Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IKEA ja naiset

Vierailija
18.03.2022 |

Mistä löytyisi nainen, joka ei vaadi miestä mukaan IKEALLE?

Ja miksi nainen kysyy miehen mielipidettä jostain v-n verhoista tai matoista?

Miestä ei kiinnosta verhot, eikä naista sen miehen mielipide. Silti pitää kysellä?

Emme me miehetkään vaadi naista mukaan Motonetille ostamaan porakonetta tai uutta akkua.

Miksi mies ei saa mennä pubiin IKEA-ostosreissun ajaksi?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältäkin palstalta on tullut monta kertaa luettua valitusvirsiä siitä, kuinka nainen päättää yksin koko kodin sisustuksen eikä ota miestä mukaan päätöksentekoon. Ja nyt sekin on muka väärin. Olette te miehet kyllä vaikeita miellyttää.

Niin voisiko miehillä olla erilaisia mielipiteitä? Yksi haluaa olla mukana päättämässä sisustuksesta, toista asia ei kiinnosta alkuunkaan, kolmas tekee päätökset itse jne.

Vierailija
62/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä nainen kysyy mielipidettä verhoista tai matosta siksi, että asut hänen kanssaan samassa asunnossa eli se on sinunkin kotisi. Kohteliasta, sanoisin. 

Motonetille porakoneen ostoon? Ei nyt varsinaisesti ole pyydetty, koska käyn itse ostamassa itselleni tarvittaessa porakoneet ja muut työvälineet. 

Onkohan asia nyt niin, että tunnet olevasi tossun alla. 

Kommenttisi on vain todiste siitä, että nainen ei kertakaikkiaan käsitä miehen IKEA-tuskaa eikä tämän ongelman syvintä olemusta. Tai sitten hän ei välitä.

Ja jos nainen antaisikin miehelle vaihtoehdon IKEAN  sijaan jäädä kotiin tai mennä pubiin, niin ehdotukseen on aina koira haudattuna.

Tämän nerokkaan liikeidean vuoksi Ingvar Kampad oli erittäin rikas mies. 

Onko miehet todella näin tossun alla, että tarvitsevat naisilta luvan jäädä kotiin tai mennä pubiin? Outoa. 

Nainen tarvitsee jonkun maksamaan ne kaikki ihanat sisustus elementit. Tuo on semmoinen kauppa että naista ei voi/uskalla päästää luottokortin kanssa sinne ilman valvontaa kun se tulee todella kalliiksi kaikille samassa taloudessa asuville. Naisilta hukkuu rahan tuhlauksen kontrolli täysin tuommoisissa paikoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on vähän toisinpäin.. miehellä on kyllä terävä kommentti ihan kaikkeen, ja oon todennut että vähemmällä pääsee kun antaa vaan olla. En juuri mitään tähän kämppään enää osta, kun kaikkeen on joku kommentti, ei toki mitään parempaa ehdotusta, mutta kommentti. Enkä käy Ikeassa, viimeeksi kävin jouluna ostamassa koiralle pehmolelun joululahajaksi. Mutta sinne v***un Motonettiin mun kyllä pitäisi miehen mielestä aina lähteä "seuraksi", en just tylsempää kauppaa tiedä. Tai no Biltema on toinen samanlainen.

Vierailija
64/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupan myyjänä naureskelen näille perässävedettäville miehille. Nainen häärää ja höyryää juustokakkureseptinsä kanssa ja kyselee mieheltään kumpi maku ois parempi ja miehen vastaus on aina sama; ihan sama. Nainen nokkiintuu sekunniksi kunnes matka etenee kakun koristeiden luokse ja höyryn määrä lisääntyy taas etc.

Säälittävintä näissä on että pariskunnat ovat vasta parikymppisiä ja tätä kauppashouta olis jäljellä sellaiset 60 vuotta.

No enpä tiedä, suht harvinaisia pariskuntia täällä meilläpäin mutta toki silmiinpistäviä ja huvittavia. Matamit reppanoineen.

Vierailija
65/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä koskaan ostaisi tavaroitani ikeasta.

Vierailija
66/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihik helvetin IkeaLLE ja MotonetiLLE?

Niinpä. Ap voisi suunnata suomen kielen kurssille.

Vierailija
67/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itse nähnyt enimmäkseen huonekaluja mittailevia ja testailevia miehiä.

Aika harvoin siellä kukaan perässä raahustaa, taitaa olla niin että nykyään kodin viihtyisyys ja helppohoitoisuus kiinnostaa myös miehiä

Vierailija
68/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä nainen kysyy mielipidettä verhoista tai matosta siksi, että asut hänen kanssaan samassa asunnossa eli se on sinunkin kotisi. Kohteliasta, sanoisin. 

Motonetille porakoneen ostoon? Ei nyt varsinaisesti ole pyydetty, koska käyn itse ostamassa itselleni tarvittaessa porakoneet ja muut työvälineet. 

Kommenttisi on vain todiste siitä, että nainen ei kertakaikkiaan käsitä miehen IKEA-tuskaa eikä tämän ongelman syvintä olemusta. Tai sitten hän ei välitä.

Ja jos nainen antaisikin miehelle vaihtoehdon IKEAN  sijaan jäädä kotiin tai mennä pubiin, niin ehdotukseen on aina koira haudattuna.

Onko miehet todella näin tossun alla, että tarvitsevat naisilta luvan jäädä kotiin tai mennä pubiin? Outoa. 

Nainen tarvitsee jonkun maksamaan ne kaikki ihanat sisustus elementit. Tuo on semmoinen kauppa että naista ei voi/uskalla päästää luottokortin kanssa sinne ilman valvontaa kun se tulee todella kalliiksi kaikille samassa taloudessa asuville. Naisilta hukkuu rahan tuhlauksen kontrolli täysin tuommoisissa paikoissa

Ihan itse maksoin niin sohvan kuin sängyn, vaikka mieskin niitä käyttää. Että pieleen meni taas yleistys.

Vierailija
69/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältäkin palstalta on tullut monta kertaa luettua valitusvirsiä siitä, kuinka nainen päättää yksin koko kodin sisustuksen eikä ota miestä mukaan päätöksentekoon. Ja nyt sekin on muka väärin. Olette te miehet kyllä vaikeita miellyttää.

Eihän se mielipiteen kysyminen mitään merkitse kun nainen päättää kuitenkin oman mielen mukaan

Vierailija
70/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset käyvät töissä, oletko jämähtänyt jonnekin vuoteen 1950?

Vierailija
71/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden mielelläni Motonetiin. Kiinnostaa. Verhojen ei tarvitse kiinnostaa enemmän kuin minuakaan. Yhdet toimivat ja silmää miellyttävät verhot täytyy silti olla.

nainen

Vaikka keskustelu onkin viihteellistä, niin yritettäisiin silti pysyä totuudessa. Edes hieman.

Minä tykkään mennä motonettiin, siellä on vaikka mitä tavaraa, esim niitä oikean näköisiä pehmokaloja, haukea ja ahventa, sitten siellä on puutarhaosasto, grillaus, ..lasten lelut, ei siellä myydä vain autonosia.

-Eri nainen

Voi voi, mitä valheiden verkkoja kudommekaan.

?

Vierailija
72/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden mielelläni Motonetiin. Kiinnostaa. Verhojen ei tarvitse kiinnostaa enemmän kuin minuakaan. Yhdet toimivat ja silmää miellyttävät verhot täytyy silti olla.

nainen

Vaikka keskustelu onkin viihteellistä, niin yritettäisiin silti pysyä totuudessa. Edes hieman.

Pysytään vaan!

Tässä sinulle totuus: olen elämäni aikana käynyt huomattavasti useammin Motonetissa, Bauhausissa ja Biltemassa kuin Ikeassa ja muissa sisustusliikkeissä. Noin puolella käyntikerroista minulla on ollut mies mukana, mutta enemmän tykkään mennä yksin, koska silloin saan vaellella riittävän pitkään hyllyjen välissä ilman pelkoa että mies alkaa hoputtaa ulos.

T. Eri nainen

Vierailija
73/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä, en suostu lähtemään Ikeaan edes kilon kappaleina, vaikka mies haluaisi siellä käydä. Mut niin, mulla on tosiaan jo tuo mies, eikä ole toinen haussa.

Unohdin sanoa, että Motonetissä kyllä asioin ja oikein mielelläni, yksin ja mieheni kanssa. Samoin kaikissa muissakin työkalu-, osa- ja nippelinappelikaupoissa, paitsi K-Raudassa vain pakon edessä, aivan hirveän ylihinnoiteltu pulju.

Vierailija
74/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuullut sellaisista asioista kuin omat rahat ,tilit ja omat luottokortit?

Vierailija
75/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on toisella kalustefirmalla töissä ja mieluiten esittelee ja valitsee meile huonekalut :) Kyllä varmaan olisi ihan hauska tehdä ikean reissukin joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
76/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku tollo tehnyt aloituksen. Ihan yhtä lailla siellä IKEASSA näkyy miehiä ostoksilla, eikä heitä kukaan rahaa perässä.

Vierailija
77/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa...Meillä kuljetaan yhdessä ja erikseen oli kyseessä ikea tahi motonet. Välillä minä käyn rautakaupassa ja mies vaikka ikeassa. Viimeksi oltiin yhdessä sohvaostoksilla kun molemmat halus osallistua hankintaan. Miehellä on mielipiteitä huushollin sisustuksesta,en päätä yksin.

Vierailija
78/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itse nähnyt enimmäkseen huonekaluja mittailevia ja testailevia miehiä.

Aika harvoin siellä kukaan perässä raahustaa, taitaa olla niin että nykyään kodin viihtyisyys ja helppohoitoisuus kiinnostaa myös miehiä

Viihtyisyys ja helppohoitoisuus ovat toisensa poissulkevat asiat. Ne laitosmaiset kiiltäväpintaiset minimalismikodithan ovat vaan esimakua pöpilän suljetulle osastolle. Itse satsaan viihtyvyyteen, eli maksimalismiin ja kerroksellisuuteen - myös kerrostamalla vaatteita nätisti lattialle pinoon 😂

Vierailija
79/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse maksoin niin sohvan kuin sängyn, vaikka mieskin niitä käyttää. Että pieleen meni taas yleistys.

En puhunutkaan kaikista naisista ja aina löytyy poikkeus joka vahvistaa säännön. Itse jos puhun naisista yleisesti niin en tarkoita 100% kaikki tekee niin.

Vierailija
80/98 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on se joka raahasi minut innoissaan ikeaan kun metsästi uutta hyllyä työhuoneeseensa. Myös uudet keittiökulhot ja sivupöytä olkkariin olivat tämän idea. :D

Olisi kannattanut ostaa myös sellainen kaappi, josta mies voi tulla ulos.