Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Riippuu mitä haetaan. Söpö ei ole etenkään eroottinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kauniita, eivät söpöjä! Eläimet ja esineet ovat söpöjä, eivät ihmiset! Muistakaahan tämä miehet, kun naisille viestejä kirjoitatte.
Mun mielestä söpö nainen ja kaunis nainen on kyllä kaksi eri asiaa.
Söpö nainen on yleensä luonteeltaan ihanampi kuin mitä kaunis nainen on?
En ajatellut asiaa muuta, kuin ulkonäön kannalta. Söpö nainen on sellainen pienikokoinen, söpöt piirteet omaava nainen, kun kaunis nainen voi olla sitten pidempikin, ja hänen kasvonpiirteensä eivät ole kuvattavissa sanalla söpö. Luonne on sitten asia erikseen, mutta katkera ja ilkeä luonne tekee niin söpöttärestä kuin kaunottarestakin epäkiinnostavan omissa silmissäni.
Konnossööri. Eikö teitä miehiä koskaan kyllästytä kuvitella, että kiviäkin kiinnostaa teidän mielipiteet naisten ulkonäöistä?
Oletko varma, että olen mies? Sitä paitsi parisuhdeasioissa nämä ulkonäköasiat on aika suuressa roolissa, ainakin sen ensikiinnostuksen herättäjänä. Jos mulle nainen sanoisi, ettei häntä kiinnosta mun mielipiteet, niin vaikeaa olisi hänen kanssaan ruveta suhteeseen, oli millainen kaunotar tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En menisi sanomaan aikuista
naista söpöksi. Lapset on söpöjä.
Minusta se on kivasti ilmaistu. Minua on sanottu söpöksi, viehättäväksi ja kauniiksi. En meikkaa, enkä värjäile pitkiä hiuksiani. Olen pitkä, hoikka ja pukeudun naisellisesti. Harva mies on yhtä komea, kun poikakalenterissa. Riittää, että on viehättävä. Ja sisäisesti kaunis.
Sivusta
Söpö on vaatimattomampi. Haluaa sanoa positiivista, mutta ei ylisanoja. Arkinen kehu. Sopii kyllä paremmin nuoremmalle.
Söpö on minusta suurempi kohteliaisuus. Kuvaa samalla myös luonnetta. Kaunis on vain sellainen pinnallinen kehu ulkokuorelle. Täysin tyhjä kehu siis.
Sä kysyit mitä mä sinussa nään? Se vetovoima on aina vaan ollut siellä.. ❤️ Sinä saat minut sekaisin. ❤️ Seuraavaan kertaan. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Söpö on minusta suurempi kohteliaisuus. Kuvaa samalla myös luonnetta. Kaunis on vain sellainen pinnallinen kehu ulkokuorelle. Täysin tyhjä kehu siis.
Tämä. Söpö nainen voi olla hyvinkin eroottisesti viehättävä myös. Kuka tahansa on kaunis, kun laittaa itseään paljon.
- sivusta
Näin 46 iässä olisi jo loukkaus sanoa söpöksi, muttei kukaan sanokaan. Tässä kai tarkoitetaan nuorempaa ikäluokkaa. Varttuneempaa naista sanotaan kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista muruni, että en ajattele sinusta ikinä mitään pahaa. Toivottavasti et ajattele noin minusta. Jotkut pienet asiat eivät hetkauta sitä, mitä tunnen sinua kohtaan. Olet ihana.
Olet pelkkää sydäntä.
Sydämeni on sinun. Ja se toivoo sulle pelkkää hyvää ja on sinun puolellasi. Ja rakastaa sinua täydellä voimalla. Kun pääsisi vielä fyysisestikin lähelle.
Onko joku kaivattuasi vastaan?
En tarkoittanut sellaista. Kunhan totesin vain että mä en ikinä ainakaan ajattele hänestä mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista muruni, että en ajattele sinusta ikinä mitään pahaa. Toivottavasti et ajattele noin minusta. Jotkut pienet asiat eivät hetkauta sitä, mitä tunnen sinua kohtaan. Olet ihana.
Olet pelkkää sydäntä.
Sydämeni on sinun. Ja se toivoo sulle pelkkää hyvää ja on sinun puolellasi. Ja rakastaa sinua täydellä voimalla. Kun pääsisi vielä fyysisestikin lähelle.
Joopa joo. Kerrotko vielä mitä ne pienet asiat ovat, jotka minussa hiertävät?
Miten kauniisti aurinko paistaa ja sulattaa roudan maan, kuin sinä sanoilla ja katseilla saat minut jälleen tuntemaan.
Jokainen säde maahan osuessa tekee maan alle hieman taikojaan, kuin sanoilla saat mut hehkumaan.
Yhdessä lämmön ja taikojen ne puskevat uuden planttusen, kuin tukemalla ja luottamalla huomadin löysin palasen.
Rauhassa kasvaa kukka kohti kaunista ja hyvää huolta aurinko veden kanssa pitää, kun pääsisi lähellesi saisimme toisiamme hyvänä pitää.
Josko planttuni mun vai tietäisi, olisin onnellinen kanssasi. Rauhoitat ja kuuntelet, mutta taidan olla vain himosi. Mutta nyt olen todella kipeä. Yötkin samalla toivotan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako kukaan olla söpö luonne? Tulee mieleen vähän lälly ja muihin mukautuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkkää sydäntä.
Joopa joo. Kerrotko vielä mitä ne pienet asiat ovat, jotka minussa hiertävät?
Viestini ei varmaan ollut sinulle. Hän tietäisi mistä puhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Söpö nainen voi olla hyvinkin eroottisesti viehättävä myös. Kuka tahansa on kaunis, kun laittaa itseään paljon.
- sivusta
Kuka tahansa on kaunis, kun laittaa itseään paljon, niinkö tosiaan? Et ole nähnyt mua. Edes plastiikkakirurgi ei pysty tätä naamaa pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasan sama ajatus. Söpöys on tapa olla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä haetaan. Söpö ei ole etenkään eroottinen.
Kaivattuni on paitsi söpö, myös ihan tajuttoman seksikäs. Kuuminta ikinä.
Ei sun tarvi mennäkään sanomaan. Huoli pois siis!