Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Elämä haihtuu
niin kuin kaste aamuun. Vaan
vaikka vanhenen,
olen nuori taas, rakkain,
kun odotan sinua.
(Tuntematon)
Emmä jaksa viikonloppua ilman sua.saako laittaa jotai tyhmää viestiä tänää?04
Vierailija kirjoitti:
Minä saan tykätä sinusta mies 🤩
Saanko tykätä takaisin nainen? 🤗😍
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että sain suudella sun lantiota jokapaikasta. Ethän pahoittanut mieltäsi..
En tietenkään pahoittanut mieltäni. Sehän oli vain sinun alitajuntasi tuotetta vailla todellisuutta🙂
Sinänsä kummallista että meillä molemmilla alitajunta on synkronoitu johonkin samaan🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei se tosiaan liity koulutukseen, kirjoittaako joku tällaiseen ketjuun pitkästi vai lyhyesti (vai molempia), mutta erittäin ilkeää huomautella siitä toiselle.
Sillä ei ole mitään väliä meidän muiden kannalta, kuinka pitkän viestin joku kirjoittaa - voit hypätä yli, jos ei kiinnosta.
Vain moukat ilmoittavat sen kaikelle kansalle, jos eivät jaksa eivätkä ole kiinnostuneita jonkun toisen jutuista.
”Onneksi kaivattuni ei ole *tähän mikä tahansa joidenkin ihmisten ominaisuus*, en jaksaisi edes lukea/kuunnella/katsoa” - joillekin lie normaalia ilmoitella tuollaista, toisille vain huonoa ja loukkaavaa käytöstä jota haluavat välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun kaivattu ei kirjoita noita pitkiä viestejä. En niitä jaksaisi edes lukea. Hyvää yötä :)
Amikset sopii amiksille.
Suosittelen perehtymään myös retoriikkaan ja dialektiikkaan.
Sivusta
Joo, jos amiksen sijaan haluaa esiintyä helleeniböndenä parin tuhannen vuoden takaa.
Helleenipönde. Hauska ilmaus. 😅
Kyllä hyvät ja kohteliaat puhetavat kuuluvat silti ihan jokaiseen aikaan. Minusta myös se, että ei lokeroida kanssakulkijoita.
Eikä kaikki vaan jaksa lukea tai kirjoittaa pitkästi. Tyhmyyttä luulla sitä joksikin alemmin kouluttautuneiden jutuksi. Itsellä maisteri matikalta, eikä lukeminen/kirjoittaminen ole todellakaan oma juttu.
EriMä olen satoja sivuja viikossa kirjoittava yliopistotutkija ja omastakin mielestä joskus lyhyt ja ytimekäs viesti on paras. Yhdelläkin sanalla voi pärjätä jos se on oikein valittu.
Poikkeustapauksia. Te yliopistossa opiskelleet, jotka ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Olisiko se todella totta, että saisin vihdoin tavata sinut ja puhua? Ihanaa. Ethän juksaa? Olet siis tosissasi?
Tosissani oon ollut aina...
Sitä todella toivon. Tämä ajan kuluminen on välillä saanut epäilemään. Olisi ihana viettää kesää kanssasi.
Monia hankaluuksia on ollut. Mutta olisin tullut aiemminkin, jos olisit kutsunut. Ehkä kuitenkin joskus on parempi kun vauhti on hitaampi.
Se on ihan yleistä kuulemma, että nykyään nuoret ei jaksa lukea. Osaamisen taso esim. yläasteella on laskenut kuulemma opettajien mukaan ihan älyttömästi. Etenkin äidinkielessä. Osa ei osaa kuulemma edes vielä lukea yläasteella! Ei pystytä opettamaan enää samoja asioita kuin ennen, kun lähtötaso yläasteelle tullessa on niin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Olisiko se todella totta, että saisin vihdoin tavata sinut ja puhua? Ihanaa. Ethän juksaa? Olet siis tosissasi?
Tosissani oon ollut aina...
Sitä todella toivon. Tämä ajan kuluminen on välillä saanut epäilemään. Olisi ihana viettää kesää kanssasi.
Monia hankaluuksia on ollut. Mutta olisin tullut aiemminkin, jos olisit kutsunut. Ehkä kuitenkin joskus on parempi kun vauhti on hitaampi.
Olisitpa sinä. Millon näitte viimeksi? Voitko vielä vastata tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun kaivattu ei kirjoita noita pitkiä viestejä. En niitä jaksaisi edes lukea. Hyvää yötä :)
Amikset sopii amiksille.
Sivusta
Joo, jos amiksen sijaan haluaa esiintyä helleeniböndenä parin tuhannen vuoden takaa.
Kyllä hyvät ja kohteliaat puhetavat kuuluvat silti ihan jokaiseen aikaan. Minusta myös se, että ei lokeroida kanssakulkijoita.
Eikä kaikki vaan jaksa lukea tai kirjoittaa pitkästi. Tyhmyyttä luulla sitä joksikin alemmin kouluttautuneiden jutuksi. Itsellä maisteri matikalta, eikä lukeminen/kirjoittaminen ole todellakaan oma juttu.
EriMä olen satoja sivuja viikossa kirjoittava yliopistotutkija ja omastakin mielestä joskus lyhyt ja ytimekäs viesti on paras. Yhdelläkin sanalla voi pärjätä jos se on oikein valittu.
Jes...
Sopimattomat.
Mun nuoruudessa yläasteella luetettiin äidinkielessä kokonaisia kaunokirjallisia kirjoja. Ei varmaan nykyään. Tuskin jaksavat nykynuoret lukea.
T. Nelikymppinen
En oo saanut yhtään tunteita tunnustavaa viestiä, vaikka on aprillipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amikset sopii amiksille.
Sivusta
Sanomisen vapaus ja tiivistämisen taito! Ei pidä takertua muotoon, kun voi keskittyä sanomaan. Sanataide on asia erikseen.
Eri lukenut sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amikset sopii amiksille.
Sivusta
Niinhän sitä luulisi mutta tiedän tohtoreita, jotka eivät ole lukeneet yhtään kirjaa alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
En oo saanut yhtään tunteita tunnustavaa viestiä, vaikka on aprillipäivä.
Mä laitoinkin ne tonne toiseen ketjuun. 😉🙃
Vierailija kirjoitti:
Kohta nähdään mies?
Mikä on kohta? Hope so..