Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olitko se sinä, kiiruhdit linja-autopysäkille? Et voinut, kai?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole Elinan kaipaajia
Kyllä niitä kohta on, trollit tarttuu täällä kaikkiin nimiin.
Aurinkoista aamupäivää, Petra. Kaipaan sinua nyt jo.
Huomenta! Aurinkoa ja energiaa päivääsi.💜
Hyvää lauantaipäivää söpölle Kia-kuskille 🤗
T. ruma hölmöläinen, joka haaveilee mahdottomia
Tänään kaikki viestit ovat vain Elinalle?
Sitten joutaakin pois lähteä, eikun morjens 👋
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaikki viestit ovat vain Elinalle?
Elina ansaitsee kaiken huomion ❤️
Tunsin lapsena 99- vuotiaan mummon jonka nimi oli Elina. Asui oman mummoni naapurissa kerrostalossa ja karkasin hänen luokse aina kylään. Tarjosi minulle Fazerin kettukarkkeja ja Jaffaa. Jouluksi teki minulle lahjaksi söpöt polveen asti yltävät villasukat. Rauha hänen muistolle.
Muista muruni, että en ajattele sinusta ikinä mitään pahaa. Toivottavasti et ajattele noin minusta. Jotkut pienet asiat eivät hetkauta sitä, mitä tunnen sinua kohtaan. Olet ihana.
Elina, olit ensirakkauteni ylä-asteella, mutta kohtalo kuljetti meidät eri teille. Oltiin ysiluokalla erottamattomat. Muistatko vielä ne limudiscot?
Yhyy, olen yhtä söpö kuin villasukka 😥
Naiset ovat kauniita, eivät söpöjä! Eläimet ja esineet ovat söpöjä, eivät ihmiset! Muistakaahan tämä miehet, kun naisille viestejä kirjoitatte.
Söpö = ulkonäöltä keskinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Muista muruni, että en ajattele sinusta ikinä mitään pahaa. Toivottavasti et ajattele noin minusta. Jotkut pienet asiat eivät hetkauta sitä, mitä tunnen sinua kohtaan. Olet ihana.
Olet pelkkää sydäntä.
Tinder mies vasta laittoi viestin " Huomenta Söpö, lähdetäänkö söpöilemään? " En vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kauniita, eivät söpöjä! Eläimet ja esineet ovat söpöjä, eivät ihmiset! Muistakaahan tämä miehet, kun naisille viestejä kirjoitatte.
Mun mielestä söpö nainen ja kaunis nainen on kyllä kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä söpö nainen ja kaunis nainen on kyllä kaksi eri asiaa.
Söpö nainen on yleensä luonteeltaan ihanampi kuin mitä kaunis nainen on?
Kääntyi aamu uuteen ja vielä minä häntä rakastin. Verhojen välistä raotti harmaa maa horisontissaan ja niin minä edelleen vain häntä ajattelen.