Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11381/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haluat mua, sen verran tiedän. Mutta kuinka paljon? Niin paljon, että saattaisit tehdä jotain typerää?

Olen tehnyt jo typeryyksiä. Haluan sua niin, että saattaisin tehdä jotain, mikä on sydämessä oikein. Kunpa viimein osaisinkin.

Vierailija
11382/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haluat mua, sen verran tiedän. Mutta kuinka paljon? Niin paljon, että saattaisit tehdä jotain typerää?

Liian paljon. Mitä typerää sulla on mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11383/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt kovin kaivata. Eipä ihmekään, että osa siirtynyt muualle.

Hittooko kaivata jos kaikki aidot kaipausviestit poistetaan moraalipoliisin toimesta. Vain vittuilu jää jäljelle.

Nimenomaan vitttuiluthan täältä poistetaan

Ei poisteta. Saatan kirjoittaa aamulla jonkun aidon viestin, mitä olen yön aikana miettinyt. Se poistetaan. Sitten vittuilen loppupäivän ja koko ketju on pelkkää jankutusta iltaan asti.

Vierailija
11384/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan päiväunitasolla. Siihen se jää. En koskaan tule näyttämään sinulle tunteitani tai halujani. Sori siitä jo valmiiksi. Ymmärrät varmaan. T. Nainen

Hyvä, koska en etsi mitään lesboa.

Vierailija
11385/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän yrität, olisi kiva tietää? Jätät vastaamatta viesteihin, vaikka luet ne heti ja odotat, että laitan jotain lisää? Turhaan aiheutat harmistusta, koska olen jo täysin rakastunut suhun 💗

Koska olet vielä "virallisesti" jonkun toisen. Ei oikein jaksa...

Joku toinen jaksaa... sivusta

Vierailija
11386/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, kuka olet ja mikä tilanne.

Vierailija
11387/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt jo typeryyksiä. Haluan sua niin, että saattaisin tehdä jotain, mikä on sydämessä oikein. Kunpa viimein osaisinkin.

MInkälaisia typeryyksiä olet tehnyt?

Vierailija
11388/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän yrität, olisi kiva tietää? Jätät vastaamatta viesteihin, vaikka luet ne heti ja odotat, että laitan jotain lisää? Turhaan aiheutat harmistusta, koska olen jo täysin rakastunut suhun 💗

Ei sitä roikkumista aina palkita. Itseasiassa aika harvoin palkitaan.

Vierailija
11389/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, kuka olet ja mikä tilanne.

Olen joko enkeli tai naispaholainen.

Vierailija
11390/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt kovin kaivata. Eipä ihmekään, että osa siirtynyt muualle.

Hittooko kaivata jos kaikki aidot kaipausviestit poistetaan moraalipoliisin toimesta. Vain vittuilu jää jäljelle.

Nimenomaan vitttuiluthan täältä poistetaan

Ei poisteta. Saatan kirjoittaa aamulla jonkun aidon viestin, mitä olen yön aikana miettinyt. Se poistetaan. Sitten vittuilen loppupäivän ja koko ketju on pelkkää jankutusta iltaan asti.

Aika narsistinen käytösmalli, mutta kukin kuluttakoon päivänsä miten haluaa. Tapa se on tuokin elää elämäänsä ja päiviänsä kuluttaa.

En osaa sanoa miksi aamun viestisi sitten poistetaan, että mitä niissä on? Joskus täältä poistuu viestejä myös aika randomilla, vaikka pääosin poistetaankin tappeluita, vitttuiluita ja jankutusta.

Vierailija
11391/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei roikkua kannatakaan. Aina voi tutustua ja jos sattuukin tunteet osumaan molemmin puolin kohdalleen niin siitä se etenee. On kuitenkin tehtävä selväksi ettei kumpikaan roiku odottamassa mahdotonta. Ja se nimenomaan selviää sillä, että tutustuu tarkemmin. 

Vierailija
11392/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten jokainen ajattelee olevansa ainutlaatuinen. Tässä miljardien ihmisten maailmassa, miljoonien ihmisten Suomessa. Ja niinhän se onkin. Jokainen on ainutlaatuinen. Ei ole toista sinua tai toista minua.

Vierailija
11393/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei roikkua kannatakaan. Aina voi tutustua ja jos sattuukin tunteet osumaan molemmin puolin kohdalleen niin siitä se etenee. On kuitenkin tehtävä selväksi ettei kumpikaan roiku odottamassa mahdotonta. Ja se nimenomaan selviää sillä, että tutustuu tarkemmin. 

Lähentyminen kannattaa tehdä aikaisessa vaiheessa, kun ei vielä kunnolla tunne ihmistä. Sattuu pakit vähemmän. Sitten kun on jo vuoden tai pari ollut rakastunut niin sattuukin paljon enemmän. Olen nähnyt monia ihmisiä, jotka ihastuksensa lisäksi ovat joutuneet luopumaan rakkaasta harrastuksesta, koska eivät kestä nähdä ex-ihastustaan, varsinkaan näiden uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
11394/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikalle!

Vierailija
11395/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan päiväunitasolla. Siihen se jää. En koskaan tule näyttämään sinulle tunteitani tai halujani. Sori siitä jo valmiiksi. Ymmärrät varmaan. T. Nainen

Ei mitään sori, kun näinhän se on. Molemmin puolin.

Sivusta

Vierailija
11396/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvi jaksaa kuin vähän aikaa kerrallaan. Muutama tunti eteenpäin kerrallaan. Vaikka sitten konttaamalla. Sitten voi taas itkeä tai hakea lohtua tai puida asioita. Sitten jaksaa taas hetken. Kyllä se siitä lähtee sujumaan.

Vierailija
11397/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana. Ajattelen sinua, senkin mussukka.

Kuka on mussukkasi?

Yksi taivaankappale aika lähellä minua. 🌝

Vierailija
11398/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mussukkasi?

Komeetta? 

11399/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mussukkasi?

Olenko sinun valkoinen kää piö vai musta aukkosi? Nekin nimittäin luetaan kuuluvan taivaankappaleisiin 😄

Hauska tää palstan automaattisensuuri😄 Tuota ekaa taivaankappaletta piti muokata ku tuli ilmoitus tarkistuksesta ennen julkaisua😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11400/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️👩🏼❤️

Ketju on lukittu.