Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mikähän siinä on että opettajissa on näitä dominoivia ja aggressiivisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkälainen auto kaivatullasi/ihastuksellasi on?
En pysy laskuissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
”I want to see you.
Know your voice.
Recognize you when you
first come 'round the corner.Sense your scent when I come
into a room you've just left.Know the lift of your heel,
the glide of your foot.Become familiar with the way
you purse your lips
then let them part,
just the slightest bit,
when I lean in to your space
and kiss you.I want to know the joy
of how you whisper
"more’” (Rumi)Nainen sinua ja hetkiämme vain muistelen. t. mies kauempaa kuin ennen
Just a reminder.
Old ways
Won` t open new doors.
Unknown
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
Seuraan tilannetta sivusta edelleen rauhassa... Katson mitä tapahtuu. Teenkö siirtoja.
Aivan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
Kaikki hyvin! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : kaivattusi kodin sisustuksessa käytetyt värit?
En ole käynyt kotonaan, joten en voi tietää.
Hmmm…kuka mun luona sitten kävi? 🙄
Kyl vaan maalla on mukavaa🌞 kaukana kaupungin pölystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?
Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.
Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.
Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.
Ghostaaminen on narrien hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
Kaikki hyvin! 🤗
Valitsen tämän.
Tiedän, että pidät katselemisestani, mies. Mutta oletko miettinyt, millaista olisi pidellä minua, suudella minua? Haistaa ja maistaa kaulani lämmin ja pehmeä iho? Millaista olisi sulaa kuumaan syliini samalla, kun hukut katseeseeni? Minä olen kuin jännittynyt jousi, joka odottaa kosketustasi.
Mitään muuta mietikään nainen.
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
Kieputaan tuulten mukana kauas yläilmakehään asti. Lähti vähän lapasesta, mutta kohtahan on kevät.
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
Jutellaan, niin selvii.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että opettajissa on näitä dominoivia ja aggressiivisia?
Varmaan kun ovat muksujen kanssa päivät pitkät ja siinä kuormittuvat.
Vierailija kirjoitti:
Sydis, en ehdi palstailemaan kovin paljon viikkoon pe-pe, enemmän vasta ensi pe, touhuja. 🤯 Vanhempani ovat myös tulossa vierailulle. 😊
Sivusta: Kaikkea hyvää ja mukavia touhuiluja teille.☕🤗😊
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
Tekisi mieli kouristella, mutta ei voi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Kyl vaan maalla on mukavaa🌞 kaukana kaupungin pölystä.
Kyllä täällä kaupungin laidalla metsän keskelläkin on mukavaa. Puut humisevat ympärillä ja ei ole pölyä, ei mitään liikenteen ääniä. Palvelut ihan lähellä 1.2/3/5/7 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?
Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.
Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.
Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.
Ghostaaminen on narrien hommaa.
Se ja mimiikka.
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään?
En ymmärrä tätä väsymystä. Pitäis kai hakeutua tutkimuksiin. Tosin voi olla maaliskuinen kevätväsymyskin. Tai taudista toipumisvaihetta vielä.
En ole käynyt kotonaan, joten en voi tietää.