Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Töihin terveisiä!
Nähdään.
🔥
Mukavaa päivää söpölle yh-äidille 😚
Vierailija kirjoitti:
🌈 Saisinko rakastaa sinua.
Aina saa rakastaa ketä ja mitä vain. Ei sitä voi estää.
Olen aivan täysin ja totaalisen hullaantunut sinusta ☺️💗🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
Olen huolissani, että maailmani alkaa murentua. Vähä vähältä rikkoutua, kunnes mitään ei enää jää jäljelle. Vai jääkö? Ei? Kyllä? En tiedä. Jos helvetti on olemassa, siellä täytyy olla jotain tämän kaltaista. Pidätkö silti kädestäni kiinni, vaikka mitään en näe... tässä pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä ajattelet? Jos voi kysyä.
Oletteko koskaan kaivanneet ketään ruskeasilmäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
Älähän pyörittele silmiä. Jopa eiffeltornia rakastetaan romanttisesti. Eritasoisesti sitten esim. suklaata.
Vierailija kirjoitti:
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä ajattelet? Jos voi kysyä.
Yhtä vaaleaa A miestä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Elina on ruskeasilmäinen ❤️
Vierailija kirjoitti:
Joskus syksyllä tuli kaivattua, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani, että maailmani alkaa murentua. Vähä vähältä rikkoutua, kunnes mitään ei enää jää jäljelle. Vai jääkö? Ei? Kyllä? En tiedä. Jos helvetti on olemassa, siellä täytyy olla jotain tämän kaltaista. Pidätkö silti kädestäni kiinni, vaikka mitään en näe... tässä pimeydessä.
❤️💗❤️Pidetään kiinni toisistamme❤️💗❤️Yritetään elää edes jollain tasolla. Sekunti ja tunti kerrallaan. Ei ole taetta ja lupausta huomisesta (kellään ei ole), mutta meillä on tämä hetki. En jätä sinua. Ollaan yhdessä eksyksissä. Yksin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️💗❤️Pidetään kiinni toisistamme❤️💗❤️Yritetään elää edes jollain tasolla. Sekunti ja tunti kerrallaan. Ei ole taetta ja lupausta huomisesta (kellään ei ole), mutta meillä on tämä hetki. En jätä sinua. Ollaan yhdessä eksyksissä. Yksin yhdessä.
🙏❤️☀️🌸
Huomenta ihana Petra 🌷