Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Voitteko uskoa, että joskus muinoin sarjassa pystyttiin kuvaamaan laboratorio hyökkäys?
T. Aktivisti Aamu
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavallinen tyttö tuiki tavallisesta perheestä.
T. Viola
Sinä olet tyttö tuiki tavallisesta perse*stä.
T. Lukiofrendis
Arvaa jysähtikö Kentaurissa!
T. Kalevi 69-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Sä oot koeputkilapsi, ei sul oo vanhempii daaaaaa
Älä valehtele! Ei kannata ärsyttää mua. Vai etkö sä tiedä minkälainen perhe mun tyttöys... siis vaimo on! Ne ku suuttuu, niin ne voi tehä sulle vaikka mitä! Nii!
T. Mira, joka vaatii käsikirjoittalijta jo vastauksia
Vit*ut! Meijän perhe on kovempi ku sun eukkos perhe!
No ketäpä teidän perheeseen kuuluu? Meillä on psykopaatti, poliisi ja meidän hyvä ystävä on oppinu elokuvista miten murha peitetään, että sunkaan tapaus ei selviä!
Mun isosetä on Igor Kuula!
Mun nimi ei sit kyl oo mikään Päivi.
T. Pamela Johansson
Vierailija kirjoitti:
Arvaa jysähtikö Kentaurissa!
T. Kalevi 69-vuotias
Mäkin olin siellä! Arvaa kyrsikö ku silmäripset kärähti!
T. Anu Saukko
Mä oonkin tehny kolmoisroolin.
T. Nora Rinne
Leipoisko pullia, vai imiskö Nikkisen... öh, ei mitään sittenkään.
T. Hellu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Viola
T. Lukiofrendis
Ei saa mua haukkua! Mulla on epilepsia, vaikka se unohdettiinki yhes vaihees.
T. Synkillä vesillä liupuva Viola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Älä valehtele! Ei kannata ärsyttää mua. Vai etkö sä tiedä minkälainen perhe mun tyttöys... siis vaimo on! Ne ku suuttuu, niin ne voi tehä sulle vaikka mitä! Nii!
No ketäpä teidän perheeseen kuuluu? Meillä on psykopaatti, poliisi ja meidän hyvä ystävä on oppinu elokuvista miten murha peitetään, että sunkaan tapaus ei selviä!
Hah, mun vaimon äiti otti Hellu Kuulalta lahjuksen, joten Hellupa on meille palveluksen velkaa. Se sano että lakritsipyssy on ladattuna laukussa. Nikkinen juoksi jo piiloon.
Oonks mä joskus ollu Salkkareissa?
T. Otto Kaukovaara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Viola
T. LukiofrendisEi saa mua haukkua! Mulla on epilepsia, vaikka se unohdettiinki yhes vaihees.
Mee sinne sillalle takas ja hyppää. Naamas ärsyttää helevetisti. Näytät aina siltä kuin olis kissanpeeaskaa suussa.
T. Eräs sun yläkoulusta.
"Oldermanni Ismo, tuorejuusto Viola"
Jaksossa Ismo matkustaa Kallen kanssa haikeana kohti vanhainkotia. Ismolla alkaa ikä jo painaa. Hän joutuu luopumaan Kallesta ja makkaravoileivistä.
Hiljattain vankilasta vapautunut Viola työskentelee samassa vanhainkodissa, jonne Ismo muuttaa. Viola ja Mira ovat eronneet, joten Viola löytää uuden rakkauden Sonjan, joka käy katsomassa isoäitiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mira
Hah, mun vaimon äiti otti Hellu Kuulalta lahjuksen, joten Hellupa on meille palveluksen velkaa. Se sano että lakritsipyssy on ladattuna laukussa. Nikkinen juoksi jo piiloon.
Meijän perhe on saanu vihiä Hellun olinpaikasta. Joku Ulla juorus kännissä ku oltii lomalla Espanjassa.
Varoittakaa naisia Ismosta. Se syyttää aina viattomia. Kuten mun poikaani. Joka tais kuitenkin olla joku rikollinen. En muista. Mut silti.
T. Leea
Siis Viola ja Mira on vielä ärsyttävämpiä teinejä ku mitä me oltiin.
T. Aamu ja Silja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Viola
T. LukiofrendisEi saa mua haukkua! Mulla on epilepsia, vaikka se unohdettiinki yhes vaihees.
Mee sinne sillalle takas ja hyppää. Naamas ärsyttää helevetisti. Näytät aina siltä kuin olis kissanpeeaskaa suussa.
T. Eräs sun yläkoulusta.
Mä seison jo henkisesti reunalla. Ja sä pahennat mun oloa. Mut tiedoks vaan, Salkkareissa ei kuollakaan niin helposti. Tai no joskus voidaan kuolla... äh, mikä on tää logiikka. Aivan! Me lahjotaan käsikirjoittajat!
T. Viola ja Mira, Salkkareiden kuuluisin pari sitten Miian ja Sakun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mira
Meijän perhe on saanu vihiä Hellun olinpaikasta. Joku Ulla juorus kännissä ku oltii lomalla Espanjassa.
Hellu osaaki vaihtaa olinpaikkaansa yhtä nopeasti ku Susu ja Eva miestä.
T. Viola ja Mira, Salkkareiden kuuluisin pari sitten... ketäs he olivatkaan?
Varastiko Peppi mun ja Teemun laulun?
T. Inka