Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Sitruuna sopii dominokeksiin hyvin. Ne vadelmat taas ei ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantai ja pidot sen kun paranee🍿
Jokainen voi nyt lauantain kunniaksi kirjoittaa kymmenensanaisen tarinan suhteestansa kaivattuun. Kaipaan tarinoita.
Kohdattiin ja kolahti kovaa, niin että olen miettinyt joka päivä.
10 sanaa sinulle. M-naiselta (tiedän, meitä on 10+ tässäkin ketjussa).
Vierailija kirjoitti:
Missä olet juuri nyt?
Kotona. Tulin juuri lenkiltä, ja nyt asetuin telkun ääreen odottamaan pääseväni nojatuolissa istuen Shetlannnisaarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus hullaannuin. Sen jälkeen vittuunnuin hänen käytökseensä. Ajattelin, että pidä tunkkis 🤣. Ei minulle ole pakko puhua.
Hei, mulla sama! En kyllä tiedä mitä pahaa hänelle tein, mutta mennään nyt sitten puhumatta. Ehkä en vaan ole nainen hänen makuunsa, ja häntä kävi ahdistamaan kun huomasi mun katselevan häntä. Ja onhan se tietty hyvä olla varovainen. Rumuus voi vaikka tarttua, ja kukas häntäkään sitten enää katsois.
Meitä on moneen junaan. Toisesta pitäminen ei tarkoita, että siitä syntyy suhde. Ihan turhaan mykistyä. Ja paeta.
Vierailija kirjoitti:
Pahin rumuus on mielen rumuus.
Ja se on ainoaa todellista rumuutta, jota on edes olemassa.
Tämä, että kuvitellaan kaikkien ilkeilevien viestien olevan yhdeltä ja samalta henkilöltä on ihan samaa psykoosia kuin se, että kuvittelee kaikkien viestien olevan omalta kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus hullaannuin. Sen jälkeen vittuunnuin hänen käytökseensä. Ajattelin, että pidä tunkkis 🤣. Ei minulle ole pakko puhua.
Hei, mulla sama! En kyllä tiedä mitä pahaa hänelle tein, mutta mennään nyt sitten puhumatta. Ehkä en vaan ole nainen hänen makuunsa, ja häntä kävi ahdistamaan kun huomasi mun katselevan häntä. Ja onhan se tietty hyvä olla varovainen. Rumuus voi vaikka tarttua, ja kukas häntäkään sitten enää katsois.
”Hyvällä” tuurilla tässä on kyse toistensa kaipailijoista, joille on tullut mutkia matkaan ja väärinkäsityksiä esteeksi, kun on kuunneltu liikaa pikkulintuja, joilla on oma lehmä ojassa. Aika kökkö kielikukkanen, myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi nyt lauantain kunniaksi kirjoittaa kymmenensanaisen tarinan suhteestansa kaivattuun. Kaipaan tarinoita.
Meidän tarinalla on mielenkiintoinen alku ja haluaisin keskustella siitä kanssasi.
A, mulla on ikävä sua koko ajan. Mitä tälle pitäisi tehdä 🙄 oon aivan totaalisen hullun tavalla rakastunut suhun.
10 sanaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tarinalla on mielenkiintoinen alku ja haluaisin keskustella siitä kanssasi.
Kerrohan lisää. Oletkos mun muru? Ja jos olet, maanantaina nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Hyvällä” tuurilla tässä on kyse toistensa kaipailijoista, joille on tullut mutkia matkaan ja väärinkäsityksiä esteeksi, kun on kuunneltu liikaa pikkulintuja, joilla on oma lehmä ojassa. Aika kökkö kielikukkanen, myönnän.
Sivusta. Minä en perusta kuvitelmiani ihmisistä muiden sanomisiin. Kaivattuani kukaan ei voi haukkua minulle niin, että kuuntelisin näitä haukkumisia. Tai kuuntelenhan minä. Mutta siinä mielessä, että mietin miksi joku haluaa puhua tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
10 sanaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot herkkusuu😉
Hyvää yötä söpölle Kia-kuskille 🤗
Olen erittäin epävarma joka asiassa liittyen sinuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 sanaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot herkkusuu😉
Olen kyllä. Just oli kakkukahvit ja namuja olen antanut lahjaksi.
Odottamaton kohtaaminen ja "mind-blowing" tunteet, jotka vain jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No terveisiä nyt sitten, teille jotka olette hipaisseet mua kulkiessani:
Pirkko
Kalervo
Leena
Orvokki
Kaisu
Piia
Raija
Onerva
Pirjo