Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavallinen tyttö tuiki tavallisesta perheestä.
T. Viola
Sinä olet tyttö tuiki tavallisesta perse*stä.
T. LukiofrendisEi saa mua haukkua! Mulla on epilepsia, vaikka se unohdettiinki yhes vaihees.
T. Synkillä vesillä liupuva Viola
Mee sinne sillalle takas ja hyppää. Naamas ärsyttää helevetisti. Näytät aina siltä kuin olis kissanpeeaskaa suussa.
T. Eräs sun yläkoulusta.Mä seison jo henkisesti reunalla. Ja sä pahennat mun oloa. Mut tiedoks vaan, Salkkareissa ei kuollakaan niin helposti. Tai no joskus voidaan kuolla... äh, mikä on tää logiikka. Aivan! Me lahjotaan käsikirjoittajat!
T. Viola ja Mira, Salkkareiden kuuluisin pari sitten Miian ja Sakun
Pyydä vaik se hinuri tohtori mukaas, sen kaahan sä viimeksi siel sillall olitte.
Kieltämättä aina hymistelen yksinäni jos salsuissa on jotain homojen juttuja, kun se yleensä saa aina osan ihmisistä vaihtamaan kanavaa tai jotain muuta. Ois hauska nähdä ihmisten reaktiota kotisohvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Sä oot koeputkilapsi, ei sul oo vanhempii daaaaaa
Älä valehtele! Ei kannata ärsyttää mua. Vai etkö sä tiedä minkälainen perhe mun tyttöys... siis vaimo on! Ne ku suuttuu, niin ne voi tehä sulle vaikka mitä! Nii!
T. Mira, joka vaatii käsikirjoittalijta jo vastauksia
Vit*ut! Meijän perhe on kovempi ku sun eukkos perhe!
No ketäpä teidän perheeseen kuuluu? Meillä on psykopaatti, poliisi ja meidän hyvä ystävä on oppinu elokuvista miten murha peitetään, että sunkaan tapaus ei selviä!
Mun isosetä on Igor Kuula!
Hah, mun vaimon äiti otti Hellu Kuulalta lahjuksen, joten Hellupa on meille palveluksen velkaa. Se sano että lakritsipyssy on ladattuna laukussa. Nikkinen juoksi jo piiloon.
Meijän perhe on saanu vihiä Hellun olinpaikasta. Joku Ulla juorus kännissä ku oltii lomalla Espanjassa.
Hellu osaaki vaihtaa olinpaikkaansa yhtä nopeasti ku Susu ja Eva miestä.
T. Viola ja Mira, Salkkareiden kuuluisin pari sitten... ketäs he olivatkaan?
Mun komekymppinen broidi aikoo iskee Hellun ja sit On Hellun päivät luetut.
Miks nykyään ei oo mun kaltasia söpöjä runopoikia?
T. Teemu
Sarja ei ois saanu syöpästä mainetta jos se ois päättyny mun kuolemaan. Jakso oli 540 ja se oli ekan sopimuksen jaksomäärä. Sillon Salkkarit ois saanu paremman kulttimaineen ja koskettavan päätöksen.
Sarja varmaan päättyy sitten Susun koskettavaan menehtymiseen.
T. Miia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Sä oot koeputkilapsi, ei sul oo vanhempii daaaaaa
Älä valehtele! Ei kannata ärsyttää mua. Vai etkö sä tiedä minkälainen perhe mun tyttöys... siis vaimo on! Ne ku suuttuu, niin ne voi tehä sulle vaikka mitä! Nii!
T. Mira, joka vaatii käsikirjoittalijta jo vastauksia
Vit*ut! Meijän perhe on kovempi ku sun eukkos perhe!
No ketäpä teidän perheeseen kuuluu? Meillä on psykopaatti, poliisi ja meidän hyvä ystävä on oppinu elokuvista miten murha peitetään, että sunkaan tapaus ei selviä!
Mun isosetä on Igor Kuula!
Hah, mun vaimon äiti otti Hellu Kuulalta lahjuksen, joten Hellupa on meille palveluksen velkaa. Se sano että lakritsipyssy on ladattuna laukussa. Nikkinen juoksi jo piiloon.
Meijän perhe on saanu vihiä Hellun olinpaikasta. Joku Ulla juorus kännissä ku oltii lomalla Espanjassa.
Hellu osaaki vaihtaa olinpaikkaansa yhtä nopeasti ku Susu ja Eva miestä.
T. Viola ja Mira, Salkkareiden kuuluisin pari sitten... ketäs he olivatkaan?
Mun komekymppinen broidi aikoo iskee Hellun ja sit On Hellun päivät luetut.
Niko Vainio? Saku Salin? Kyllä me saadaan se kiinni.
T. Nella, joka tästä lähtien hoitaa ryhmänsä viestittelyn, kun on opetellut elokuvista oikeat tekniikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavallinen tyttö tuiki tavallisesta perheestä.
T. Viola
Sinä olet tyttö tuiki tavallisesta perse*stä.
T. LukiofrendisEi saa mua haukkua! Mulla on epilepsia, vaikka se unohdettiinki yhes vaihees.
T. Synkillä vesillä liupuva Viola
Mee sinne sillalle takas ja hyppää. Naamas ärsyttää helevetisti. Näytät aina siltä kuin olis kissanpeeaskaa suussa.
T. Eräs sun yläkoulusta.Mä seison jo henkisesti reunalla. Ja sä pahennat mun oloa. Mut tiedoks vaan, Salkkareissa ei kuollakaan niin helposti. Tai no joskus voidaan kuolla... äh, mikä on tää logiikka. Aivan! Me lahjotaan käsikirjoittajat!
T. Viola ja Mira, Salkkareiden kuuluisin pari sitten Miian ja Sakun
Pyydä vaik se hinuri tohtori mukaas, sen kaahan sä viimeksi siel sillall olitte.
Että sä oot ilkeä ja ahdasmielinen. Sä tuut kokemaan tuskallisen lopun mun isoisän perunakellarissa.
T. Nella, joka viestitti tämän Violan puolesta turvallisuus syistä
Älkää huoliko tytöt, minä autan teitä, niin Aaro tykkää musta enemmän. Minä oon niin loistava hahmo että keksin keinot. Ja on mulla kaks pääsiäispupua apuna.
T. Orvokki
"Linda yhtyy alamaailman mytologiaan"
Sarjaan on ilmestynyt uusi rikollispomo, joka peittää kasvonsa naamiolla. Joku pihlajakatulainen on sotkeutunut johonkin rikolliseen ja joutunut ongelmiin. Linda haluaa tehdä sopimuksen alamaailman pomon kanssa, joka ei näytä vielä kasvojaan. Linda ajattelee, että salaperäinen pomo voisi auttaa jotenkin. Kun Linda on allekirjoittanut paperin, pomo paljastaa kasvonsa. Naamion takaa paljastuu Seireenin kasvot.
Kaikki vaan kreisibailaa täällä. Meininki on ku Geelissä sillo joskus vuonna nakki ja muussi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan kreisibailaa täällä. Meininki on ku Geelissä sillo joskus vuonna nakki ja muussi.
T. Markus
Kukaan ei vissiin viitti ees kommentoida nykyistä jaksoa kun täällä spämmitään.
Säälittää Daniela, ku sai Ainon haukut.
Eva saa tänään ensimmäisen pääsiäismunansa Mikiltä. Mistä löytyy seuraava?
Miestennielijä tunkeutui Jeren asuntoon ja jäi viinittelemään Mikin kanssa.
Taasko joku jakaa höpö-höpö jaksojen nimiä tänne? 😂
Vierailija kirjoitti:
Säälittää Daniela, ku sai Ainon haukut.
Kaukovaarat ne iskee aina kynteinsä kaikista heikoimpiin ihmisiin.
Ihan oikein Danielalle. Niin Susumainen ja ylimielinen, kun Krisullekin suuttu. Ja oikeassa Cindy oli kun sanoi että vaatteet on aikuismaisia. Niin nautin kun totuus selviää eikä Danielan kultsu ollutkaan niin ihana.
Vulgaarinen Ismo räyhäsi Dahlialle. Oikein, että Dahlia soitti Romppaiselle.
Luulin, että Ismo iskee silmänsä Violaan. Onneksi ei.