Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Eipä näitä saastapalstoja seuraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja sosialisoimiselle.
Onhan niitä vaikka kuinka. Rajaus lienee omasi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta naapuri 😏 Olisi taas lumitöitä 😉
Huomenta! Joko menet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Suhteiden luominen ei huonolla itsetunnolla onnistu. Suomessa riittää mollaajia, oikein kiusaajien luvattu maa. Olin vuosia sitten ulkomailla opiskelemassa ja siellä nousi itsetunto naisena heti. Kehuttiin kauniiksi joka välissä ja sai paljon muutakin positiivista palautetta. Vaikutti paljon treffailuun ja seksipuolellakin oli rohkeampi, kun luotti itseensä ja uskalsi rentoutua. Monet muut kurssikaverit sanoivat samaa. Suomessa menee itsetunto naisena.
No muuta sitten muualle, ei sua kukaan täällä väkisin pidä. Turha valittaa omista valinnoista, kun kerran asia on noin helposti korjattavissa
Sivusta. Tämä kommenttia odotinkin. Heti aletaan mollaamaan kun ei totuutta kestetä. Tyypillistä suomipojan meininkiä. Kun tajuaisivat, että kaunis, kohtelias ja huomioonottava käytös palkitsee itsensäkin. Niin totta tuo, mitä aloittaja sanoi. Täällä lytätään, kun muutakaan ei osata.
Ei huono käytös ja jonkinlainen lyttääminen kyllä mikään Suomi special ole, tekee sitä muutkin kuin suomalaiset
Eri
Varmaan, mutta oi mikä ero on niissä maissa, missä osataan käytöstavat. Itse kokenut saman. Harmittaa vaan, miten täällä ollaan jo totuttu tähän ankeaan, kyräilevään ja arvostelevaan asenteeseen, Suomelle ihan liian tyypillistä. Kansainvälistyminen vielä niin lapsenkengissä.
Suomalaiset on tosiaan aika juroja, mutta joulun alla jättikokoista yksisarvispehmoa julkisilla paikoilla kantatessani sain huomata, että ne juron oloisetkin hymyilivät ja moni sanoi jotain.
Eli se juro kuori lähtee nopeasti, jo pelkän pehmolelun voimalla :D
Ja on täälläkin monenlaista porukkaa, nyt on vasta tiistai, mutta äkkiseltään mietittynä kokemukseni tältä viikolta:
- yksi vanha nainen tuli kehumaan vaatettani
- kolme miestä on avannut oven ja yhdellä kerralla ovella oli useampi toisilleen tuntematon mies sekä nainen joista kaikki olisivat antaneet ensin muille tietä, ja tilanne päätyi sitten yhteiseen naureskeluun ja kiittelyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Suhteiden luominen ei huonolla itsetunnolla onnistu. Suomessa riittää mollaajia, oikein kiusaajien luvattu maa. Olin vuosia sitten ulkomailla opiskelemassa ja siellä nousi itsetunto naisena heti. Kehuttiin kauniiksi joka välissä ja sai paljon muutakin positiivista palautetta. Vaikutti paljon treffailuun ja seksipuolellakin oli rohkeampi, kun luotti itseensä ja uskalsi rentoutua. Monet muut kurssikaverit sanoivat samaa. Suomessa menee itsetunto naisena.
No muuta sitten muualle, ei sua kukaan täällä väkisin pidä. Turha valittaa omista valinnoista, kun kerran asia on noin helposti korjattavissa
Sivusta. Tämä kommenttia odotinkin. Heti aletaan mollaamaan kun ei totuutta kestetä. Tyypillistä suomipojan meininkiä. Kun tajuaisivat, että kaunis, kohtelias ja huomioonottava käytös palkitsee itsensäkin. Niin totta tuo, mitä aloittaja sanoi. Täällä lytätään, kun muutakaan ei osata.
Olin kyllä ihan suomityttö vaan ja saanut hyvää kohtelua aika lailla kaikkialla missä olen kulkenut. Suomessa ja ulkomailla. Mutta olenkin mukava ja ystävällinen muille, johtuiskohan siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta naapuri 😏 Olisi taas lumitöitä 😉
Huomenta! Joko menet?
Antaa sataa vielä pari tuntia ja josko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä ihan suomityttö vaan ja saanut hyvää kohtelua aika lailla kaikkialla missä olen kulkenut. Suomessa ja ulkomailla. Mutta olenkin mukava ja ystävällinen muille, johtuiskohan siitä
Kumma että yhtäkkiä ilmaantuu näitä jotka on muka saaneet palstalla hyvää kohtelua, vaikka kaikki näkee että täällä haukutaan naiset maan rakoon sekä naisten että miesten toimesta jatkuvasti.
Tässä on puhuttu IRL tapahtuneista asioista, ei netissä tapahtuneista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Kumma että yhtäkkiä ilmaantuu näitä jotka on muka saaneet palstalla hyvää kohtelua, vaikka kaikki näkee että täällä haukutaan naiset maan rakoon sekä naisten että miesten toimesta jatkuvasti.
Tässä on puhuttu IRL tapahtuneista asioista, ei netissä tapahtuneista
Vastasit sivusta ;) se tietää itsekin ja odotti tuota tarkennusta, turha ruokkia sitä enempää
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan kaivanneet ketään ruskeasilmäistä
Tällä hetkellä
Gallup. Kaivatun ikä? Voit myös pyöristää jos et tarkkaa halua kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin minulla
Ei ole kaivattua. Käyn täällä vain lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta nuorempi
Vierailija kirjoitti:
Minua 10v vanhempi hän.
Molemmat 80-luvulla syntyneitä.
Oot hyvä just tuollaisena kuin oot. Sun tarvii vaan kohdata sun elämäsi Moto Moto.
Poistatan ikäviä, negatiivista tunnelmaa luovia viestejä ja sellaisia viestejä jotka eivät liity otsikkoon/enteilevät rasittavaa jankkausta.
Mihinkään ”kateellisuuteen” sillä ei ole mitään yhteyttä.
Kirjoittelisitte otsikon mukaisia viestejä, taas kerennyt aamun aikana tulla yhteensä useampi sivullinen pelkkää ilmiannettavaa passskaa.
Olisipa IRL-kontakti kaivattuun, niin ei tarvisi käydä koko ketjussa…
Aina kun olen ollut hänen kanssaan tekemisissä IRL, olen ollut automaattisesti poissa ketjusta ja koko palstalta. Ei mulla ole silloin mitään asiaa eikä tarvetta käydä täällä.
Kiistän! Kyllä se oli miehen aloitus eilen!
Vierailija kirjoitti:
Koska hänen ikänsä oli julkisesti nähtävillä joku aika sitten niin siitä tiedän että on 36v
Ai, minä taas tykkään :)
Muutenkin katson silmissä silmien mallia ja katsetta, ei silmien väri yleensä ole se mikä niistä tekee hienot, vaikka suuret vaaleanruskeat iirikset kauniissa silmissä onkin upeat.
Monenlaiset ja monen väriset silmät on hienoja.