Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
13381/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiinkö tänään? Vai näinkö hallusinaatiota. 

Olitko autossa?

Vierailija
13382/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13383/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri. 🤗

Joko sininen KIA on peitelty unille?

Vierailija
13384/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä parikyt kilsaa luoteeseen.

Kauniita unia.

Vierailija
13385/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö töitä iltaisin?

Toki, toisinaan.

Miksi?

Vierailija
13386/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää tunne on yksipuolinen olen jeesus.

Ootko kokeillu kävellä vetten päällä?

Jos syrjäyttämäsi vesimäärä painaa enemmän kuin sinä, nouset pintaan kellumaan. Jos painat enemmän kuin tilavuutesi vettä painaa, uppoat pohjaan.

Ei kyl onnistu vetten päällä käveleminenkään.

Vierailija
13387/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina täältä voisi pysyä poissa. Levotonta. Viikonlopun jälkeen opet tapaavat kollegansa, oppilaat opensa, asiakkaat terapeuttinsa, eri työpaikoilla kollegat toisensa. Kaikki tulevat kiukkuisina purkamaan tuntojaan, kun homma ei taaskaan edennyt, vaikka koko viikonlopun suunnitteli maanantaita. Tai sitten ooo, ne ihanat silmät, tänäänkin.

Sitten on meitä, kuten minä, joka hiljaa tulee ja ihmettelee. Miettii, että mitähän nyt taas. Sydän tuntee, jos on tunteakseen. Siihen ei näkeminen tai näkemättömyys vaikuta. Kivaa ma-iltaa! T. naissi

Niin. Ne ihanat silmät tosiaan tänäänkin. Niin lähellä, ja niin kaukana. Enkä uskaltanut niihin edes katsoa. Kyllä se näkeminen aina sykähdyttää, vaikkei homma mihinkään etenekään.

Kuinka kauan sitä jaksaa, jos koskaan ei mitään selviä. Itse olen jo aika väsynyt ihastukseni näkemiseen.  Aluksi odotti niitä päiviä, mutta nyt  vain tekee pahaa kun tajuaa, että eipä asiassa tapahdu mitään koskaan. 

Minä taas olen tuonkin vaiheen ohi jo. Ilahdun hänen näkemisestään, mutta näkemisten välissä en enää ikävöi ja kärsi. Olen sopeutunut. Sivusta.

Vierailija
13388/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Miten näet teidän (kaivattu & sinä) sopivan toistenne elämään tulevaisuudessa?

Varmaan aika etäisesti, jos ollenkaan. Ellei sitten lähennytä uudestaan joskus, jos satutaan samoihin tiloihin :)

Vierailija
13389/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisit joskus jotakin kivaa. Vattuilut vievät minut vain askel kerrallaan kauemmas sinusta.

Sanon kivat heille, keistä todella välitän. Eikö tuo ole ihan itsestään selvää.

Vierailija
13390/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, nuku hyvin! Terveisin n->n kaipaaja

Vierailija
13391/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Etäisyys kaivattuusi?

Alle 100metriä.

Niinkuin minulla ja ihastuksellani.

Vierailija
13392/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että olit ihan yhtä paniikissa kuin minäkin.

Mä menin hämmennyksiin silloin parkkipaikalla, koska en tunnistanut. En panikoidu.

Vierailija
13393/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla oli tänään noin kello 15 hetki joka sai sun sydämen ottamaan ylimääräisen lyönnin tai pari liata ylänuoli. Voit myös laittaa viestiä ihan IRL.

Vierailija
13394/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä parikyt kilsaa luoteeseen.

Kauniita unia.

Rauhallisia unia koilliseen. Ajattelen sua. ❤️

Vierailija
13395/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri. 🤗

Joko sininen KIA on peitelty unille?

Onko hän se Kia-kuski?

Vierailija
13396/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla varma että oikeasti et ihan konkreettisesti halua olla tekemisissä. Jollain tavalla haluaisit, mutta sitten kun konkreettinen tilaisuus tulee, niin et haluakaan. Ehkä sitten koet että se on väärin. En nimittäin usko, että sua ujostuttaiskaan.  Jos olis niin että vain jännität, niin ihan turhaan. Ihan sama oikeastaan mitä sanot, kaikkea ehtii täydentää ja korjata myöhemmin. Kunhan jonkinlainen keskusteluyhteys saadaan luotua. Jos taas sitä pelkäät, että haluan jotain muuta kuin ystävyyttä, niin eikö se kommentin laatukin jo kerro. Ei liikaa tykkäävät uskalla tuollaista sanoa.  Tai jos pelkäät että olisin liian innokas ystävä ja suoltaisin juttua loputtomasti eikä minusta pääsisi enää eroon, niin ihan turhaan sitäkin pelkäät. Toisaalta ehkä vain loukkaannuit. Ei ollut kyllä mikään paras keskustelun aloitus. Mutta jos ei ois tullut oloa että nyt on pakko sanoa, niin en ois varmaan vieläkään sanonut mitään, vaikka meinasin kyllä ensin kehua sun töitä, mutta ei se kommentti sitten sopinutkaan siihen jatkoksi loppujen lopuksi. Tai ehkä vain mietit että nyt ei ole mulle oikea aika innostua juttelemaan sun kanssa. No ei kyllä kieltämättä olekaan. Ehkä parempi aika on joskus kesällä. Sun vuoro aloittaa kyllä keskustelu sitten. Eli sitä ei varmaan ikinä tapahdu. En vaan jaksais käydä enää täällä.

Vierailija
13397/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää jaksa. Et ole kiinnostunut. Osaan sen verran tulkita ja lukea käyttäytymistä.   En voi nähdä sinua kohta enää, koska tuntuu niin pahalle. Kun katson sinua, ymmärrän että olet jotain jota en koskaan voisi saada. Minun piti saada tämä asia päätökseen tämän kevään aikana, mutta ei asia ole edennyt, päinvastoin olen entistä enemmän ihastunut.  Miehelle. 

Vierailija
13398/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö töitä iltaisin?

Toki, toisinaan.

Miksi?

Kunhan virittelin.

Vierailija
13399/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ihastuttavalle naiselle jolla sininen auto 🤗🚙

Ehkä en minä,

Mutta kiitti omasta puolestani,

Ja samoin.

Mulla on nyt hieman jaksamisen kanssa vaikeaa.

Tuskin edes nukuttaa.

Toivon sinulle voimia.

Vierailija
13400/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina täältä voisi pysyä poissa. Levotonta. Viikonlopun jälkeen opet tapaavat kollegansa, oppilaat opensa, asiakkaat terapeuttinsa, eri työpaikoilla kollegat toisensa. Kaikki tulevat kiukkuisina purkamaan tuntojaan, kun homma ei taaskaan edennyt, vaikka koko viikonlopun suunnitteli maanantaita. Tai sitten ooo, ne ihanat silmät, tänäänkin.

Sitten on meitä, kuten minä, joka hiljaa tulee ja ihmettelee. Miettii, että mitähän nyt taas. Sydän tuntee, jos on tunteakseen. Siihen ei näkeminen tai näkemättömyys vaikuta. Kivaa ma-iltaa! T. naissi

Niin. Ne ihanat silmät tosiaan tänäänkin. Niin lähellä, ja niin kaukana. Enkä uskaltanut niihin edes katsoa. Kyllä se näkeminen aina sykähdyttää, vaikkei homma mihinkään etenekään.

Kuinka kauan sitä jaksaa, jos koskaan ei mitään selviä. Itse olen jo aika väsynyt ihastukseni näkemiseen.  Aluksi odotti niitä päiviä, mutta nyt  vain tekee pahaa kun tajuaa, että eipä asiassa tapahdu mitään koskaan. 

Mitään ja koskaan on paljon sanottu. Et voi nähdä kulman taakse.

Ketju on lukittu.