IKEA ja naiset
Mistä löytyisi nainen, joka ei vaadi miestä mukaan IKEALLE?
Ja miksi nainen kysyy miehen mielipidettä jostain v-n verhoista tai matoista?
Miestä ei kiinnosta verhot, eikä naista sen miehen mielipide. Silti pitää kysellä?
Emme me miehetkään vaadi naista mukaan Motonetille ostamaan porakonetta tai uutta akkua.
Miksi mies ei saa mennä pubiin IKEA-ostosreissun ajaksi?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä valitusta. Eikö naisen ikea taipumukset tule esille jo alkumetreillä (jos sellaisia on)? Miksi ette tutustu paremmin kumppaniinne ennen kuin lyötte hynttyyt yhteen/ alatte seurustella?
Kaikilla naisilla on IKEA-vietti.
Tämä selviää miehelle aina liian myöhään.
Jos kerran tämä on "totuus", niin miksei mies pysyttele sinkkuna tai vaihtoehtoisesti mene kimppaan toisen miehen kanssa? Silloin he saisivat mennä keskenään pubiin ja motonettiin.
Kaikki miehet eivät kuulu Marco Björsin klubiin.
Ja seksi naisen kanssa on kivaa ja monella on halu saada jälkikasvuakin.
Ja onhan nainen monella muullakin tapaa ihan kätevä kapistus.
IKEA on vaan tässä kuviossa sellainen välttämätön paha. Ei kannata rimpuilla vastaan, vaan anna virran viedä. Pääset helpommalla.
Kapistus?
Ruokakaupan myyjänä naureskelen näille perässävedettäville miehille. Nainen häärää ja höyryää juustokakkureseptinsä kanssa ja kyselee mieheltään kumpi maku ois parempi ja miehen vastaus on aina sama; ihan sama. Nainen nokkiintuu sekunniksi kunnes matka etenee kakun koristeiden luokse ja höyryn määrä lisääntyy taas etc.
Säälittävintä näissä on että pariskunnat ovat vasta parikymppisiä ja tätä kauppashouta olis jäljellä sellaiset 60 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle pitäis maksaa että suostuisin ottamaan miehen mukaan Ikeaan tai yhtään mihinkään muuallekkaan. Hoidan kaikki ostokset yksin, ei minua kiinnosta kenenkään perässä tai edellä mennä kaupassa. Eikä se mitä ostan kuulu kellekkään.
Jos asian olisi näin, niin IKEAT eivät olisi täynnä vaimonsa perässä laahustavia kärsiviä miehiä, jotka joutuvat vastailemaan satoja kertoja kysymyksiin "eiks tää ois kiva?" tai "täähän sopis meidän sohvan kaa?" ja pahimmassa tapauksessa "Kyllä meidän pitää nyt uusia koko kalusto, kun tää ei sovi mihinkään."
Tuskien taipaleen päässä odottaa toki lihapullat, mutta se on liian pieni palkinto tuntien kärsimyksestä.
Ja kotona odottaa sitten kasaushelvetti.
Voithan mennä vapaa-ehtoisesti seisomaan sinne Ikean oven eteen ja huudella näitä juttuja. Tod. n äk. nuo miehet menevät sinne ihan vapaa-ehtoisesti. siis jos oikeasti olet näistä miehistä huolissasi.
Mikki mukaan! Tosimies podcastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupan myyjänä naureskelen näille perässävedettäville miehille. Nainen häärää ja höyryää juustokakkureseptinsä kanssa ja kyselee mieheltään kumpi maku ois parempi ja miehen vastaus on aina sama; ihan sama. Nainen nokkiintuu sekunniksi kunnes matka etenee kakun koristeiden luokse ja höyryn määrä lisääntyy taas etc.
Säälittävintä näissä on että pariskunnat ovat vasta parikymppisiä ja tätä kauppashouta olis jäljellä sellaiset 60 vuotta.
Kannattaa omistaa milkkari. Silloin ei tarvitse raahautua minnekään, paitsi töihin ja harrastuksiin.
Mun mies kyllä tykkää asioida IKEAssa kanssani tai ilman minua. En kysele miehen mielipiteitä koska hänellä ei ole. <3 Lähden aina hakemaan jotain tiettyä ja katson netistä valmiiksi vähän mitä on valikoimissa. Heräteostokset pidetään kohtuuden rajoissa ja niistä keskustellaan jotakin, lähinnä paljonko budjetti paukkuu. Mies tykkää sisustustyylistäni ja koti on miehellekin mieleiseksi laitettu. IKEAssa on kivaa. Huonekasviosastolla menee pisimpään, muuten ollaan aika pikaisia. Sitten hodarit sieltä kassojen jälkeen, on tosi jees. Nyt ei valitettavasti olla oikein viitsitty lähteä kun lapsiparkki on ollut kiinni. Kahdestaan siellä on kiva kierrellä... Auto on enemmän miehen juttu kuin sisustaminen ja nyt välillä tilaankin kamat sinne noutoautomaattiin ja mies ajelee hakemaan. Kootaan yhdessä ja sekin on kivaa. Mielestäni peruspositiivinen asenne vie pitkälle pidemmässä suhteessa. Happy wife happy life, mieheni on muutenkin paras ja molemmat tyytyväisiä.
Ai minä en vaadi miestä mukaan ja jos se joskus tulee, niin tulee syömään. Syö ruuat ja hotdogit ja jätskit ja koluaa ruokamyytävät. Päivinä jos sattuu olemaan jostakin syystä mukana teen IKEA kierroksen nopeutetusti. Ei haittaa voinhan palata ens kerralla yksin. Osaan kantaa laatikoita ja pakata niitä autoon yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ai minä en vaadi miestä mukaan ja jos se joskus tulee, niin tulee syömään. Syö ruuat ja hotdogit ja jätskit ja koluaa ruokamyytävät. Päivinä jos sattuu olemaan jostakin syystä mukana teen IKEA kierroksen nopeutetusti. Ei haittaa voinhan palata ens kerralla yksin. Osaan kantaa laatikoita ja pakata niitä autoon yksinkin.
Ja mies teitää oikoreitit miten kävellä suoraan läpi sinne ruoka ja hodariosastolle. Ei tarvitse taivaltaa koko matkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä valitusta. Eikö naisen ikea taipumukset tule esille jo alkumetreillä (jos sellaisia on)? Miksi ette tutustu paremmin kumppaniinne ennen kuin lyötte hynttyyt yhteen/ alatte seurustella?
:D :D ikea-vietti hahahah.
Marssiiko monet oikeasti sinne Ikean myymälään katselemaan sisustuskrääsää/huonekaluja? Teen kaiken tuon netin kautta, paljon helpompaa ja nopeampaa. Poikaystävää ei selkeästi kiinnosta se erityisemmin, joten minä valkkaan sisustuksen/huonekalut ensin ja kysäisen lopuksi hänen mielipidettä ja jos kaikki on bueno niin tilausta vaan.
Tuo on vain nettiversio IKEA-helvetistä. Ja sinäkin vain "kysäiset" mielipidettä, etkä todellisuudessa kysy mitään. MOT.
Tässä mies ei saa edes niitä lihapullia palkinnoksi.
Kasaushelvetti odottaa silti miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä seurauksena on vähintään kuukauden naputus, piparipanna tai mykkäkoulu miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies teitää oikoreitit miten kävellä suoraan läpi sinne ruoka ja hodariosastolle. Ei tarvitse taivaltaa koko matkaa
Ei tällaista oikoreittiä ole olemassa. Se on urbaani legenda.
Joku mies yritti kerran oikaista. Hänestä ei olla kuultu sen jälkeen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nopeutettu IKEA-kierrros????? YKSIN?
Kaikkea sitä täällä keksitäänkin.
Meillä minä pidän naisena Ikean parhaana juttuna sitä oikotietä kauppamanalan läpi kun mies on se joka suunnittelee millaista mattoa ja verhoa meille voisi sopia. Olen myös pari huonekalua koonnut kotona.
Eniten ärsyttää nämä kliseet kun olen myös kiinnostunut perinteisen naisellisista asioista ja mies on se joka jalkapalloa katsoo ja seuraa enemmän päivän politiikkaa vaikka itsekin sitä toki seuraan.
Olen naisellinen ja käytän mm. päivittäin meikkiä, vaatteet yms. kiinnostavat mutten pidä shoppailusta silti. Aloitin juuri myös trukkikoulutuksen ja pidän reippaista ns. miesten töistä. Kerrankin olen innostunut koulusta kun teoria on yleensä ollut järjettömän tylsääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marssiiko monet oikeasti sinne Ikean myymälään katselemaan sisustuskrääsää/huonekaluja? Teen kaiken tuon netin kautta, paljon helpompaa ja nopeampaa. Poikaystävää ei selkeästi kiinnosta se erityisemmin, joten minä valkkaan sisustuksen/huonekalut ensin ja kysäisen lopuksi hänen mielipidettä ja jos kaikki on bueno niin tilausta vaan.
Tuo on vain nettiversio IKEA-helvetistä. Ja sinäkin vain "kysäiset" mielipidettä, etkä todellisuudessa kysy mitään. MOT.
:D:D
kasaustaivas, eihän se helvettiä ole nähnytkään kun hän saa viettää aikaa maailman ihanimman tyttöystävänsä kanssa ♥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä seurauksena on vähintään kuukauden naputus, piparipanna tai mykkäkoulu miehelle.
Kuulostaa helvetilliseltä parisuhteelta. Silti siinä halutaan pysyä..
Tältäkin palstalta on tullut monta kertaa luettua valitusvirsiä siitä, kuinka nainen päättää yksin koko kodin sisustuksen eikä ota miestä mukaan päätöksentekoon. Ja nyt sekin on muka väärin. Olette te miehet kyllä vaikeita miellyttää.
Meillä mies on se joka raahasi minut innoissaan ikeaan kun metsästi uutta hyllyä työhuoneeseensa. Myös uudet keittiökulhot ja sivupöytä olkkariin olivat tämän idea. :D
Me taidetaan sitten olla poikkeus kun laahustetaan kaupoissa mielellään yhdessä. IKEAssa nyt harvemmin tulee käytyä. Meillä kun on jo riittävät määrät tavaraa.
Mutta ei se todellakaan ollut miehelle yhden tekevää millaiset tapetit meille esim tulee. Pyörittiin aika kauan tapettiosastoilla ennen kuin löytyi molempien mielestä hyvät. Mulle ei myöskään mene läpi miehen ihan sama vastauksena. Näen kyllä jos se ei tykkää jostain ehdottamastani jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena omat sormet melkein syyhyävät päästä kasaamaan itse mööpeleitä. Toki jos niitä ostetaan 10 kerralla niin ehkä ei sitten. Varsinkin parin kanssa on mukavaa pähkäillä mikä sopii mihinkin.
Täältä, en suostu lähtemään Ikeaan edes kilon kappaleina, vaikka mies haluaisi siellä käydä. Mut niin, mulla on tosiaan jo tuo mies, eikä ole toinen haussa.
Voithan mennä vapaa-ehtoisesti seisomaan sinne Ikean oven eteen ja huudella näitä juttuja. Tod. n äk. nuo miehet menevät sinne ihan vapaa-ehtoisesti. siis jos oikeasti olet näistä miehistä huolissasi.