Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3481/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattaiskos?

Haluaisin tietää mihin minun tulisi mennä, jotta voisin kohdata rakkauden.

Vinkkinä nelonen. 🤫

Ei soita kelloja, eikä täällä valitettavasti kukaan voi tietää vastausta tuohon (ellei ole selvännäkijä)

Vierailija
3482/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kaunis ja kukaan ei kaipaa. Voi vaikka kuole pois 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma että sillon harvoin kun näkee kaivatun, on kaikista hikisin ja rähjäisin olo. Aamuinen suihkunraikkaus tipotiessään. Se siitä hurmaamisesta sitten

Minäpä tykkään omasta ihastuksestani juurikin hieman hikisenä

Vierailija
3484/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean henkilön/ persoonan kanssa ei tarvitse työskennellä niin paljon tai kuluttavasti ollakseen onnellisia yhdessä. Se vain tapahtuu.

Tämä. Sitä odotellessa, että kohtaan joskus ihmisen jonka kanssa aletaan vaan hengaamaan.

Vierailija
3485/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Mun on pakko saada sut omaksi. Mulla on nyt jo kamala ikävä. Onko sun pakko olla noin ihana?

Niinkö menossa kaipaus- & hellyyskohtaus, mistä moinen? Näitkö häntä tänään?

Näin. Saan joka kerta hellyyskohtauksen kun näen hänet. Tekisi mieli mennä halimaan samantien. Miten joku voikin olla noin ihana. Ihan sydän pakahtuu.

Vierailija
3486/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean henkilön/ persoonan kanssa ei tarvitse työskennellä niin paljon tai kuluttavasti ollakseen onnellisia yhdessä. Se vain tapahtuu.

Ei varmaasti ainakaan kirjoitella täällä.

Vierailija
3487/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkaava nainen ei vedä miestä puoleensa, vaan on silloin neutraali miesten silmissä. Naiset, jotka on pillereillä, eivät edes huomaa kuukautiskierron vaikutuksia olemukseensa, koska eivät ovuloi.

Niin, ja sitten kun se ovulointi päättyy ihan lopullisesti, niin me naiset muututaan näkymättömäksi.

Vierailija
3488/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sitä odotellessa, että kohtaan joskus ihmisen jonka kanssa aletaan vaan hengaamaan.

Entä kun on odotukset, että olisi ehkä sellaisen löytänyt ( omissa unelmissaan), mutta mistään ei tule kuitenkaan mitään.

Vierailija
3489/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vain tämä omituinen kaipuu jatkuu. Miten voi kaivata tuntematonta? No, ehkä kaipaankin sitä tunnetta jonka saat minussa aikaan mies. Jotain herää sisälläni aina kun näen sinut. Pystyn siis vielä tuntemaan jotain. Nyt tämä tunne vain on ruvennut enemmän masentamaan kun ei tämä asia etene suuntaan eikä toiseen.  Helpottaisi jos tietäisin olenko sinulle vain joku muiden joukossa vai oletko yhtään kiinnostunut tutustumaan minuun. 

Ihanaa päivää kaikille kaipaajille ja etenkin minun kaivatulleni. 

Kauanko tätä on sulla kestänyt? Jotkut ihmiset vaan tuntuu oikeilta heti alusta asti.

Liian kauan. 

Vierailija
3490/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattaiskos?

Haluaisin tietää mihin minun tulisi mennä, jotta voisin kohdata rakkauden.

Vinkkinä nelonen. 🤫

Ei soita kelloja, eikä täällä valitettavasti kukaan voi tietää vastausta tuohon (ellei ole selvännäkijä)

Tai kaipaus osu kohilleen...😉

Vierailija
3491/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin noin.

Mutta minulla on toivoa, olen nyt lähemmäs 30v ja moni 80-luvun puolivälin jälkeen syntynyt kaverini oli vielä tämän ikäisenä sinkku, ja sittemmin rakastui ja pariutui sopivan miehen kanssa ilman mitään ihme säätöä tai venkslausta.

Myös idolini löysi miehensä 32-vuotiaana ja on vaan siitä hetkestä lähtien ollut sen miehen kanssa aivan rakastuneena ja ovat todellakin match made in heaven.

Sellainen pari, jota katsellessa muutkin tulee hyvälle tuulelle kun ovat niin ihania ja sopivia yhdessä.

Sellaista minäkin odotan, en vaan ole vielä tavannut.

Vierailija
3492/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen taidat olla herkkä?

Vierailija
3493/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus joka ei pääty koskaan.

Vierailija
3494/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun on odotukset, että olisi ehkä sellaisen löytänyt ( omissa unelmissaan), mutta mistään ei tule kuitenkaan mitään.

Eihän se silloin ole tuollainen ihminen, jonka kanssa aletaan vaan hengaamaan?

Vierailija
3495/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkkaava nainen ei vedä miestä puoleensa, vaan on silloin neutraali miesten silmissä. Naiset, jotka on pillereillä, eivät edes huomaa kuukautiskierron vaikutuksia olemukseensa, koska eivät ovuloi.

Niin, ja sitten kun se ovulointi päättyy ihan lopullisesti, niin me naiset muututaan näkymättömäksi.

Ei muutu ellei itse mummoudu. Edelleen nuoret miehet katsoo ja hymyilee ja vanhemmatkin.

Vierailija
3496/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Erittäin herkkä joka puolelta ;) mistä tiesit?

Vierailija
3497/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se menee. Mutta on niitä estrogeenilaastareita, mitkä vähän auttaa. Ja hyvän luonteen merkitys kasvaa ihmissuhteissa.

Vierailija
3498/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä ihmisjoukkoa tunnen oloni ulkopuoliseksi, vaikka ihmiset ympärilläni olisivat tuttuja. Yksin ollessani olen onnellinen ja koen olevani turvassa. Yksinäiseksi en oloani tunne juuri koskaan, vaikka sinkku olenkin.

Vierailija
3499/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyyteen perustuen. Nainen on luonnostaan herkkä ja herkästi haavoittuva olento. Onneksi miehen hiki rauhoittaa naista.

Vierailija
3500/17476 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyyteen perustuen. Nainen on luonnostaan herkkä ja herkästi haavoittuva olento. Onneksi miehen hiki rauhoittaa naista.

😂

Ketju on lukittu.