Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Erehdyinpä taas kerran lukemaan tätä ketjua, kun ei ole muutakaan. Mitä te lyttääjät luulette saavuttavanne. Me kaikki ollaan yksinäisiä ja huonossa jamassa syystä tai toisesta, muut ei näillä b-luokan palstoilla käy. Mitä teitä hyödyttää lytätä muita huono-osaisia. Toisaalta jankkaatte muille että tehkää aloitteita ja toisaalta lyttäätte maan rakoon. Ei huonolla itsetunnolla kukaan tee aloitteita, eikä usko muidenkaan aloitteita. Sahaatte omaakin oksaanne lyttäämällä muita rumaksi ja vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyinpä taas kerran lukemaan tätä ketjua, kun ei ole muutakaan. Mitä te lyttääjät luulette saavuttavanne. Me kaikki ollaan yksinäisiä ja huonossa jamassa syystä tai toisesta, muut ei näillä b-luokan palstoilla käy. Mitä teitä hyödyttää lytätä muita huono-osaisia. Toisaalta jankkaatte muille että tehkää aloitteita ja toisaalta lyttäätte maan rakoon. Ei huonolla itsetunnolla kukaan tee aloitteita, eikä usko muidenkaan aloitteita. Sahaatte omaakin oksaanne lyttäämällä muita rumaksi ja vanhaksi.
Ei olla kaikki. Itse en ole yksinäinen enkä mitenkään huonossa jamassa, ainoastaan mahdottomaan ihastunut ja tästä kirjoittelen täällä. Meitä on moneen junaan, turha siitä kenenkään suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sellaiseenkin mieheen, joka kuvitteli saavansa minut haukkumalla minua. Tai ehkä se oli sitä, että kuvittelisin etten kelpaisi kenellekään, koska olen niin kamala. Minulla oli pielessä ulkonäkö ja luonne. En tykännyt hänestä muutenkaan, mutta tuo käytös sai hänet tuntumaan kuvottavalle. On yhäkin pakkomielteisesti ihastunut ja sama haukkuminen jatkuu, jos pääsee jossain asiasta mainitsemaan. Yritän välttää etten enää ikinä törmäisi häneen.
Kuitenkin tuo tehnyt paljon hallaa, enkä oikeastaan usko jos joku sanoo jotain kaunista. Kaikki pahat on siellä sisällä. Sanoisin ettei tätä murreta enää enkä jaksaa arvuutella kuka olisi minkäkinlainen. Oletus on itselle kuitenkin etten kelpaa. Torjun sitten aivan kaikki, enkä pidä edes mahdollisena syntyä kenenkään kanssa mitään. Kunhan eroan nykyisestä suhteestani, joka on aivan samaa p.skaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhu ihan pelkästä omasta puolestasi vaan... ei olla kaikki yksinäisiä tai huono-osaisia. Ja kyllä täällä on oikeus muidenkin kuin masentuneiden kirjoitella, haukkujatrollit tietty erikseen mutta siis todellakaan ei kaikki täällä mitään ”huonossa jamassa” olla... ihme yleistyksiä aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt sellaiseenkin mieheen, joka kuvitteli saavansa minut haukkumalla minua. Tai ehkä se oli sitä, että kuvittelisin etten kelpaisi kenellekään, koska olen niin kamala. Minulla oli pielessä ulkonäkö ja luonne. En tykännyt hänestä muutenkaan, mutta tuo käytös sai hänet tuntumaan kuvottavalle. On yhäkin pakkomielteisesti ihastunut ja sama haukkuminen jatkuu, jos pääsee jossain asiasta mainitsemaan. Yritän välttää etten enää ikinä törmäisi häneen.
Kuitenkin tuo tehnyt paljon hallaa, enkä oikeastaan usko jos joku sanoo jotain kaunista. Kaikki pahat on siellä sisällä. Sanoisin ettei tätä murreta enää enkä jaksaa arvuutella kuka olisi minkäkinlainen. Oletus on itselle kuitenkin etten kelpaa. Torjun sitten aivan kaikki, enkä pidä edes mahdollisena syntyä kenenkään kanssa mitään. Kunhan eroan nykyisestä suhteestani, joka on aivan samaa p.skaa.
Sama sudenkuoppa täälläkin. Kun aikansa kuulee haukkumista, ei enää usko itseensä ja se estää uusienkin suhteiden luomista.
Et kaipaa juuri koskaan. Et ehdi, et tarvitse yhteyttä, on paljon töitä, olet sijoittanut oikeasti realisoituviin kohteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu ihan pelkästä omasta puolestasi vaan... ei olla kaikki yksinäisiä tai huono-osaisia. Ja kyllä täällä on oikeus muidenkin kuin masentuneiden kirjoitella, haukkujatrollit tietty erikseen mutta siis todellakaan ei kaikki täällä mitään ”huonossa jamassa” olla... ihme yleistyksiä aina
Kuka muka kävisi tän tason palstalla jos ei olisi pakko ja ainoa vaihtoehto, ei kukaan. Täällä käydään me joilla ei ole oikeita ihmiskontakteja. Muu on selittelyä itselle.
En nyt rupea sun kanssa jankkaamaan tästä, koska hyödytöntä, mut toteanpa vaan, että ei kannata itsestä yleistää. Osalle keskustelupalstat on ihan vaan pelkkää ajanvietettä tyhjissä väleissä, kuten syödessä tai nukkumaan mennessä, me ei kaikki mitään asuta näillä
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa juuri koskaan. Et ehdi, et tarvitse yhteyttä, on paljon töitä, olet sijoittanut oikeasti realisoituviin kohteisiin...
Oikeasti realisoituviin kohteisiinhan sitä kannattaa sijoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka kävisi tän tason palstalla jos ei olisi pakko ja ainoa vaihtoehto, ei kukaan. Täällä käydään me joilla ei ole oikeita ihmiskontakteja. Muu on selittelyä itselle.
Olen selitellyt itselleni, että mulla on työkavereita, ystäviä ja perhettä. Tää olikin uusi! :D
Eri
Kyllä mä ymmärrän asian sinunkin näkökulmasta. En siitä sua syyttele mitenkään. Mutta toivottavasti ymmärrät munkin ärsytyksen. Joskus on ajateltava omaakin mielenterveyttä ja jaksamista. Epämiellyttävää olotilaa kestää tiettyyn pisteeseen, kunhan tietää että se on vain väliaikaista eikä jatkuvaa. Ja mulla vain joskus tulee tunne, että haluan että joku edes kuuntelee. Toivottavasti en rasittanut sua liikaa "kiukuttelullani". Mulla on ikävä sua. Ja haluaisin halata sua ihana.
Huomenta naapuri 😏 Olisi taas lumitöitä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tulee äkkiä halpa ja epäarvostettu olo pelkästä törystä 😒
Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen kohoauttaa olkiaan sisällölle ja miettii, mikä miehellä on hätänä kun sellaista sanoo.
Tai sitten vaan kohauttaa olkiaan ja menee pois.
Turha alkaa sen kummemmin miettimään mikä miehellä on hätänä, miettikööt ne joita asia koskee (esim. mies itse).
Vierailija kirjoitti:
Suhteiden luominen ei huonolla itsetunnolla onnistu. Suomessa riittää mollaajia, oikein kiusaajien luvattu maa. Olin vuosia sitten ulkomailla opiskelemassa ja siellä nousi itsetunto naisena heti. Kehuttiin kauniiksi joka välissä ja sai paljon muutakin positiivista palautetta. Vaikutti paljon treffailuun ja seksipuolellakin oli rohkeampi, kun luotti itseensä ja uskalsi rentoutua. Monet muut kurssikaverit sanoivat samaa. Suomessa menee itsetunto naisena.
No muuta sitten muualle, ei sua kukaan täällä väkisin pidä. Turha valittaa omista valinnoista, kun kerran asia on noin helposti korjattavissa
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan kaivanneet ketään ruskeasilmäistä
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
En. Olen kyllä ollut ihastunut ruskeasilmäiseen pariinkin otteeseen, mutta en ole kaivannut.
Kaipaaminen ja ihastus on eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Iän tuomia muutoksia ei tarvitse hävetä jos ottaa ikäisensä tai yhtä lahonneen kumppanin.
Entä jos sitä nuorempaa ei edes haittaa ne iän tuomat muutokset? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti realisoituviin kohteisiinhan sitä kannattaa sijoittaa.
Itse hajautan kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen kyllä ollut ihastunut ruskeasilmäiseen pariinkin otteeseen, mutta en ole kaivannut.
Kaipaaminen ja ihastus on eri asioita.
Miten? Eri
En. En pidä ruskeista silmistä