Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEA ja naiset

Vierailija
18.03.2022 |

Mistä löytyisi nainen, joka ei vaadi miestä mukaan IKEALLE?

Ja miksi nainen kysyy miehen mielipidettä jostain v-n verhoista tai matoista?

Miestä ei kiinnosta verhot, eikä naista sen miehen mielipide. Silti pitää kysellä?

Emme me miehetkään vaadi naista mukaan Motonetille ostamaan porakonetta tai uutta akkua.

Miksi mies ei saa mennä pubiin IKEA-ostosreissun ajaksi?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme käy Ikeassa ostamassa kuraa?

Mieluummin säästän rahaa etukäteen ja ostan puusepältä sellaista huonekalua, jota ei tartte vaihtaa kahden vuoden välein.

Vierailija
82/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä nainen kysyy mielipidettä verhoista tai matosta siksi, että asut hänen kanssaan samassa asunnossa eli se on sinunkin kotisi. Kohteliasta, sanoisin. 

Motonetille porakoneen ostoon? Ei nyt varsinaisesti ole pyydetty, koska käyn itse ostamassa itselleni tarvittaessa porakoneet ja muut työvälineet. 

Onkohan asia nyt niin, että tunnet olevasi tossun alla. 

Kommenttisi on vain todiste siitä, että nainen ei kertakaikkiaan käsitä miehen IKEA-tuskaa eikä tämän ongelman syvintä olemusta. Tai sitten hän ei välitä.

Ja jos nainen antaisikin miehelle vaihtoehdon IKEAN  sijaan jäädä kotiin tai mennä pubiin, niin ehdotukseen on aina koira haudattuna.

Tämän nerokkaan liikeidean vuoksi Ingvar Kampad oli erittäin rikas mies. 

Onko miehet todella näin tossun alla, että tarvitsevat naisilta luvan jäädä kotiin tai mennä pubiin? Outoa. 

Nainen tarvitsee jonkun maksamaan ne kaikki ihanat sisustus elementit. Tuo on semmoinen kauppa että naista ei voi/uskalla päästää luottokortin kanssa sinne ilman valvontaa kun se tulee todella kalliiksi kaikille samassa taloudessa asuville. Naisilta hukkuu rahan tuhlauksen kontrolli täysin tuommoisissa paikoissa

Nykyään naiset käyvät töissä, oletko jämähtänyt jonnekin vuoteen 1950?

Ei se minulle ole ongelma, se on yleisemmin naisille ongelma kun en ole maksamassa hänen ostoksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihik helvetin IkeaLLE ja MotonetiLLE?

Kauppojen parkkipaikoille hengaamaan ilmeisesti.

Vierailija
84/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mielellään Ikeaan ja joskus ehdotan sitä itse vaimolle. M45.

Vierailija
85/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on auton avain. Käy itse verho-ostoksilla, eikä tasan Ikeassa. Hyvin on valinnut, ei voi moittia.

Vierailija
86/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin säästän rahaa etukäteen ja ostan puusepältä sellaista huonekalua, jota ei tartte vaihtaa kahden vuoden välein.

Ikeassa ei myydä kuraa vaan huonekaluja ja kodinsisustustavaroita. Minäkin tilasin juuri mittatilaus kirjahyllyn puusepältä, maksoi 8900€ mutta ei se mitään kun on rahaa, kaikilla sitä ei vaan ole.

Vierailija
87/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme yleistys. Minä olen nainen, enkä nauti IKEA-reissuista. Ehkä 2x elämässäni olen siellä käynyt. Motonetissä, Bauhaussissa ja Puuilossa olen kyllä monesti ollut mieheni mukana, kun on pyytänyt minut mukaan :)

Jos nyt tulis akuutti tarve käydä Ikeassa, en pakottaisi miestä mukaan, ellen tarvitsisi esim. Kantoapua. Mutta sellaista tuntikausia jatkuvaa patsastelua ikeassa en jaksa :D

N33

Vierailija
88/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan käyny ikeassa, enkä käy.

En myöskään oo koskaan ollut parisuhteessa, enkä aiokaan olla.

Joten vaikka ikeassa käymätön nainen löytyy, niin ei se tarkoita, että sinä sen saisit. XD

Tässä etsittiin kuitenkin parisuhdekelpoista/-hakuista naista, jolla ei ole pakottavaa tarvetta raahata miestä sinne IKEA:lle.

Sellaisen löytyminen taitaa olla mahdotonta, jos ei mennä l*sbo-osastolle.

Ja kommenteista päätellen monissa parisuhteissa nuo sukupuoliroolit ovat menneet nurinperin.

Vierailija
89/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös ollutkin mukavan kevyt pikku provo?

Vähän vaihtelua Ukrainalle. T: AP

Vierailija
90/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla naisillakaan ole mitään luontaista sisustustaipumusta. Yleensä vaan jotkut verhot ja joitakin huonekaluja olisi mukava olla kotona. Miksi naisen pitäisi niistä yksin huolehtia. Varmaan moni mies on tyytyväinen kun nainen järjestää kodin mukavaksi eikä itse tarvitse tehdä mitään, mutta kaikki naiset eivät halua hoitaa hommaa yksin.

Vierailija
91/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein usko 😂😂😂 Tiedät sä ollenkaan, paljonko puusepällä teetetyt huonekalut oikeasti maksaa? Kukaan - edes rikas ei tuosta vaan teettele puusepällä jokaista kalustettaan, ellei se puuseppä ole sit se serkun kaima, jolta painostetaan ilmaista työtä hyvä jos materiaalikuluilla - jotka nekin ovat tällä hetkellä suorastaan naurettavan korkealla tasolla. Ja jos ja kun niitä teettää, jonotusaika on pitkä. Siinä voi alkaa kaivata lattialla syödessään Ikean pöytää käyttöön siksi aikaa kun odottelee omaansa puusepältä. Ja sellainen, joka kalusteensa puusepältä ostaa, voi aivan hyvin ostaa väliaikaisesti kaikki Ikeasta ja lahjoittaa ne sitten ilmaiseksi myöhemmin pois, koska Ikean hinnoilla kalustaa koko kämpän yhden käsityönä tehdyn laatukalusteen hinnalla.

Vierailija
92/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstalaisten parisuhteet ovat kyllä aika säälittäviä.

Enemmistön arkitodellisuutta, maailman onnellisimmassa maassa.

Toisaalta on hyvä, jos ongelmat ovat tällä tasolla.

Vierailija
93/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme yhdessä Ikea:ssa vain matkailu-autolla. Sattuneista syistä. Moni muukin ukko näyttää jäävän vartioimaan matkailu-autoa parkkipaikalle.

Vierailija
94/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymme yhdessä Ikea:ssa vain matkailu-autolla. Sattuneista syistä. Moni muukin ukko näyttää jäävän vartioimaan matkailu-autoa parkkipaikalle.

No eihän sinne mahdu mitään kyytiin, vai onko teillä joku luksusauto, jossa kolmen metrin tavaratila?

Vierailija
95/98 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ole koskaan vaatinut. Miehet heittäytyy yleensä vähän hankalaksi Ikeassa, kuten lapsetkin. Toisaalta olenkin nainen joka asioi ihan mielellään myös Puuilossa. 

Vierailija
96/98 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi miestä mukaan, mutta eipä kelpaisi myöskään sellainen mies joka kiukuttelee kuten ap. Kuin pieni lapsi.

Ikea on siitä hyvä kauppa, että kuljetus on mietitty kaiken kokoisille ihmisille sopivaksi. Lähes kaikki huonekalut on suunniteltu ja pakattu niin että tällainen 50-kiloinen nainen jaksaa nostaa ne ilman apua kärryyn. Jos paketista tulisi liian painava, osat on pakattu useampaan laatikkoon.

Monta kertaa on jäänyt ostamatta muista kaupoista, koska niissä ei ole tajuttu sitä yksinkertaista asiaa että kaikki asiakkaat eivät ole keskimittaisia miehiä.

Vierailija
97/98 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei joudu IKEAan, koska paikkakunnallamme ei ole sellaista kauppaa. Meillä on tosin jotain IKEAakin pahempaa, jota harrastamme, nimittäin Tori.fi. Aloittajan ei kannattaisi valittaa. IKEAreissu ei ole mitään verrattuna siihen, että minun mieheni joutuu mukaan milloin mihinkin peräkylään hakemaan jonkun vanhoja rojuja, joista me yhdessä sitten tuunaamme jotain nättiä kotiin. Ehkä siitä on aloittajalle lohtua, että asiat voisivat siis olla pahemminkin.

Vierailija
98/98 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim täältä. Osaan käydä, myös siellä Motonetissä, ihan yksin jos jotain tarvetta on. En pidä missään kaupoissa haahuilusta vaan harraastuksen vuoksi. Mutta mies ei: siellä mä nökötän Motonetisäs la ip, halusin tai en ja samoin siellä Ikeassa laahustan tuon miehen perässä. Ja jostain syystä hän haluaa kommentoida ihan jokaista hankintaa,vaikka se olisi tosiaan se muovinen leikkuulauta, joka ei ole missään näkyvillä koskaan muulloin kun silloin, kun sitä käytetään.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän