Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantai ja pidot sen kun paranee🍿
Jokainen voi nyt lauantain kunniaksi kirjoittaa kymmenensanaisen tarinan suhteestansa kaivattuun. Kaipaan tarinoita.
Hän on ihana mies, jonka vuoksi menen töihin aina hymyillen.
Samaistun tähän kyllä suuresti. Toivottavasti päähenkilö on kuitenkin eri kuin minulla.
Fazerin suklaalehtikeksit on parhaita.
Menin hänen työpaikalleen hymyssä suin. En mene enää hymyillen vaan ikävän musertamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi nelikymppisten ja viiskymppisten pitäisi väkisin yrittää keskustella, kun ei voi olla mitään yhteistä puhuttavaa?
Ei pidä, sitähän juuri sanoinkin.
Miten totta 40 ja 60 onkin enemmän puhuttavaa🌱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi nyt lauantain kunniaksi kirjoittaa kymmenensanaisen tarinan suhteestansa kaivattuun. Kaipaan tarinoita.
Ensin ihastuin, mahdollisuuteen kai.
Kuvitelmia loin, pakit sain.
SITTEN SURIN.
Sen pituinen se, sori tuli vähän tynkä mut kymmenen sanaa 🤘🤘
Odotan, että hän kantaa mulle merkiksi punaisen ruusun hampaidensa välissä
Vierailija kirjoitti:
Missä olet juuri nyt?
Sängyllä viinilasi seuranani.
Sulle laulan neiti kesäheinä. Tule syliin, älä mene vieraisiin kyliin.
Joskus hullaannuin. Sen jälkeen vittuunnuin hänen käytökseensä. Ajattelin, että pidä tunkkis 🤣. Ei minulle ole pakko puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten surullinen tunne tuli viikosta, yksin ajatusten kanssa kyseenalaistan kaiken mitä olemme rakentaneet. Josko lopulta olen vain räsynukke jota himoitaan, halutaan ja lopulta nurkkaan nakataan. Rikkoutuminen on lopulta väistämätöntä jos hiljenet kirjoitusten kautta ja sanasi kaikki ovat olleet huumoria. Yhdeksi ajattelin joskus toisiimme kietoutuvan, mutta sinulla on mahdollisuus teoilla rakentta, mutta älä roikota.
Oliko tärkeälle?
Ei ollut. En tunne itseäni himoituksi. Mietin onko minulle.
Se tärkeälle <3 kirjoittava.
Sä et sitten todellakaan erota edes naisten kirjoittamia viestejä miesten kirjoittamista ja kuvittelet kaiken olevan viestejä itsellesi ihmiseltä, jota ei voisi vähempää kiinnosta ja jota todennäköisesti ahdistaa tuollainen roikkuja.
Olet varmasti oikeassa. Tuliko nyt parempi mieli?
ethän pilaa iltaasi tuollaisen palstakummajaisen takia tuollaisen kummajaisen kanssa ei kukaan halua olla ja siksi koettaa pahoittaa kaikkien kaipaajien mielen
ihanaa lauantaita sinulle toivottaa toinen kaipaaja kohde on toki eri😊
Makaan sängyllä kovassa kuumeessa ja laitoin whatsapp viestin johon ei koskaan tule vastausta. Ymmärrän olen vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihana mies, jonka vuoksi menen töihin aina hymyillen.
Samaistun tähän kyllä suuresti. Toivottavasti päähenkilö on kuitenkin eri kuin minulla.
Luulen niin. Tosin kyllä häntä muutkin katsoo sillä silmällä.
10 sanaa kirjoitti:
Odotan, että hän kantaa mulle merkiksi punaisen ruusun hampaidensa välissä
Hyvä idis!
Toinen lasi 🍷, alkaa ahdustus helpottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus hullaannuin. Sen jälkeen vittuunnuin hänen käytökseensä. Ajattelin, että pidä tunkkis 🤣. Ei minulle ole pakko puhua.
Hei, mulla sama! En kyllä tiedä mitä pahaa hänelle tein, mutta mennään nyt sitten puhumatta. Ehkä en vaan ole nainen hänen makuunsa, ja häntä kävi ahdistamaan kun huomasi mun katselevan häntä. Ja onhan se tietty hyvä olla varovainen. Rumuus voi vaikka tarttua, ja kukas häntäkään sitten enää katsois.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin suklaalehtikeksit on parhaita.
Samaa mieltä. Uusimmista syötäviä on sitruunadominot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin töissä. Tein itsestäni pellen. Nyt harmittaa, etten sanoisi widhuttaa.
On ollut aika erikoinen juttu, joka olisi saanut jäädä kokematta.