Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Puhuin kerran yhden ihastuksen kanssa tuosta lapsi-asiasta.
Hän sanoi haluavansa lapsen, mutta ei hoitaa sitä, ja minä sanoin haluavani muuten, mutta en halua olla raskaana.
Tultiin siihen tulokseen, että tarvitsemme rahaa - sijaissynnyttäjään, lastenhoitajaan ja muutenkin mukavaan elämään. :D
E niin kuin erityinen, ensiluokkainen, elinvoimainen. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaiketi? T. E-mies
Näin monta halausta sinulle: ¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹⁰
Vierailija kirjoitti:
Tulin kurkkaan tätä ennen kuin sulkeutuu. Toivottavasti sun pe-ilta on sujunut hyvin. Oikeasti toivon sillai salassa, että sinä virittelet jotakin suhdetta jonkun kanssa. Koska välitän ja haluan, ett olet onnellinen. Muutama kevyt pusu ja tiukka halaus, ole hyvä. ❤️ -N-
Rakastan sua silti🥰🤗
Miehelle kirjoitti:
En minä enää vauvaile tässä elämässä. Sinusta en tiedä, että onko sinulla edes lapsia.
Ei ole.
Kuinka usein seksiä noin niinkuin viikkotasolla? Mikä määrä riittää.
Harrastusviikonloppu, joten en ole ehtinyt kuin piipahtamaan täällä. Yksi viesteistäni on poistettu. Toivottavasti sinulla kaikki hyvin! Öitä!✨✨✨✨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin kurkkaan tätä ennen kuin sulkeutuu. Toivottavasti sun pe-ilta on sujunut hyvin. Oikeasti toivon sillai salassa, että sinä virittelet jotakin suhdetta jonkun kanssa. Koska välitän ja haluan, ett olet onnellinen. Muutama kevyt pusu ja tiukka halaus, ole hyvä. ❤️ -N-
Rakastan sua silti🥰🤗
Ketä sinä luulet rakastavasi? -ap
Vierailija kirjoitti:
Hermovaurio alapäässä, joten en voi enää harrastaa seksiä. Sen vuoksi elän lopun elämäni yksin. Minun kanssani olisi seksitöntä. Eikä tuo ole edes ainoa vaivani.
🐰 kauniita unia ihana rakas. Olisitpa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermovaurio alapäässä, joten en voi enää harrastaa seksiä. Sen vuoksi elän lopun elämäni yksin. Minun kanssani olisi seksitöntä. Eikä tuo ole edes ainoa vaivani.
Ei sen takia tarvitse yksin elää.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Ois kyllä pääsiäisnoidalle käyttöä🤔
Ootappa, lataan vain pölynimurini ja lennän oitis avuksesi.
Niin, noinhan se onkin että maailma muuttuu. Varmaan helpotus kun ei tarvi keitoksia edes padassa hämmentää vaan heittää mikroaaltouuniin🤔
Ja näin se noitienkin fysiikka rapistuu. Kyllähän sitä luudanvarrella ratsasteluun tarvitaan kunnon corelihakset, että pysyy kyydissä. Imurillahan nyt ratsastaa kuka vaan. Ei muuta kuin letkusta kiinni ja menoksi.
Et ole robotti-imureita harkinnut? Nehän on yleensä sellaisia täytekakun mallisia. Kelpaisi sen päällä istuskella matkalla kyöpelivuorelta🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Iltatarina.
Sanoittamatta hiljaa
hämärä sävel.
🤍
Nuku hyvin
-Hai Ku
,🖌️
🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaiketi? T. E-mies
Ehkä E-naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua silti🥰🤗
Ketä sinä luulet rakastavasi? -ap
Sinua.
💛💛💛💛💛