Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
221/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies on alkoholisti/narsisti, ole varovainen! Pidä löydöt ja tutkimukset toistaiseksi omana tietonasi!

Vierailija
222/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytyi ainakin yksi asia jota mies on peitellyt. Sitäkin olen ehkä jossain aivojen sopukoissa aavistellut mutta en uskonut. En ole penkojatyyppiä ja nyt aloin tutkia kaappeja ja mitäs sieltä löytyikään! Mies on käyttänyt alkoa aika reippaasti. On käynyt usein nukkumaan hyvinkin myöhään, ollut työhuoneessaan ja juonut näköjään. Joinakin aamuina olen haistanut jotain mutta en ole uskonut enää omaa hajuaistiakaan. Kyse ei ole siitä etteikö mies saisi juoda. Tämmöinen yksin juominen yöllä kyllä herättää huolta. Ja kun on piilotellut tyhjiä tölkkejä, pulloja niin etten niistä ole tiennyt mitään niin aika kummalta tuntuu. Samaan aikaan treenaa sikana, huolehtii kunnostaan mutta juokin "salaa" huoneesaan öisin. Mitähän tässä vielä selviäkään. Sain sen verran voimia ja rohkeutta teidän jutuista että alan asioita selvittää nyt urakalla!

ap

Miehellä on siis ongelmia. Onko hän onnellinen elämässään, työssä ja sinun kanssa? Oletko sinä? Älä selvittelen pelkästään yksin vaan kysy häneltä. Sano, että nyt on pakko jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pikkumunaisin asia minkä itse tiedän ja kuulun itsekin heihin eikä minusta tee yhtään isomunaisempaa se, että petin vasta sen jälkeen kun minua oli petetty.

Itse olen sitä mieltä että sellaisesta parisuhteesta jossa toinen pettää kannattaa lähteä ja heti eikä jatkaa sääliseksin jälkeen ja uskoa toisen vakuutteluita siitä että hän petti ensimmäinen ja viimeisen kerran ja että juuri sinä olet hänen suurin rakkautensa tai muuta imelää huttua.

Kun kumppani jäi pettämisestä kiinni ja jatkoimme suhdetta en enään kestänyt hänen hymyään ja naurua, en varsinkaan hymyä, aina kun hän hymyili ajattelin hänen miettivän sitä toista henkilöä jonka kanssa hänellä oli selän takanani erittäin hauskaa.

Päästäkseni omasta vitutuksesta minä aloin myös viipyilemään kotimatkoillani ja kotona odotti hienosti katettu pöytä jossa yksi tyhjä lautanen ja hellalla kylmä ruoka, kumppani oli pettynyt käytökseeni ja pahoitti mielensä mutta minua ei kiinnostanut se lainkaan.

Sitten petin häntä, ei oikeastaan tehnyt seksiä mieli lainkaan mutta minunkin oli pakko saada oma aiheeni hymyillä, sen jälkeen minua ei harmittanut lainkaan toisen hymy ja sen merkitys, minulla oli nyt oma salaisuuteni ja tuhoon tuomittu suhde, joka alkoi kuihtumisensa siitä hetkestä kun aloimme pelleilemään toistemme selän takana.

Näin minä toimin ja tiedän tehneeni väärin ja naurettavasti, olleeni aivan samanlainen mulkku kuin toinenkin, olisi pitänyt lopettaa suhde heti.

Itse en usko lainkaan sitä liirumlaarumia että kyllä suhteesta vielä terve saadaan pettämisen jälkeen kun käydään hieman juttelemassa ja vannotetaan ettei enään koskaan, luottamus on mennyt ja alennuttu niin alas että pelleillään toisen tunteilla, ei sitä luottamusta palauta mitkään muodikkaat parisuhteen AA-kerhot… MINUN NIMI ON… JA MINÄ OLEN PETTÄNYT…

Vierailija
224/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh hun mitä sopaa... Eikö sitä voi kysyä suoraan. Naisilla on kyllä erikoinen ajatusmaailma.

Huh huh ja mieskö heti kertoo totuuden.

Voi mitä SOOPAA.

Vierailija
225/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa toki epäilyttävältä. Sinuna kuitenkin varmistuisin asiasta. Seuraa häntä tai palkkaa joku seuraamaan. Älä suostu siihen että mies kieltäytyy puhumasta. Ehkä noin pitkä suhde ansaitsee kunnon selvittelyn ennen eroa.

Tämä ”älä suostu siihen, että”… Millä toisen pakotat? Ja ne jotkauskovat ettävoi vain vaatia toista keskustelemaan ovat varmaan vain seurustelleet…no, niin normaalien ihmisten kanssa ettei ole näkemystä niistä…no, toisenlaisista, joita on kanssa kumminkin aika kohtuullinen vähemmistö. Maailmaan on täynnä miehiä jotka eivät hakua ”turhaan jauhaa kaikesta” tai suorastaan ”taas jauhaa jotain paskaa” tai ”onks silläkin nyt taas jotain väliä”, ”minä otan nyt oluen, moi”.

Vierailija
226/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tutkinut puhelinta, läppäriä taikka mitään hänen juttujaan. Mielessä on kyllä käynyt. Sekin että joku lähtisi katsomaan onko oikeasti siellä salilla vaiko ei. Mutta se kaikki olisi jollain muotoa väärin. En halua olla luulosairas kyttääjä. Vaikka siihen suuntaan tässä ollaan hyvää vauhtia menossa! Kun ei ole ns. todisteita eikä toinen mitään myönnä niin asia taitaa jäädä minun korvien väliin. Aloitan tänään uudestaan keskustelun ja katson johtaisiko se mihinkään. ap

Puhelimen yms tutkimisen jättäisin väliin kyllä mutta itse menisin katsomaan onko auto siellä kuntosalilla vai ei.

Ja seuraisin viereisessä kahvilassa tms että milloin lähtee jos auto todella on siellä

Jos ei kulje autolla, niin pyytäisin ystävää menemään katsomaan , onko kuntosalilla vai ei.

Vierailija
227/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamassa jo päättyneessä suhteessa sanonut heti sen alkumetreillä mielitietylle että sehän on sitten itsestään selvää ettei aleta pelleilemään toistemme selän takana, mutta jos sinun tekee mieli vierasta niin kerro siitä minulle ensin kun aiot sen tehdä niin minä ehdin lähteä tästä suhteesta sitä ennen.

Nuo suhteet ovat kaikki menneen talven lumia ja syyt ovat mitä ovat ja yhtä paljon niitä on ollut minussakin, enkä tiedä petettiinkö minua, itse en ainakaan pettänyt, mutta ajatus tässä lienee se että kun tekee mieli pettää niin eipä siitä etukäteen ehdi tai tee mieli kertoa, miksiköhän, ehkä pettämisestä lähtee hieman maku, se kielletyn hedelmän maku jos siitä alkaa numeroa tekemään?

Vierailija
228/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se vaan kokee sut ahdistavana ja istuu vaikka kirjastossa tai kavereillaan, salin lisäksi

Tämähän se olisi. Perhe-elämä tökkii jollain tasolla ja haluaa viettää aikaansa muualla... "poissa silmistä, poissa mielestä"

Mä kans luulen näin. Tämä on nimittäin aika yleistä. Yleensä molemmat tarvitsee etäisyyttä ja hengähdystaukoa, eli kunhan sitä on sitten molemmille tarjolla, jos molemmat sitä kaipaavat.

Silloin kun tarvitaan etäisyyttä ja hengähdystaukoa, se on merkki siitä, että halutaan erota. Jompi kumpi. Aika monta eroa jo sivusta seuranneena näin lähes kuusikymppisenä tullut huomattua. Epämääräiset menot ja keskusteluhaluttomuus toinen varma tuntomerkki.

En oo samaa mieltä. Etkö tosiaan ole kuullut oman ajan tarpeesta? Joskus ruuhkavuodet ovat vaan uuvuttavia. Se vaihe voi mennä ohi, jos molemmat niin ovat asennoituneet ja haluavat.

Montako kertaa olet itse parisuhteesta eronnut?

No minkä helkkarin takia tästä oman ajan tarpeesta ei voi avoimesti keskustella, vaan sitä pitää ottaa tunti tällöin, neljä tuntia tuolloin asiasta puhumatta??

Jotta toinen voisi asennoitua ja haluta oman ajan ottoa, siitä pitää keskustella. Eikö tämä nyt ole itsestään selvää?

Miten te asiat hoidatte? Kaivatte jonkun kalenterin joka puna- ja sinilaputatte et "tuolla sulle tunti ja mulle täällä"? Helkkarin rasittavaa ja kontrolloivaa. Minä voin ainakin spontaanisti lähteä lenkille ja siellä menee pari tuntia, voin kotimatkalla käydä kaupoillakin... Ei haittaa miestä enkä tee mitään tiliä ajankäytöstäni, tilanteet voivat muuttua. Jos mies haluaa, et tulen nopeammin kotiin, voi laittaa viestiä ja tulen. Mutta harvemmin niin tekee.

Mies voi mennä ihan vastaavasti kaverin kans harrastamaan omia menojaan. Ei ole multa pois.

Miksi toisen ei voi antaa mennä? Miksi pitää aina rajoittaa ja hönkiä niskaan?

Kyse ei ole siitä, että ei saa mennä. Kyse on siitä, että jos toisen tavat toimia muuttuvat kovasti, sillä on vaikutuksia myös muihin.

Mutta vastaapa: onko sulle oikeasti ok se, että mies lähtee kotoa salille, aika kuluu, tulee iltatoimien aika, huomenna pitäisi lähteä normisti töihin, miestä ei näy, käyt nukkumaan ja joskus sitten iltayöstä ovi kolahtaa? 

Eikö tulisi siinä 21-22 aikaan mieleen kysäistä, että onko kaikki ok? Itselleni tulisi ihan huoli, että mitä on tapahtunut, koska 4 t + matka-aika salilla on aika paljon. OIkeasti aika paljon. Oma äijä ei saa siellä kunnolla kahta tuntia kulumaan.

Mun vaimon tapailee ystäviä varsin usein. Tapailut saattavat helposti venyä pitkään, mutta mulla ei tulisi mieleenkään kuulustella missä oli, ketä tapasi ja miksi meni myöhään. Hyvään suhteeseen kuuluu vapaus ja se ettei ole omista menoista toiselle tilivelvollinen.

Hyvään suhteeseen kuuluu sitoutuneisuus ja luottamus. Tuolla ajatusmallilla ei kannata missään tapauksessa hankkia lapsia.

Tämä. Ainakin oma mieheni kertoo lähtiessään, omasta halustaan ja aloitteestaan, ilman kyttäämistä, tenttaamista, uteluita, kiristystä, jankkaamista, puhelimen ratsausta jne minne on menossa, mikä tarkoitus ja mihin aikaan suurin piirtein tulee. Saa mennä melkeinpä minne tykkää, kunhan hieman tiedän missä mennään.

Osaan sitten  laittaa ruuan oikeaan aikaan tai olla laittamatta, tai laittaa vain itselleni. Samoin pystyn miettimään monenlaista muutakin; tänään ei lämpiä sauna, ja jos kaveri soittaa ja pyytää viinilasilliselle, voinkin hyvin mennä, kun mieskin on omilla menoillaan jne. Aloitan vaikka jonkin oman kotiprojektin, mitä milloinkin.

Olisi todella outoa, jos mies ei tulisikaan kotiin, katoaisi, soittaisin poliisille, ja kun nämä kysyisivät miehen liikkeistä ja tekemisistä yleensä, kertoisin "etten todellakaan tiedä, se menee miten ja missä tykkää, on öitäkin poissa jne, eli ei hajuakaan. Mä nyt vaan soittelin, että jotain on varmaan tapahtunut, kun sen työnantaja kyseli, eikä sitä ole näkynyt töissäkään kolmeen viikkoon".

Eihän tieto siitä missä toinen on, ole mitään ahdistavaa kyttäämistä tai kieltoja mennä omilla menoillaan. Miksi ei voi kertoa, jos kestää päivänvalon? Valehtelija ja pettäjä ärsyyntyy ja väittää vainoharhaiseksi, koettu on.

Vierailija
229/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tutkinut puhelinta, läppäriä taikka mitään hänen juttujaan. Mielessä on kyllä käynyt. Sekin että joku lähtisi katsomaan onko oikeasti siellä salilla vaiko ei. Mutta se kaikki olisi jollain muotoa väärin. En halua olla luulosairas kyttääjä. Vaikka siihen suuntaan tässä ollaan hyvää vauhtia menossa! Kun ei ole ns. todisteita eikä toinen mitään myönnä niin asia taitaa jäädä minun korvien väliin. Aloitan tänään uudestaan keskustelun ja katson johtaisiko se mihinkään. ap

Puhelimen yms tutkimisen jättäisin väliin kyllä mutta itse menisin katsomaan onko auto siellä kuntosalilla vai ei.

Ja seuraisin viereisessä kahvilassa tms että milloin lähtee jos auto todella on siellä

Jos ei kulje autolla, niin pyytäisin ystävää menemään katsomaan , onko kuntosalilla vai ei.

Tämän jos tekee, niin suhde on loppu jos mies saa siitä tietää.

Vierailija
230/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
231/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilys toisen pettämisestä johtaa usein siihen että epäilijä alkaa urkkimaan toisen menoja, tonkimaan tavaroita ja etsimään vahvistusta epäilyilleen ja tuntee siitä helvetinmoista häpeää ja miettii että jumalauta olenko mä näin saatanan mustasukkainen että mä ratsaan toisen vaatekaappia ja etsin sen vaatteista vääriä hiuksia ja muita tahroja…

Tollanen käytöshän kuulostaa ihan kipeeltä, mutta, entäpä sen jälkeen kun ilmeneekin että on epäilyksiensä kanssa ollut koko aika oikeassa!

Eli olisiko lopputulema se, että onko se sittenkään niin hävettävää ja naurettavaa ja väärin jos alkaa vaistoonsa luottaen etsimään vastauksia penkomalla toisen tavaroita, mikäli kumppanin vastaukset ei vakuuta?

Hmm, niinpä.

Vierailija
232/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi esimerkki meidän keskustelusta, päivän tapahtumista. Miltä kuulostaa? Mies valmistelee salireppuaan, sanoo ovella että menee kauemman aikaa. No, ei menekään kuin vajaa tunti ja tuleekin takaisin. Ihmettelen, sanon että: sä tulitkin jo takaisin? Mies vastaa kiukkuisena tähän että eikö hän saa kotona olla?!!! Pitääkö lähteä pois, kyllä hän voi olla salilla treenaamassa vaikka koko yön niin ei tartte joka ikisestä asiasta vittuilla ja valittaa. Painelee työhuoneeseen ja laittaa oven kiinni. Siinä vaiheessa mulla nousee pala kurkkuun enkä tiedä mitä tein väärin? ap

Milloin olet vain mennyt iloisesti hymyillen halaamaan miestäsi? Ilman minkäänlaisia tenttailuja.  

Miehesi vaikuttaa pettyneeltä.

Mies onkin pettynyt, niin kiihkeät sessiot meni sivu suun.

Itse yritin vielä tuota, että olen tosi pirtsakka, en syyttele kun eihän mitään ole menossa, mä olen vainoharhainen ja mun pitäisi työstää läheisriippuvuuttani.

Kun menet vastaan iloisesti hymyillen, sut sysätään pois ja ärähdetään, että mene siitä, harmittaa zyx tarpeeksi. Kun yrität jutella ihan normaalisti ja kevyesti, kaikista sanoistasi haetaan vittuiluja ja valitusta. 

Voi että kaiveli jäljestä päin ne kaikki omat yritykset olla hymyilevä halailija ja lopettaa tenttailu. Sen kun saisi takaisin.

Itse pitkässä ja kaikin puolin mutkattomassa suhteessa olevana en vain edes keksi, miten tilanne luisuisi tuollaiseen. Tuollainen molemminpuolinen välinpitämättömyys tuskin hetkessä syntyy!

Ettekö te laittele yhdessä viikoittaisia viini-illallisia, vaihda halauksia ja suukkoja arjen keskellä niitä näitä päivän kuulumisista jutellen,  ja pidä huolta intiimistä suhteesta, kuten aikuisten rakastavaisten voisi olettaa? 

Olen kuullut sanottavan, että suhde kuihtuu pois, jos siitä ei pidä huolta. 

Täällä näitä kommentteja lukiessa sen voin hyvin uskoa, kun jo entisen suhteen hyväntahtoisia eleitäänkin kadutaan. 

Vierailija
233/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juu. Pettää saa, mutta kiinni ei saa jäädä, niinkö?

Vierailija
234/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa liemessä sitä on tullut oltua ja syke aikalailla tapissa useat kerrat, mutta mikään ei ole ollut sen inhottavanpi tunne kuin se, kun sydän alkaa hakkaamaan sen vuoksi että vaistoaa tulleensa parisuhteessa petetyksi. Se on niin vittumainen tunne että sitä ei kyllä kovin montaa kertaa haluaisi kokea ja on helpommin sanottu kuin tehty, että se olisi hyvä pitää mielessä kun alkaa vierasta tekemään mieli ja miettiä sitä miltä kumppanista tuntuu jos ja kun jää pettamisestä nalkkiin.

Niinpä, olisi ja olisi, mutta mutta.

Vierailija
235/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DINK suhde kestää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi esimerkki meidän keskustelusta, päivän tapahtumista. Miltä kuulostaa? Mies valmistelee salireppuaan, sanoo ovella että menee kauemman aikaa. No, ei menekään kuin vajaa tunti ja tuleekin takaisin. Ihmettelen, sanon että: sä tulitkin jo takaisin? Mies vastaa kiukkuisena tähän että eikö hän saa kotona olla?!!! Pitääkö lähteä pois, kyllä hän voi olla salilla treenaamassa vaikka koko yön niin ei tartte joka ikisestä asiasta vittuilla ja valittaa. Painelee työhuoneeseen ja laittaa oven kiinni. Siinä vaiheessa mulla nousee pala kurkkuun enkä tiedä mitä tein väärin? ap

Milloin olet vain mennyt iloisesti hymyillen halaamaan miestäsi? Ilman minkäänlaisia tenttailuja.  

Itse yritin vielä tuota, että olen tosi pirtsakka, en syyttele kun eihän mitään ole menossa, mä olen vainoharhainen ja mun pitäisi työstää läheisriippuvuuttani.

Kun menet vastaan iloisesti hymyillen, sut sysätään pois ja ärähdetään, että mene siitä, harmittaa zyx tarpeeksi. Kun yrität jutella ihan normaalisti ja kevyesti, kaikista sanoistasi haetaan vittuiluja ja valitusta. 

Voi että kaiveli jäljestä päin ne kaikki omat yritykset olla hymyilevä halailija ja lopettaa tenttailu. Sen kun saisi takaisin.

Itse pitkässä ja kaikin puolin mutkattomassa suhteessa olevana en vain edes keksi, miten tilanne luisuisi tuollaiseen. Tuollainen molemminpuolinen välinpitämättömyys tuskin hetkessä syntyy!

Ettekö te laittele yhdessä viikoittaisia viini-illallisia, vaihda halauksia ja suukkoja arjen keskellä niitä näitä päivän kuulumisista jutellen,  ja pidä huolta intiimistä suhteesta, kuten aikuisten rakastavaisten voisi olettaa? 

Täällä näitä kommentteja lukiessa sen voin hyvin uskoa, kun jo entisen suhteen hyväntahtoisia eleitäänkin kadutaan. 

Ei päde tietenkään kaikkiin suhteisiin. Toivottavasti et tule pettymään. Todella pitkässä suhteessa hoidimme viini-illallisilla suhdettamme, haluamiimme, sexi jatkuvaa ja nautittavaa. Kuitenkin hän petti monesti, annoin anteeksi ja ymmärsin. Lopulta hän jätti minut.

Vierailija
236/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tarkasta jo TÄNÄÄN AUTON MATKAMITTARIN LUKU. SITTEN HUOMENNA ….JNE..,. TÄSMÄÄKÖ JUTTUIHIN.

T. NAINEN, JOKA JO 17v keksi idean ennen kännyköitä ja GPS iä,

Vierailija
237/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, pahalta kuulostaa. Munkin mies alkoi kans 10 vuoden avioliiton jälkeen käydä "salilla" ja muuten kohteli mua kuin ilmaa. Toinen nainenhan sieltä paljastui.

Vierailija
238/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa liemessä sitä on tullut oltua ja syke aikalailla tapissa useat kerrat, mutta mikään ei ole ollut sen inhottavanpi tunne kuin se, kun sydän alkaa hakkaamaan sen vuoksi että vaistoaa tulleensa parisuhteessa petetyksi. Se on niin vittumainen tunne että sitä ei kyllä kovin montaa kertaa haluaisi kokea ja on helpommin sanottu kuin tehty, että se olisi hyvä pitää mielessä kun alkaa vierasta tekemään mieli ja miettiä sitä miltä kumppanista tuntuu jos ja kun jää pettamisestä nalkkiin.

Niinpä, olisi ja olisi, mutta mutta.

Tarviiko sitä sitten niin pakonomaisesti ripustautua siihen toiseen ihmiseen`? Miksei voi olla rennosti ja elää ja antaa toisen elää. 

Varmemmin se toinen tulee takaisin luo vapaasta tahdostaan, kuin velvollisuudentunnosta tai pakotettuna. 

Miksi te haluatte olla ihmisten kanssa, jotka eivät halua olla teidän kanssa? 

Osoita olevasi itsenäinen ihminen, niin olet heti jo puoleensavetävämpi!

Vierailija
239/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse neljä tuntia poissa, niin tuleeko mitään kyselyä vai oletko silloinkin kuin ilmaa?

Vierailija
240/827 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DINK suhde kestää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päde tietenkään kaikkiin suhteisiin. Toivottavasti et tule pettymään. Todella pitkässä suhteessa hoidimme viini-illallisilla suhdettamme, haluamiimme, sexi jatkuvaa ja nautittavaa. Kuitenkin hän petti monesti, annoin anteeksi ja ymmärsin. Lopulta hän jätti minut.

Onpa harmi, eihän menestysresepti tietenkään kaikille toimi. 

Meidän kuvioon ei ollenkaan kuulu mikään "pettäminen" ja "anteeksianto", koska niihinhän yleensä suhteet kaatuu.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi