Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olisiko sinusta ihanaa, jos kaivattusi puhuisi kuten Karita Mattila? Tai saisit mieskaivatultasi saman sisältöisiä viestejä? Minua tuo työntäisi vain pois päin. Ei kyse ole siitä, etteikö rakkaan kanssa tekisi juuri näitä asioita ja jakaisi niitä kahden kesken, mutta asian tiedottaminen ympäri maailmaa olisi liikaa. Ehkä Karita tahtoo olla viimeisten vuosien Danny ja kaipaa 20-vuotiasta nuorikkoa. Tai oikeasti monikossa. Liika julkinen puhe seksistä vaan kuvastaa mielestäni sitä ihmistä vain huonossa valossa. Joitakin asioita ei ole tarkoitettu jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat keinot kohtaamisen välttämiseen näyttäisi olevan aurinkolasit, napit korvissa, katse maahan, puskaan tai koiransakaan, ei vahingossakaan vastaantuleviin, etäisyyden ottaminen varmuuden vuoksi kaikkiin, rivakat liikkeet, suu tuimana. Lol.
Sinä näet koiran paskaa, minä näen kimaltelevia hiekanjyväsiä, timantteja.
Huomasitko pajunkissat, lehtien silmut, lintujen laulun, kauniin punertavat pensaat, valon ja varjojen leikin, auringon lämmön ja tuulen vireen iholla..
Kaiken tämän lisäksi etäisyydet ja katseen pitäminen sivussa vähentävät ahdistuneisuutta ja pelkoa. Rivakka liikkuminen hiljentää edes hieman *aivoliikennettä*. Epäihminen.
Päätin tänään että lopetan sinun kaipaamisen ja palstailun. Olen säälittävä idiootti.
Talvi on palannut, lunta sataa jälleen ❄️☃️
Vierailija kirjoitti:
lähipäivät on paremmat...
Pidätkö kiinni kädestäni?
Vierailija kirjoitti:
Päätin tänään että lopetan sinun kaipaamisen ja palstailun. Olen säälittävä idiootti.
Se päätös on hyvä tehdä kerran viikossa.
Kannattaa silti joka päivä vähintään kirjoittaa ettei ole langassa
-kyyninen vanha nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintukin valitsee sen parashöyhenisen uroksen, jolla kaunein väritys. Yksinäiset vanhat ja oudot huuhkajat jäävät totisesti yksin. Tokkopa edes lentää jaksavat, saati etsiä kuvallista pesimäpaikkaa.
Harva nainen on lintu.
Minun kaivattuni on. Sivusta
Joutsena.
Traffic jams, Concorde drones
TV's and radios drown me out
You won't change slamming doors
Temper, temper, that tongue of yours; drown me out
I've told you once when it comes to love
I'm like a swan - I only love once
I've told you once push comes to shove
I'm like a swan
I only love, only love, only love once
Dumbbells crash, babies cry
A thousand voices, mostly lies, drown me out
The underground, Marble Arch
The deafening snap of breaking hearts drown me out
I'm like a swan
Barking dogs, the lonely roam
The great unlaid making their way home drown me out
I'm like a swan
Lähde: LyricFind
Lauluntekijät: Fred Fairbrass / Richard Fairbrass / Rob Manzoli
Huomenta ihanin sinne kissojen viekkuun❤️Taidettiin herätä taas samaan aikaan. Etäopintoja läppärillä ja metsään taas käy tie. Raikasta maanantaita kaikille myös tänne.🌲
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat.
Haluaisin sun alle makoilemaan. Alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähipäivät on paremmat...
Pidätkö kiinni kädestäni?
pidän
Sinä ja minä sylikkäin lukemassa😻
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sun alle makoilemaan. Alasti.
Kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat keinot kohtaamisen välttämiseen näyttäisi olevan aurinkolasit, napit korvissa, katse maahan, puskaan tai koiransakaan, ei vahingossakaan vastaantuleviin, etäisyyden ottaminen varmuuden vuoksi kaikkiin, rivakat liikkeet, suu tuimana. Lol.
Riittää huppu päässä ja maski. Näin aion liikkua jatkossa seudulla, jossa voin törmätä kaivattuuni. Tai siis ex-sellaiseen.
Parhain keino välttelyyn on muuttaminen pois tutuista maisemista. Mitä kauemmas sen parempi.
Eikös tuo ole sitä omien tunteiden karkuun juoksemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää huppu päässä ja maski. Näin aion liikkua jatkossa seudulla, jossa voin törmätä kaivattuuni. Tai siis ex-sellaiseen.
Parhain keino välttelyyn on muuttaminen pois tutuista maisemista. Mitä kauemmas sen parempi.
Toteutettu. Mutta ne kerrat kun käytävä tutuissa maisemissa niin varmasti törmää.
Raksu, huomenta!