Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus törmätään niin jäisitköhän juttelemaan kanssani.
Olen huomaamatta ja ohitan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole kyllä monikaan mies lähestynyt, vaikka olen jälkikäteen kuullut, että ovat olleet jopa vuosienkin ajan ihastuneita.
Ehkä tuossa on sitten joku sellainen, että ovat vaan halunneet olla ihastuneita eivätkä ole edes halunneet mitään sen kummempaa oikeasti.
Tai on ollut liian totinen paikka.
(Eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noussut kusi päähän.
Kiitos palsta!
Kaikki kaipaavat sinua?
Veikkaan että hänen silmin kaikki muut on hulluja ja tyhmiä ja itse kuvittelee olevansa muita parempi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat syyt, miksi mies ei lähesty naista ovat, että hän on varattu tai hän ei ole kiinnostunut. Nämä ovat ainoat syyt.
Tämä tuli katkerasti todistetuksi. n
Joo. Pitäisi vaan uskoa, että naisen ei tarvitse muuta kuin tulla miehen näkemäksi, niin tämä kyllä lähestyy jos pitää näkemästään. Ja että miehet eivät vain pidä minun ulkonäöstäni.
Kun voisi huutaa tuuleen miten sua kaipaan vaan ei, takinhuppua alemmas ja eteenpäin lumessa. Tämä sää on mun tunnetila mutta sisällä kytee takassa lämmin hiillos ja sää tiedät sen, miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole kyllä monikaan mies lähestynyt, vaikka olen jälkikäteen kuullut, että ovat olleet jopa vuosienkin ajan ihastuneita.
Ehkä tuossa on sitten joku sellainen, että ovat vaan halunneet olla ihastuneita eivätkä ole edes halunneet mitään sen kummempaa oikeasti.
(Eri)
En ole koskaan kuullut mitään typerämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
Ymmärrätkö, että ei minua oikeasti kiinnosta.
Kenestä puhut, anna vihje.
Olisi tärkeää.Oli naiselta
Tunnistettu. Sivusta
Jestas. Mäkin haluisin tällaisen kyvyn tunnistella täältä viestejä (joista mikään ei tietenkään mulle ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Eri)
No miksi ei totinen paikka kelpaa?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noussut kusi päähän.
Kiitos palsta!
Kaikki kaipaavat sinua?
Veikkaan että hänen silmin kaikki muut on hulluja ja tyhmiä ja itse kuvittelee olevansa muita parempi.
eri
Shh.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Eri)En ole koskaan kuullut mitään typerämpää.
No sori siitä. Näin mulle on käynyt kuitenkin. Vaikkei olekaan sulle etkä voisi ajatellakaan tällaista kenellekään sattuvan se ei tee tapahtuneista epätotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Eri)No miksi ei totinen paikka kelpaa?
Sivusta.
Hakee kevyttä kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Eri)No miksi ei totinen paikka kelpaa?
Sivusta.Hakee kevyttä kivaa?
Ei nämä miehet ole olleet sellaisia, joten tuo ei selitä.
(Ja muutenkaan en edes usko tuollaiseen, sillä jos tapaa ihmisen jonka oikeasti haluaa, niin ei siinä ole väliä millään tuollaisella, mitä ihminen on sitä ennen päättänyt ”hakevansa”)
Ap
Oisinpa osannut valita sanani paremmin enkä olisi panikoinut. Se on oikeastaan ainoa asia jota kadun.
Mun elämässä on ollut ja on edelleen asioita joita tietämättä et voi ymmärtää mun valintojani. Oli vuosia joiden aikana oli niin kipeitä asioita, että oli pakko työntää ihmisiä kauemmas. Hädässä ystävä tunnetaan, mutta kaikkiin heitä ei voi päästää osalliseksi. Sä et näe kuin tämän tilanteen ja voit tehdä päätelmiä vain näkemäsi perusteella. Jos haluaisit voisit nähdä enemmän.
Mun puolesta voitaisiin hyvin pitää toisiamme silloin tällöin hyvänä, vaikka vaan helliä vähän.
Eikä siitä tarvitsisi kenellekään kertoa. Mitä ajatuksia? Miehelle tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Eri)En ole koskaan kuullut mitään typerämpää.
No sori siitä. Näin mulle on käynyt kuitenkin. Vaikkei olekaan sulle etkä voisi ajatellakaan tällaista kenellekään sattuvan se ei tee tapahtuneista epätotta.
Mikä teki siitä liian totisen paikan? Ihan eri kyselijä
Syitä, miksi mies ei lähesty naista voi olla mm. nainen antaa ristiriitaisia signaaleja, on varattu, mielialojen vaihtelevuus, aiheuttaa epävarmuutta miehessä, nauraa kun mies yrittää sanoa jotain nättiä naiselle, vihainen ilme ja äkillinen pidättyvyys.
varatun vonkaaja vai eksässä roikkuja
Tottakai. Ainakin jos oot yksin eikä lähistöllä ole kuuntelijoita.