Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9141/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin sinua joka päivä, moonikset tai ei.

Vierailija
9142/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Jeltsinin näköinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on yksi päivä kaipaamista takana. Kuinkahan monta vielä edessä? Kunpa tietäisin vähän sun aikeista. On niin toivoton olo välillä, kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Se yksi yritys silloin syksyllä ei ottanut tulta alleen. Tilanne on se että tämä etenee vasta sitten kun sinä tartut toimeen. Olisi niin paljon sulle puhuttavaa, jos saisi tilaisuuden. Ehkä tiistaina nähdään.

Hyvää yötä

Minä tartun toimeen? Mitä tarkoitat toimeen tarttumisella? Se voi tarkoittaa kahta asiaa, ainakin. Ei taideta nähdä tiistaina.

Vierailija
9144/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantavilla keväthangilla vietetyn päivän jälkeen, lähetän sinulle telepaattisesti hellivät yöhalit. Olet ajatuksissani. Olisitpa myös sylissäni. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.

Vierailija
9145/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet?

Odotan jotain suurta pelastajaa saapuvaksi, haaveeksi taitaa jäädä.

Miestä siis?

Niin. Hiljaista on. Valvon varmaan ensi yön ja vapisen pelosta taas. Tämmöiseksi mennyt elämä.

Älä sure, rukoilen puolestasi.

Vierailija
9146/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia ja oman kullan kuvia kaikille kaipaaville! <3 

Oon vaan siivonnut, twerkannut menemään samalla (piti oikeen korkkarit jalassa kokeilla myös, nauroin yksin itselleni viime yönä) ja syönyt jäätelöä koko viikonlopun. Uu ja kukkia tilannut, hakenut, istuttanut, hoitanut. 

En ole melkein yhtään miettinyt häntä, jonka nimeä ei sanota ääneen. :) 

Vierailija
9147/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on yksi päivä kaipaamista takana. Kuinkahan monta vielä edessä? Kunpa tietäisin vähän sun aikeista. On niin toivoton olo välillä, kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Se yksi yritys silloin syksyllä ei ottanut tulta alleen. Tilanne on se että tämä etenee vasta sitten kun sinä tartut toimeen. Olisi niin paljon sulle puhuttavaa, jos saisi tilaisuuden. Ehkä tiistaina nähdään.

Hyvää yötä

Minä tartun toimeen? Mitä tarkoitat toimeen tarttumisella? Se voi tarkoittaa kahta asiaa, ainakin. Ei taideta nähdä tiistaina.

Tarkoitan että hän ehdottaa tapaamista tai puhumista. Olen siihen valmis heti.

Vierailija
9148/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä en tule tänne enää. Aivan hyödytöntä tämä illasta toiseen täällä istuminen. Alan miettiä, unohdanko sinut vai saisinko jotain aikaiseksi irl. Mutta palstaa ei enää, menee järki.

🐝

Vierailija
9149/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla kylään? Yökylään siis. Nukkumaan haluan sinne. Tai edes päiväkylään, niin käydään jossain kahvillatai vedetään päiväperseet?

Saisit, jos sinut tuntisin. 😔 Päiväkännejä en harrasta. Kiitos ajatuksesta sinulle.

Vierailija
9150/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä en tule tänne enää. Aivan hyödytöntä tämä illasta toiseen täällä istuminen. Alan miettiä, unohdanko sinut vai saisinko jotain aikaiseksi irl. Mutta palstaa ei enää, menee järki.

🐝

Hyvää yötä ja menestystä pikku mesiäiseni!

🦋

Vierailija
9151/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintukin valitsee sen parashöyhenisen uroksen, jolla kaunein väritys. Yksinäiset vanhat ja oudot huuhkajat jäävät totisesti yksin. Tokkopa edes lentää jaksavat, saati etsiä kuvallista pesimäpaikkaa.

Harva nainen on lintu.

Vierailija
9152/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolisin sinua joka päivä, moonikset tai ei.

T. Vampyyri

Vierailija
9153/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä

Tarkoitan että hän ehdottaa tapaamista tai puhumista. Olen siihen valmis heti.

Minä taas. Että voit taas torjua.

Vierailija
9154/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla kylään, terve tuloa rakas.

Vierailija
9155/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐝

Hyvää yötä ja menestystä pikku mesiäiseni!

🦋

Kiitos, hyvää yötä ❤️

Vierailija
9156/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saispa vastauksia

Mihin kysymyksiin haluat vastauksia?

Ensin olisi kiva tietää onko hän vapaa... -Sivusta

Miksei tuotakin voi suoraan tiedustella? Sivu myös

Tiedätkö, kun tulee vastaan jotain niin upeaa, että alkaa ujostuttamaan ja on vaikea saada yhtään järkevää kysymystä muodostettua? -Tosi sivusta.

Tiedän. Vartalo menee jäykäksi ja ryhti suoristuu. Henkinen tukiranka valahtaa varpaisiin. Toimintakyky katoaa ja posket veltostuu, ajatus syväsakkaa. Sydän läpättää tai jättää lyömättä eikä hengitys kulje. Silmät toimii ja ne yrittää viestittää I love U, mutta vastapuoli ei osaa tulkita morsetusta. Ihanalle miehelle näin kirjoitettuna kun sormet kuitenkin toimii. ❤️

Vierailija
9157/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maa ja hellä lämpö sen

Kevään tullen alla jalkojen

Sulta saan kuin palavan

Mä voiman voittamattoman..

-Topi S

Vierailija
9158/17476 |
03.04.2022 |