Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Ajattelitko saada huomiota vit”uilemalla minulle? No et saa. Tykkäsin sinusta aitona sinuna.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voitaisiin hyvin pitää toisiamme silloin tällöin hyvänä, vaikka vaan helliä vähän.
Eikä siitä tarvitsisi kenellekään kertoa. Mitä ajatuksia? Miehelle tämä
Sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minulle ne töryt on 😥 Enpähän jatkossa lue enempää. Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin hän.
Älä sure suloinen, ne töryt on trollimestarin skitsosta tajunnasta itselleen, älä ota itseesi. Oikein kivaa viikon- ja illanjatkoa sulle ja kaivatullesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole kyllä monikaan mies lähestynyt, vaikka olen jälkikäteen kuullut, että ovat olleet jopa vuosienkin ajan ihastuneita.
Ehkä tuossa on sitten joku sellainen, että ovat vaan halunneet olla ihastuneita eivätkä ole edes halunneet mitään sen kummempaa oikeasti.
Tai on ollut liian totinen paikka.
(Eri)En ole koskaan kuullut mitään typerämpää.
No sori siitä. Näin mulle on käynyt kuitenkin. Vaikkei olekaan sulle etkä voisi ajatellakaan tällaista kenellekään sattuvan se ei tee tapahtuneista epätotta.
Mikä teki siitä liian totisen paikan? Ihan eri kyselijä
Yhdellä paniikki, kun tunteet oli "hallitsemattomat", toisella sama työpaikka eikä varmaan uskonut mahkuihinsa. Muitakin on ollut. Itsellä myös tuollainen paniikki, kun tunteet on roihunneet. Elämä menee kuin filminä silmien edestä 🥶.
Mulle kävisi kevytsuhde. Hänen kanssaan en sitä voi saada, joten etsin sitten jonkun muun. Jonkun, johon en voi vahingossa rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko saada huomiota vit”uilemalla minulle? No et saa. Tykkäsin sinusta aitona sinuna.
Puhukaa asiat silmätysten.
Vierailija kirjoitti:
11
Pelinumero? Syntymäpäivä? Maaginen luku?
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä enemmän.
Enemmän mitä/ketä?
Naapurin kun saisikin vällyn alle makailemaan. 🫂
Vierailija kirjoitti:
Oisinpa osannut valita sanani paremmin enkä olisi panikoinut. Se on oikeastaan ainoa asia jota kadun.
Miten panikoit ja miten valitsit väärin sanasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus törmätään niin jäisitköhän juttelemaan kanssani.
Mielelläni jäisin.
Sivusta huutelen, että törmättäiskös perjantaina töissä ja jäätäis juttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Syitä, miksi mies ei lähesty naista voi olla mm. nainen antaa ristiriitaisia signaaleja, on varattu, mielialojen vaihtelevuus, aiheuttaa epävarmuutta miehessä, nauraa kun mies yrittää sanoa jotain nättiä naiselle, vihainen ilme ja äkillinen pidättyvyys.
Tai vaan haluaa olla ihastunut tekemättä asialle sen kummemmin mitään, ei näe itseään sen naisen kanssa jne.
Kai niitä on syitä vaikka minkälaisia, kun on ihmisiä ja tilanteitakin niin moneen junaan.
Yksi minuun ihastunut mies oli sanonut yhteiselle kaverillemme, että ”ei se mun tyyppisistä miehistä tykkää”, kun tuo yhteinen kaveri oli kysellyt aikooko tuo mies tehdä jotain ihastukselleen, vai olla vaan itsekseen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Syitä, miksi mies ei lähesty naista voi olla mm. nainen antaa ristiriitaisia signaaleja, on varattu, mielialojen vaihtelevuus, aiheuttaa epävarmuutta miehessä, nauraa kun mies yrittää sanoa jotain nättiä naiselle, vihainen ilme ja äkillinen pidättyvyys.
Ei unohdeta tervettä itsesuojeluvaistoa. Koskaan ei voi tietää mitä kuoren alta paljastuu, ennen kuin ihmisen tuntee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ny tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä enemmän.
Enemmän mitä/ketä?
Viittasin tuohon yhteen viestiin, mutta tän voi ottaa kaikilla tavoilla.
Mielelläni jäisin.