Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!
En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?
Kommentit (827)
Miten saa salilla kulumaan aikaa 4 tuntia? Taitaa tuijotella itseään peilistä eikä treenata.
Keskustele miehesi kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu.
Niin olet pitänyt asioita itsestään selvinä etkä ole nähnyt ja kuullut mitä ympärilläsi on tapahtunut.
Hankala tilanne. Jos haluat oikeasti selvittää asian, niin ei auta kuin nostaa kissa pöydälle. Kysy mieheltäsi tiukkaan sävyyn onko hänellä nyt jotain meneillään. Vaadi saad tietää asioiden oikea laita. Tai lähde seuraavalla kerralla itse mukaan salille tai pyydä kyyti jonnekin salin lähistölle. Ilmoita tämä vasta siinä vaiheessa, kun ukko on lähdössä salille.
Voi hyvä luoja nyt taas. Ja palsta tietysti kannustaa eroamaan :(
Kyllä ne aavistukset yleensä pitää 20v tuntemisen jälkeen paikkansa.
Kuulostaa toki epäilyttävältä. Sinuna kuitenkin varmistuisin asiasta. Seuraa häntä tai palkkaa joku seuraamaan. Älä suostu siihen että mies kieltäytyy puhumasta. Ehkä noin pitkä suhde ansaitsee kunnon selvittelyn ennen eroa.
Voi pitää ihan paikkansa, että jää juttelemaan tuttujen kanssa. On vaan ihastunut johonkin tuttuun. Jos teillä on lapsia hoida ne johonkin hoitoon ja otatte aikaa keskustelulle.
Ehdota, että lähdet ensi kerralla mukaan ja katso mikä miehen reaktio on. Se kertoo aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aavistukset yleensä pitää 20v tuntemisen jälkeen paikkansa.
Jep, tämä. Nimim: kokemusta on
Paikannin autoon, sillähän se selviää käykö salilla vai panemassa.
Jos teillä on koira tai kissa niin osta sellainen GPS-panta ja "unohda" se autoon.
Vierailija kirjoitti:
Ota mieheltä heti suihin kun se tulee salilta kotiin. Jos maistuu vieraalle pillulle niin sitten pettää.
Ei kukaan ole niin ääliö että jättäisi pesemättä eli pettää, jos kulli maistuu puhtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mieheltä heti suihin kun se tulee salilta kotiin. Jos maistuu vieraalle pillulle niin sitten pettää.
Ei kukaan ole niin ääliö että jättäisi pesemättä eli pettää, jos kulli maistuu puhtaalle.
Eli pettää joka tapauksessa, oli se kulli likainen tai puhdas....niinpä niin...
Vähintäänkin teillä on ongelmana se, että toinen tulee ja menee miten itse tahtoo. Se on tosi ärsyttävää kotona olevien kannalta, kun ei tiedä yhtään missä toinen menee ja milloin tulee. Pitäisikö tässä nyt valvoa vielä vartti, jos hän vaikka justiinsa tuleekin, vai mennä jo nukkumaan - vain herätäkseen oven kolahdukseen just, kun on saanut unenpäästä kiinni.
Käy joku ilta katsomassa, onko auto siellä vai ei. Tunnetko sen kavereita? Joku jolta voi luottamuksellisesti kysyä.
Mun mies lähti toiseen kaupunkin pelireissulle, kotona kertoi että oli la ja su, oikeesti vain la. Suututti, kun kaverit ei käräyttäneet, 25 vuotta yhdessä oltu ja kaverit ihan nuoruudesta munkin kavereita.
Huh hun mitä sopaa... Eikö sitä voi kysyä suoraan. Naisilla on kyllä erikoinen ajatusmaailma.
En ole tutkinut puhelinta, läppäriä taikka mitään hänen juttujaan. Mielessä on kyllä käynyt. Sekin että joku lähtisi katsomaan onko oikeasti siellä salilla vaiko ei. Mutta se kaikki olisi jollain muotoa väärin. En halua olla luulosairas kyttääjä. Vaikka siihen suuntaan tässä ollaan hyvää vauhtia menossa! Kun ei ole ns. todisteita eikä toinen mitään myönnä niin asia taitaa jäädä minun korvien väliin. Aloitan tänään uudestaan keskustelun ja katson johtaisiko se mihinkään. ap
Jos ei keskustelut miestä kiinnosta, ei ole mitään syytä jatkaa.