Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vei mun konjakkipullon ja Suomi viinat!?
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. JukkaOn se kumma ku ei saa huuliaan vähän kostuttaa.
T. MaaritTI
Kostuta niitä alapään huulias, mutta dokaamisen on loputtava! Lapsetkin häpee sua ja entäs Sofia? Lapsenlapseskin on kohta deeku, kiitos sun seurasi!
T. JukkaIsä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
Porin yliopistoon? Onhan se niin kaukana, ettei Salinit eksy enää Pihlajakadulle. Monica ja Sabrinakin asuvat Espoossa, eikä pääse enää Helsinkiin.
Meidän perheen aivot on niin huonossa kunnossa, et me ei älytä mistään maantiedosta.
T. Maarit, Aleksi ja Sofia
Puistkemstisikö se Sofia opiskee kjääähhhähhääää
T. Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
Kostuta niitä alapään huulias, mutta dokaamisen on loputtava! Lapsetkin häpee sua ja entäs Sofia? Lapsenlapseskin on kohta deeku, kiitos sun seurasi!
T. JukkaIsä, hyväksy jo. Me ollaan juoppoja mitä juoppoja. Ja pääsihän se Sofia sentään yliopistoon, vaikka käsikirjoittajat ei muista.
Porin yliopistoon? Onhan se niin kaukana, ettei Salinit eksy enää Pihlajakadulle. Monica ja Sabrinakin asuvat Espoossa, eikä pääse enää Helsinkiin.
Meidän perheen aivot on niin huonossa kunnossa, et me ei älytä mistään maantiedosta.
Minä olen kyllä uraa tehnyt ja älykäs toimittaja! Voisin tulla Helsinkiin tekemään juttua Nikkisen johtamasta Mustavaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
T. Ulla
Sori otettiin siskon kans vähä saunakaljaa, siis puistokemistiksi
Ulla
Mä taas näin unta että Aaro ja Eero otti mut yhtäaikaa.
T. Päylä
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Mä jo luulin, että Sampo aikoo heittäytyä villiksi tyylin perusteella kun sillä oli se pinkki huivi kaulassa. Mut Cindy sai sen katsomaan peilistä että taisi vähän mennä huivit sotkuun :D Ja miksi muuten CIndy näytti siltä, että oli tullut suihkusta mutta hetken päästä oli menossa lenkkivaatteissa ulos. Ehkä suihku sopisi lenkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
T. UllaSori otettiin siskon kans vähä saunakaljaa, siis puistokemistiksi
Ulla
Voi minun isosiskoni se täällä vaan puhuu kaikille Pihlajakatulaisille! Olenko pari kertaa käynyt elämässäni siellä, kun olitte vielä Sepon kanssa yhdessä?
MINÄ OLEN YHTÄ HYVÄ KUIN SANNI LIUS!
T. Inna
Moiii kaikki, mä päädyin Tukholmaan rattopojaksi. Sori oikeesti Lasse.
T. Benjamin
Nyt te yksinäiset, näyttäkää taitonne! Puhukaa mulle tuhmia! Saakaa mut märäks! Ah!
T. Kiimainen Eva
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Faija hei sunhan se pitäs tietää. Muistaks ku dokasit monta päivää ja pyysit mua viekkuun?
T. Matias
Vierailija kirjoitti:
T. Benjamin
Karinin serkkua menit lypsämään!
Henrik Ekholm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. BenjaminKarinin serkkua menit lypsämään!
Älä pliis kerro faijalle, miks *itus*sa mä äsken puhuin Lassesta?
Benkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Faija hei sunhan se pitäs tietää. Muistaks ku dokasit monta päivää ja pyysit mua viekkuun?
T. Matias
Eiiii kaiiiii me leikitty junaa?
Miki
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Pitäkää kakarallenne kuria! Tänäänkin se kävi ahdistelemassa Kallea. Oli näin lähellä, ettei Kalle ratkennut taas ryyppäämään.
T. Ismo
Eija Vilpas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. MaaritTI
Mä passitan sut hoitoon!
T. MaaritTI
T. UllaSori otettiin siskon kans vähä saunakaljaa, siis puistokemistiksi
UllaVoi minun isosiskoni se täällä vaan puhuu kaikille Pihlajakatulaisille! Olenko pari kertaa käynyt elämässäni siellä, kun olitte vielä Sepon kanssa yhdessä?
Olet. Sammuit Sepon kanssa samaan sänkyyn. Olitte tyhjentäneet ilmeisesti pontikkapannun. Älä huoli, annoin anteeksi. Olethan mun ainoa sisko.
Aki ja Noel on kyl kuumia toimistoasuissaan. Saispa nähdä ne pelkät pitkävartiset sukat jaloissaan.
T. Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän poika homo?
T. Susu ja Miki
Pitäkää kakarallenne kuria! Tänäänkin se kävi ahdistelemassa Kallea. Oli näin lähellä, ettei Kalle ratkennut taas ryyppäämään.
T. Ismo
Pesismailan mitallako? Viddu mä haastan sut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Mutsihan seukkaa juristin kaa.
Mulle nyt sitä huomiota!
T. Eva
Pietari ja Jiri tulee rinkiin mukaan vertailemaan kokoja.