙

Ehkä en minä,

Mutta kiitti omasta puolestani,

Ja samoin.

Mulla on nyt hieman jaksamisen kanssa vaikeaa.

Tuskin edes nukuttaa.

Toivon sinulle voimia.

Kiitos.

Sotauutisointi ottaa eniten voimille.

Vierailija
13405/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli klo 15 sellainen hetki, etten ole sen jälkeen tehnyt muuta kuin hymyillyt. Miten voi joku tollai päästä ihon alle ja jotenkin niin syvälle? 😊

Vierailija
13406/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut siis kaakossa (itä-etelässä) minuun nähden? Aivan kuten aavistinkin. Hyvää yötä! 🧐

Vierailija
13407/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän että oleskelemme vielä kaivattuni kanssa pitkiäkin aikoja ulkomailla. Meren äärellä. Meidän molempien elämä muuttuu, ja saamme kokea onnen ja läheisyyden.

Miten ihanaa teillä tulee olemaan onnea🙃🤗

Toivottavasti🥰🤗❤kiitos!

Vierailija
13408/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla varma että oikeasti et ihan konkreettisesti halua olla tekemisissä. Jollain tavalla haluaisit, mutta sitten kun konkreettinen tilaisuus tulee, niin et haluakaan. Ehkä sitten koet että se on väärin. En nimittäin usko, että sua ujostuttaiskaan.  Jos olis niin että vain jännität, niin ihan turhaan. Ihan sama oikeastaan mitä sanot, kaikkea ehtii täydentää ja korjata myöhemmin. Kunhan jonkinlainen keskusteluyhteys saadaan luotua. Jos taas sitä pelkäät, että haluan jotain muuta kuin ystävyyttä, niin eikö se kommentin laatukin jo kerro. Ei liikaa tykkäävät uskalla tuollaista sanoa.  Tai jos pelkäät että olisin liian innokas ystävä ja suoltaisin juttua loputtomasti eikä minusta pääsisi enää eroon, niin ihan turhaan sitäkin pelkäät. Toisaalta ehkä vain loukkaannuit. Ei ollut kyllä mikään paras keskustelun aloitus. Mutta jos ei ois tullut oloa että nyt on pakko sanoa, niin en ois varmaan vieläkään sanonut mitään, vaikka meinasin kyllä ensin kehua sun töitä, mutta ei se kommentti sitten sopinutkaan siihen jatkoksi loppujen lopuksi. Tai ehkä vain mietit että nyt ei ole mulle oikea aika innostua juttelemaan sun kanssa. No ei kyllä kieltämättä olekaan. Ehkä parempi aika on joskus kesällä. Sun vuoro aloittaa kyllä keskustelu sitten. Eli sitä ei varmaan ikinä tapahdu. En vaan jaksais käydä enää täällä.

Kerro kenelle kirjoitat.

Vierailija
13409/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä parikyt kilsaa luoteeseen.

Kauniita unia.

Rauhallisia unia koilliseen. Ajattelen sua. ❤️

Kandeis ehkä opetella noi ilmansuunnat. Sivusta. Eiku kaakosta. 

Vierailija
13410/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sun ele, minkä oon muutaman kerran nähnyt, saa mut ihan sekaisin. Silloin kun näemme, useimmiten istut siellä koneesi ääressä ja tuijotat näyttöä. Ja mä tuun huikkaan sulle moikat. Joskus musta tuntuu, että esität vähän kuin välinpitämätöntä, etkä välttämättä katso suoraan minuun. Mutta muutaman kerran oon ehtinyt huomata sellaisen, kun olen sopivan näköyhteyden päässä sinusta, nostat katseesi ikäänkuin vaivihkaa minuun päin. Kuin katsoisit salaa sivusilmällä. En osaa oikein pukea sanoiksi, mitä tarkoitan, mutta tuo sun salaperäinen katseesi on todella kuumottava, että haluaisin rynnätä suin päin sun luo ja suudella sua. En kestä miten ihana ja seksikäs mies oot. Haluan sut. Harmi, että näemme yleensä vain kerran viikossa. Toisaalta onneksi edes joka viikko. Huonomminkin voisi olla. Mutta haluaisin niin paljon enemmän. Haluaisin tutustua sinuun ihan perusteellisesti. Kaikki sinussa kiinnostaa minua. Olisi ihanaa, kun ei tarvitsisi enää kauaa ikävöidä, vaan päästäisiin vihdoin lähelle toisiamme.

Nuku hyvin.

Vierailija
13411/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitte pienen virheen. Otan sen kiitollisena vastaan. En ikinä unohda sinua.

Vierailija
13412/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne olet kadonnut, potilaan parasta ajatteleva sairaanhoitaja?

Vierailija
13413/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö töitä iltaisin?

Toki, toisinaan.

Miksi?

Kunhan virittelin.

Sanoisin, että kalastelit, eikö?

Miksi et vastannut mesessä?

No, en. Luulen kaivattuni työskentelevän myös iltaisin.

Vierailija
13414/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks sun ele, minkä oon muutaman kerran nähnyt, saa mut ihan sekaisin. Silloin kun näemme, useimmiten istut siellä koneesi ääressä ja tuijotat näyttöä. Ja mä tuun huikkaan sulle moikat. Joskus musta tuntuu, että esität vähän kuin välinpitämätöntä, etkä välttämättä katso suoraan minuun. Mutta muutaman kerran oon ehtinyt huomata sellaisen, kun olen sopivan näköyhteyden päässä sinusta, nostat katseesi ikäänkuin vaivihkaa minuun päin. Kuin katsoisit salaa sivusilmällä. En osaa oikein pukea sanoiksi, mitä tarkoitan, mutta tuo sun salaperäinen katseesi on todella kuumottava, että haluaisin rynnätä suin päin sun luo ja suudella sua. En kestä miten ihana ja seksikäs mies oot. Haluan sut. Harmi, että näemme yleensä vain kerran viikossa. Toisaalta onneksi edes joka viikko. Huonomminkin voisi olla. Mutta haluaisin niin paljon enemmän. Haluaisin tutustua sinuun ihan perusteellisesti. Kaikki sinussa kiinnostaa minua. Olisi ihanaa, kun ei tarvitsisi enää kauaa ikävöidä, vaan päästäisiin vihdoin lähelle toisiamme.

Nuku hyvin.

Ehkä se kattoo sivusilmällä et mitä toi muikkeli tuijottaa?

Vierailija
13415/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut siis kaakossa (itä-etelässä) minuun nähden? Aivan kuten aavistinkin. Hyvää yötä! 🧐

Jep. Mutta luultavasti en ole se, jota kaipaat.

Vierailija
13416/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö töitä iltaisin?

Päivisin, iltaisin, joskus yöhön asti.

Vierailija
13417/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän että oleskelemme vielä kaivattuni kanssa pitkiäkin aikoja ulkomailla. Meren äärellä. Meidän molempien elämä muuttuu, ja saamme kokea onnen ja läheisyyden.

Miten ihanaa teillä tulee olemaan onnea🙃🤗

Toivottavasti🥰🤗❤kiitos!

Eiköhän sit lähetä pakkaan?

Vierailija
13418/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne olet kadonnut, potilaan parasta ajatteleva sairaanhoitaja?

Täällähän minä. Eipä mitään, toin katetrisi, kun se kiireessä jäi asentamatta. Toivottavasti pissa kulkee nyt.

Vierailija
13419/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupiin vastausta:

En usko, että meillä on yhteistä tulevaisuutta. Sitä on hyvin vaikea kuvitella, vaikka uskottelisin itselleni mitä. Meistä ei tule koskaan paria. Arvelen, ettemme lähenny edes ystävinä.

Vierailija
13420/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta yksityisopetusta sitten. Piirrän tentin reunaan sydämiä.

Ketju on lukittu.