Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IKEA ja naiset

Vierailija
18.03.2022 |

Mistä löytyisi nainen, joka ei vaadi miestä mukaan IKEALLE?

Ja miksi nainen kysyy miehen mielipidettä jostain v-n verhoista tai matoista?

Miestä ei kiinnosta verhot, eikä naista sen miehen mielipide. Silti pitää kysellä?

Emme me miehetkään vaadi naista mukaan Motonetille ostamaan porakonetta tai uutta akkua.

Miksi mies ei saa mennä pubiin IKEA-ostosreissun ajaksi?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä parisuhteeseen liittyviä rituaaleja.

Joko lähdet IKEALLE, ja kärsit kierroksen ja esität kiinnostunutta kaikkeen ihanaan, tai sitten kuuntelet viikon naputusta, että et ole kiinnostunut ja et osallistu yhteisiin asioihin.

Vähän sama juttu, kun nainen kysyy, että kumman mekon laittaisi juhliin.

Mielipiteesi mekosta ei ole tärkeä, vaan se että olet kiinnostunut, huomioit ja kehut naistasi kauniiksi, valitsipa hän kumman mekon tahansa.

Vierailija
2/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palstalaisten parisuhteet ovat kyllä aika säälittäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mielelläni Motonetiin. Kiinnostaa. Verhojen ei tarvitse kiinnostaa enemmän kuin minuakaan. Yhdet toimivat ja silmää miellyttävät verhot täytyy silti olla.

nainen

Vierailija
4/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla vapaaehtoisesti sinkku. :) Ei voi muuta sanoa. :) M27

Vierailija
5/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä nainen kysyy mielipidettä verhoista tai matosta siksi, että asut hänen kanssaan samassa asunnossa eli se on sinunkin kotisi. Kohteliasta, sanoisin. 

Motonetille porakoneen ostoon? Ei nyt varsinaisesti ole pyydetty, koska käyn itse ostamassa itselleni tarvittaessa porakoneet ja muut työvälineet. 

Onkohan asia nyt niin, että tunnet olevasi tossun alla. 

Vierailija
6/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstalaisten parisuhteet ovat kyllä aika säälittäviä.

Ei ole ap:lla parisuhdetta.

Vierailija
7/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden mielelläni Motonetiin. Kiinnostaa. Verhojen ei tarvitse kiinnostaa enemmän kuin minuakaan. Yhdet toimivat ja silmää miellyttävät verhot täytyy silti olla.

nainen

Vaikka keskustelu onkin viihteellistä, niin yritettäisiin silti pysyä totuudessa. Edes hieman.

Vierailija
8/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Vaikka keskustelu onkin viihteellistä, niin yritettäisiin silti pysyä totuudessa. Edes hieman.

Minä tykkään mennä motonettiin, siellä on vaikka mitä tavaraa, esim niitä oikean näköisiä pehmokaloja, haukea ja ahventa, sitten siellä on puutarhaosasto, grillaus, ..lasten lelut, ei siellä myydä vain autonosia.

-Eri nainen

Vierailija
9/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on vain riesaa.

Vierailija
10/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäis maksaa että suostuisin ottamaan miehen mukaan Ikeaan tai yhtään mihinkään muuallekkaan. Hoidan kaikki ostokset yksin, ei minua kiinnosta kenenkään perässä tai edellä mennä kaupassa. Eikä se mitä ostan kuulu kellekkään.

Vierailija
11/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä nainen kysyy mielipidettä verhoista tai matosta siksi, että asut hänen kanssaan samassa asunnossa eli se on sinunkin kotisi. Kohteliasta, sanoisin. 

Motonetille porakoneen ostoon? Ei nyt varsinaisesti ole pyydetty, koska käyn itse ostamassa itselleni tarvittaessa porakoneet ja muut työvälineet. 

Kommenttisi on vain todiste siitä, että nainen ei kertakaikkiaan käsitä miehen IKEA-tuskaa eikä tämän ongelman syvintä olemusta. Tai sitten hän ei välitä.

Ja jos nainen antaisikin miehelle vaihtoehdon IKEAN  sijaan jäädä kotiin tai mennä pubiin, niin ehdotukseen on aina koira haudattuna.

Tämän nerokkaan liikeidean vuoksi Ingvar Kampad oli erittäin rikas mies. 

Vierailija
12/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle pitäis maksaa että suostuisin ottamaan miehen mukaan Ikeaan tai yhtään mihinkään muuallekkaan. Hoidan kaikki ostokset yksin, ei minua kiinnosta kenenkään perässä tai edellä mennä kaupassa. Eikä se mitä ostan kuulu kellekkään.

Tosin me asutaan maalla ja kun lähdetään ostoksille niin lista on pitkä. Ihan mies yhtälailla minulle käy Ikeasta sen minkä tarvitsen kuin minä teetättämässä hydrauliletkun.

Vierailija
13/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Minä tykkään mennä motonettiin, siellä on vaikka mitä tavaraa, esim niitä oikean näköisiä pehmokaloja, haukea ja ahventa, sitten siellä on puutarhaosasto, grillaus, ..lasten lelut, ei siellä myydä vain autonosia.

-Eri nainen

Voi voi, mitä valheiden verkkoja kudommekaan.

Vierailija
14/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy enkä vaadi. Ikeaan pääsen itse eikä miehellä ole sanavaltaa sisustukseen, helppo homma.

Vierailija
15/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kysymys parisuhteessa elävistä ihmisistä.

Vierailija
16/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on taipumusta kontrollointiin.

Vierailija
17/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsihän on ihan erilainen tapaus mieheksi, kun käyn Ikeassa yksinkin. Kätevä ostopaikka, kun tarvii kotiin jotain.

Vierailija
18/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on vain todiste siitä, että nainen ei kertakaikkiaan käsitä miehen IKEA-tuskaa eikä tämän ongelman syvintä olemusta. Tai sitten hän ei välitä.

Ja jos nainen antaisikin miehelle vaihtoehdon IKEAN  sijaan jäädä kotiin tai mennä pubiin, niin ehdotukseen on aina koira haudattuna.

Tämän nerokkaan liikeidean vuoksi Ingvar Kampad oli erittäin rikas mies. 

Tällä aloittajamiehellä taitaa olla ainoa tuska se, että kukaan nainen ei ole huolinut häntä. Enkä ihmettele. 

Ps. Se nimi on Kamprad.

Vierailija
19/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on vain riesaa.

Silti viihdyt naisvaltaisella palstalla? Ei logiikan häivää sulla.

Vierailija
20/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on vain riesaa.

Olen samaa mieltä. Miehistä on myös riesaa, varsinkin öisin. Tajuaisivat, että nainenkin väsyy ja haluaa nukkua yönsä. Ei mee kaaliin.. mieluiten pysyn sinkkuna. Saan nukkua yöni.