Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Benkku, muistatko sen meidän hetken siellä suihkussa. En tajunnut silloin, millainen tumma ja tulinen rakastaja olet. Olet varmasti tullut isääsi. Linda ja Salla ovat hehkuttaneet häntä. En ole vielä tummaa päässyt kokeilemaan, niin tuutko mun luo?
T. Eva
Minä en kyllä ollut kovin tyytyväinen Kariin. Maarit ei ole varma miltä tuntui, kun oli sammunut.
T. Kätjä
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt sitä huomiota!
T. Eva
Tiedät sä Eva mitä yhteistä on kanalla ja miehellä?
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Benkku, muistatko sen meidän hetken siellä suihkussa. En tajunnut silloin, millainen tumma ja tulinen rakastaja olet. Olet varmasti tullut isääsi. Linda ja Salla ovat hehkuttaneet häntä. En ole vielä tummaa päässyt kokeilemaan, niin tuutko mun luo?
T. Eva
Paljo maksat mulle? Kato tää makkara kauppahalli tasoa, ei mitää cittarii.
T. Benkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Pitäkää kakarallenne kuria! Tänäänkin se kävi ahdistelemassa Kallea. Oli näin lähellä, ettei Kalle ratkennut taas ryyppäämään.
T. Ismo
Kuule Ismo, mun pitää kertoa sulle "hik" totuus. Mä oon Kallen "hik" oikea äiti. Annoin sen aikoinaan Liisalle vai mikä "Hik" Krisse se nykyään on.
T. MaaritTI
Minkähän tähden Elina on käsikirjoitettu niin tyhmäksi, ettei hän muka voi kertoa muille, millainen narsistipsykopaatti Noel oijeasti on? Miksi Elina ei ryhdistäydy, vaan on tuommoinen tyhmä vässykkä?
Vierailija kirjoitti:
Minkähän tähden Elina on käsikirjoitettu niin tyhmäksi, ettei hän muka voi kertoa muille, millainen narsistipsykopaatti Noel oijeasti on? Miksi Elina ei ryhdistäydy, vaan on tuommoinen tyhmä vässykkä?
Hahmo mennyt pilalle palattuaan. Tuskin Noel saisi Toivon yksinhuoltajuutta jos kaikki kävisivät Noelia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
T. Benkku
Tiedätkö SÄ nulikka paljonko miehet on ollu valmiita maksamaan että ne on päässy koskemaan mua edes kepillä?
T. Eva jolta tippuu pikkuhiljaa fiilikset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Pitäkää kakarallenne kuria! Tänäänkin se kävi ahdistelemassa Kallea. Oli näin lähellä, ettei Kalle ratkennut taas ryyppäämään.
T. Ismo
Kuule Ismo, mun pitää kertoa sulle "hik" totuus. Mä oon Kallen "hik" oikea äiti. Annoin sen aikoinaan Liisalle vai mikä "Hik" Krisse se nykyään on.
T. MaaritTI
Senkin lunttu! Minkä ikänen olit? Se selittääkin Kallen alkoholismin!
T.Jukka
Kukaan ei voita pirunkovaa juristia. Saan jopa kuiskattua koko oikeuslaitoksen puolelleni.
T. Noel
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikollahan Elina menee sanomaan suorat sanat Noelille ja käskee pysymään erossa. Robinin ilmiantamiseen liittyen. Noel häkeltyy ja toteaa myös Susulle joka tuli hetken päästä paikalle, että Elina on alkanut taas kuvittelemaan asioita. Mitenköhän Noel aikoo hoitaa asiat tällä kertaa maaliin Elinan suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
T. BenkkuTiedätkö SÄ nulikka paljonko miehet on ollu valmiita maksamaan että ne on päässy koskemaan mua edes kepillä?
Älä sä mummo auo päätäs, just niin MUMMO, jos ei fyrkkaa tipu tyydy sitten Kaalimadon dildoihin.
Benkku
Kai se pitää homma hoitaa tänään yksin. Täytynee ajatella Mustavaarayhtiön miehiä pelkissä solmioissa ja sukissa. Onko siellä muuten itseasiassa enää yhtään varsinaista Mustavaaraa töissä? No okei ei ehi jaksaa kiinnostaa tommoset, nyt alkaa vähän jännemmät puuhat...
T. Eva joka tyyd...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt sitä huomiota!
T. Eva
T. Lasse
Molemmat hautoo munia. Eiks ollu hyvä? Pst, voitasko tavata? Joanna on duunissa jotain ruumista tutkimassa.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt sitä huomiota!
T. Eva
T. Lasse
Sun kantsii olla mulle kiltti, jos haluut lohdutusta ku Joanna lähtee veks.
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
T. BenkkuTiedätkö SÄ nulikka paljonko miehet on ollu valmiita maksamaan että ne on päässy koskemaan mua edes kepillä?
Älä sä mummo auo päätäs, just niin MUMMO, jos ei fyrkkaa tipu tyydy sitten Kaalimadon dildoihin.
Benkku
Kuule, mulla kyllä miehiä riittää. Jopa sillon ku oon mummo!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt sitä huomiota!
T. Eva
T. LasseMolemmat hautoo munia. Eiks ollu hyvä? Pst, voitasko tavata? Joanna on duunissa jotain ruumista tutkimassa.
Lasse
No huh, luulin et vitsailet musta jotain pahaa. Totta kai mä sulle antaudun, karju...
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nyt sitä huomiota!
T. Eva
T. LasseSun kantsii olla mulle kiltti, jos haluut lohdutusta ku Joanna lähtee veks.
T. Eva
Ei tällanen metsästävä karju ole kiltti. Mitäs sanot? Kutsuin kerran Joannaa Evaksi kesken lempimisen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voita pirunkovaa juristia. Saan jopa kuiskattua koko oikeuslaitoksen puolelleni.
T. Noel
Kukaan ei voita kyllä minua! Sairaalakin on jo hallinnassani!
T. Orvokki
Mä voin kyllä toimia makutuomarina.
T. Eva