Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9761/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan kaivanneet ketään ruskeasilmäistä

En onneksi, hyi ruskeat silmät ovat rumat ja synkät.

Muutenkin värinä ruskea on inhokkini.

Ai, minä taas tykkään :)

Muutenkin katson silmissä silmien mallia ja katsetta, ei silmien väri yleensä ole se mikä niistä tekee hienot, vaikka suuret vaaleanruskeat iirikset kauniissa silmissä onkin upeat.

Monenlaiset ja monen väriset silmät on hienoja.

Vierailija
9762/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näitä saastapalstoja seuraisi, jos olisi muita vaihtoehtoja sosialisoimiselle.

Onhan niitä vaikka kuinka. Rajaus lienee omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta naapuri 😏 Olisi taas lumitöitä 😉

Huomenta! Joko menet?

Vierailija
9764/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛💛💛💛

Vierailija
9765/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Suhteiden luominen ei huonolla itsetunnolla onnistu. Suomessa riittää mollaajia, oikein kiusaajien luvattu maa. Olin vuosia sitten ulkomailla opiskelemassa ja siellä nousi itsetunto naisena heti. Kehuttiin kauniiksi joka välissä ja sai paljon muutakin positiivista palautetta. Vaikutti paljon treffailuun ja seksipuolellakin oli rohkeampi, kun luotti itseensä ja uskalsi rentoutua. Monet muut kurssikaverit sanoivat samaa. Suomessa menee itsetunto naisena.

No muuta sitten muualle, ei sua kukaan täällä väkisin pidä. Turha valittaa omista valinnoista, kun kerran asia on noin helposti korjattavissa

Sivusta. Tämä kommenttia odotinkin. Heti aletaan mollaamaan kun ei totuutta kestetä. Tyypillistä suomipojan meininkiä. Kun tajuaisivat, että kaunis, kohtelias ja huomioonottava käytös palkitsee itsensäkin. Niin totta tuo, mitä aloittaja sanoi. Täällä lytätään, kun muutakaan ei osata.

Ei huono käytös ja jonkinlainen lyttääminen kyllä mikään Suomi special ole, tekee sitä muutkin kuin suomalaiset

Eri

Varmaan, mutta oi mikä ero on niissä maissa, missä osataan käytöstavat. Itse kokenut saman. Harmittaa vaan, miten täällä ollaan jo totuttu tähän ankeaan, kyräilevään ja arvostelevaan asenteeseen, Suomelle ihan liian tyypillistä. Kansainvälistyminen vielä niin lapsenkengissä.

Suomalaiset on tosiaan aika juroja, mutta joulun alla jättikokoista yksisarvispehmoa julkisilla paikoilla kantatessani sain huomata, että ne juron oloisetkin hymyilivät ja moni sanoi jotain.

Eli se juro kuori lähtee nopeasti, jo pelkän pehmolelun voimalla :D

Ja on täälläkin monenlaista porukkaa, nyt on vasta tiistai, mutta äkkiseltään mietittynä kokemukseni tältä viikolta:

- yksi vanha nainen tuli kehumaan vaatettani

- kolme miestä on avannut oven ja yhdellä kerralla ovella oli useampi toisilleen tuntematon mies sekä nainen joista kaikki olisivat antaneet ensin muille tietä, ja tilanne päätyi sitten yhteiseen naureskeluun ja kiittelyyn

Vierailija
9766/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Suhteiden luominen ei huonolla itsetunnolla onnistu. Suomessa riittää mollaajia, oikein kiusaajien luvattu maa. Olin vuosia sitten ulkomailla opiskelemassa ja siellä nousi itsetunto naisena heti. Kehuttiin kauniiksi joka välissä ja sai paljon muutakin positiivista palautetta. Vaikutti paljon treffailuun ja seksipuolellakin oli rohkeampi, kun luotti itseensä ja uskalsi rentoutua. Monet muut kurssikaverit sanoivat samaa. Suomessa menee itsetunto naisena.

No muuta sitten muualle, ei sua kukaan täällä väkisin pidä. Turha valittaa omista valinnoista, kun kerran asia on noin helposti korjattavissa

Sivusta. Tämä kommenttia odotinkin. Heti aletaan mollaamaan kun ei totuutta kestetä. Tyypillistä suomipojan meininkiä. Kun tajuaisivat, että kaunis, kohtelias ja huomioonottava käytös palkitsee itsensäkin. Niin totta tuo, mitä aloittaja sanoi. Täällä lytätään, kun muutakaan ei osata.

Olin kyllä ihan suomityttö vaan ja saanut hyvää kohtelua aika lailla kaikkialla missä olen kulkenut. Suomessa ja ulkomailla. Mutta olenkin mukava ja ystävällinen muille, johtuiskohan siitä

Vierailija
9767/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta naapuri 😏 Olisi taas lumitöitä 😉

Huomenta! Joko menet?

Antaa sataa vielä pari tuntia ja josko sitten. 

Vierailija
9768/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä ihan suomityttö vaan ja saanut hyvää kohtelua aika lailla kaikkialla missä olen kulkenut. Suomessa ja ulkomailla. Mutta olenkin mukava ja ystävällinen muille, johtuiskohan siitä

Kumma että yhtäkkiä ilmaantuu näitä jotka on muka saaneet palstalla hyvää kohtelua, vaikka kaikki näkee että täällä haukutaan naiset maan rakoon sekä naisten että miesten toimesta jatkuvasti.

Tässä on puhuttu IRL tapahtuneista asioista, ei netissä tapahtuneista

Vierailija
9769/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Kumma että yhtäkkiä ilmaantuu näitä jotka on muka saaneet palstalla hyvää kohtelua, vaikka kaikki näkee että täällä haukutaan naiset maan rakoon sekä naisten että miesten toimesta jatkuvasti.

Tässä on puhuttu IRL tapahtuneista asioista, ei netissä tapahtuneista

Vastasit sivusta ;) se tietää itsekin ja odotti tuota tarkennusta, turha ruokkia sitä enempää

Vierailija
9770/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan kaivanneet ketään ruskeasilmäistä

Tällä hetkellä

Vierailija
9771/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup. Kaivatun ikä? Voit myös pyöristää jos et tarkkaa halua kertoa.

Vierailija
9772/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin minulla

Vierailija
9773/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaivattua. Käyn täällä vain lukemassa.

Vierailija
9774/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi vuotta nuorempi

Vierailija
9775/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua 10v vanhempi hän.

Vierailija
9776/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat 80-luvulla syntyneitä.

Vierailija
9777/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä just tuollaisena kuin oot. Sun tarvii vaan kohdata sun elämäsi Moto Moto.

Vierailija
9778/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatan ikäviä, negatiivista tunnelmaa luovia viestejä ja sellaisia viestejä jotka eivät liity otsikkoon/enteilevät rasittavaa jankkausta.

Mihinkään ”kateellisuuteen” sillä ei ole mitään yhteyttä.

Kirjoittelisitte otsikon mukaisia viestejä, taas kerennyt aamun aikana tulla yhteensä useampi sivullinen pelkkää ilmiannettavaa passskaa.

Olisipa IRL-kontakti kaivattuun, niin ei tarvisi käydä koko ketjussa…

Aina kun olen ollut hänen kanssaan tekemisissä IRL, olen ollut automaattisesti poissa ketjusta ja koko palstalta. Ei mulla ole silloin mitään asiaa eikä tarvetta käydä täällä.

Vierailija
9779/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistän! Kyllä se oli miehen aloitus eilen!

Vierailija
9780/17476 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hänen ikänsä oli julkisesti nähtävillä joku aika sitten niin siitä tiedän että on 36v

Ketju on lukittu.