Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Kaikki te yksinäset huomio! Teen tänä pääsiäisenä hyväntekeväisyyttä. Ja ehkä sen jälkeenkin.
T. Pääsiäispupu Eva
Osaattehan pitää salaisuuden? Hyvä! Olen ainoa, joka selvisi kopteriturmasta. Aion estää Sallan ja Karin häät. Kaikki tulevat järkyttymään, kun näkevät 3. asteen palovammat.
T. Ilja
Valittajat, te voitte ihan hyvin keskustella tässä vitsailun ohella. Kommentoitte mitä tykkäätte ja hyppäätte viestien yli mitkä ei kiinnosta. Yksinkertaista. Kaikilla oikeus kirjoittaa, joten loppukoon tuo ylimielisyys.
Kivasti kyllä saanut hekottaa päivän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pietari? Pitääks mun olla muka kolme vuotta taas koomassa?
T. Lola
Kuolleena taidat saada odottaa varmaan enemmän kun sen kolme
Vierailija kirjoitti:
Osaattehan pitää salaisuuden? Hyvä! Olen ainoa, joka selvisi kopteriturmasta. Aion estää Sallan ja Karin häät. Kaikki tulevat järkyttymään, kun näkevät 3. asteen palovammat.
T. Ilja
Onko ne pahemmat ku mulla? Sano pliis että on, niin joku Kaukovaaran kakara ei enää säikähdä mua ja pidä hirviönä.
T. Jarkko
Vierailija kirjoitti:
Valittajat, te voitte ihan hyvin keskustella tässä vitsailun ohella. Kommentoitte mitä tykkäätte ja hyppäätte viestien yli mitkä ei kiinnosta. Yksinkertaista. Kaikilla oikeus kirjoittaa, joten loppukoon tuo ylimielisyys.
Kivasti kyllä saanut hekottaa päivän mittaan.
Näin minäkin teen, ja niin pitäisi muidenkin!
Vierailija kirjoitti:
T. Ilja
Mennäänkö naimisiin? Saanko pestä sun hampaat?
T. Laila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lola
Nii mutku mä mietin et kuolinks mä Salkkareiden todellisuudessa. Eihän Ottokaan kuollu Satulassa, mut se tais olla jotain Jannen ja Talen fantasiaa. Mitä lie ottaneet joltain Segulta tai Pepiltä.
T. Hämmentynyt Lolita
Tervetuloa! Saisiko olla Camillaa anteeksi Kamomillaa?
T. Lellu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vei mun konjakkipullon ja Suomi viinat!?
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. JukkaOn se kumma ku ei saa huuliaan vähän kostuttaa.
T. MaaritTI
Kostuta niitä alapään huulias, mutta dokaamisen on loputtava! Lapsetkin häpee sua ja entäs Sofia? Lapsenlapseskin on kohta deeku, kiitos sun seurasi!
T. JukkaIsä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
Porin yliopistoon? Onhan se niin kaukana, ettei Salinit eksy enää Pihlajakadulle. Monica ja Sabrinakin asuvat Espoossa, eikä pääse enää Helsinkiin.
Oliks mulla ja jollakin... Danielko se oli? Niin lapsi?
T. Elina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lola
Lola kaipaa syvästi Pietarin paksua jortikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa! Saisiko olla Camillaa anteeksi Kamomillaa?
T. Lellu
HALUUTSÄ TURPAAS?
T. Ismo
Vierailija kirjoitti:
T. Elina
Kohtuun se kakara kuoli. Oikein isoäitini tappajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vei mun konjakkipullon ja Suomi viinat!?
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. JukkaOn se kumma ku ei saa huuliaan vähän kostuttaa.
T. MaaritTI
Kostuta niitä alapään huulias, mutta dokaamisen on loputtava! Lapsetkin häpee sua ja entäs Sofia? Lapsenlapseskin on kohta deeku, kiitos sun seurasi!
T. JukkaIsä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
Porin yliopistoon? Onhan se niin kaukana, ettei Salinit eksy enää Pihlajakadulle. Monica ja Sabrinakin asuvat Espoossa, eikä pääse enää Helsinkiin.
Meidän perheen aivot on niin huonossa kunnossa, et me ei älytä mistään maantiedosta.
T. Maarit, Aleksi ja Sofia
Nikkinen ja Axelsson on niin ihania ja seksikkäitä!❤
Vierailija kirjoitti:
Nikkinen ja Axelsson on niin ihania ja seksikkäitä!❤
Jätä mun miehet rauhaan!
T. Susu
Juha Viljanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Elina
Kohtuun se kakara kuoli. Oikein isoäitini tappajille!
Se... ei... Ollut... MUN SYY!
T. Lellu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ilja
Mennäänkö naimisiin? Saanko pestä sun hampaat?
T. Laila
Hei systeri, näpit irti! Mä oon aina ihastunut "friikkeihin" poikiin. Ootsä Ilja homo, oothan?
T. Matias
Minä tulin Evan uneen!
T. Asko Vilenius