Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Nyt pyydät Dahlialta rakkautta ja munaa!
Sillähän on munat!
T. Kari
Missä monistaja ja ilmiantaja ovat?😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pyydät Dahlialta rakkautta ja munaa!
Sillähän on munat!
T. Kari
Uuu, nythän mä näen ton ihmisen ihan uudessa valossa...
T. Kalle
Vierailija kirjoitti:
Tälleen ei cmorelaisena on välillä hankala poimia näistä, että mitä on oikeesti tapahtunu. Silleen kun ei näe jaksoja niin voi vaan olla kysymysmerkkinä, kun puhutaan dna-tuloksista, Joannan lähdöstä, haavekuvista jne.
Matin vaatteista löytyi hius, josta voidaan eristää DNA.
Lindan mielestä Joannan lähtö esim. Interpoliin pois tutkimuksesta olisi paras vaihtoehto.
Kalle haaveilee rapussa tilanteesta, jossa Sampo tulee avaamaan oven ilman paitaa ja ajautuvat intohimoiseen suuteluun. Kunnes Kalle havahtuu tästä, soittaa ovikelloa mutta Sampo ei avaa, koska välttelee Kallea kaikin tavoin. Yrittää unohtaa ihastumisensa.
Kuka onnistui tappamaan ilmiantajan, monistajan tai molemmat, olet todellinen sankari. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuka onnistui tappamaan ilmiantajan, monistajan tai molemmat, olet todellinen sankari. Kiitos!
Homma hoituu aina kädenkäänteessä, kunhan vaan hinnasta sovitaan.
T. Seireeni
Silloin kun Tyynen murhan tutkinnat alkoivat niin mitään Teroa ei ollut olemassakaan! Ja sitten joku Rajala hoitaa homman. Epäreilua. Alas painunut sarjan taso.
T. Susanna Viita
Enemmän ihmettelen miten kukaan jaksaa monta tuntia putkeen? Joskus klo 12 aikaan alotti eikä tässä ole ollut missään välissä edes tunnin taukoa. Koko ajan vaan monistuksia tai näitä "T. X hahmo" viestejä menee.
Markku on alfa. Seurustelee thaimaalaisen kanssa.
Ois hyvä jos Kalle vihottelis Ismolle pidempäänkin eikä vaan hetken suutahdus.
Suunnitelmani etenee. Kaikki uskoo, että olen kaiken spämmäyksen takana. :D
Uskallanko tulla Pihlajakadulle vai pitääkö pelätä että antiikkiani hajotetaan? Tanelille jos sais tyttöystävän, paremman kuin sen Katrin joka uhriutui kaikessa.
T. Irma
Minä olen tavallinen tyttö tuiki tavallisesta perheestä.
T. Viola
Vierailija kirjoitti:
Markku on alfa. Seurustelee thaimaalaisen kanssa.
Ei alfat seurustele huo*ien kaa😂
Siis mitä? Onks mun päiväkirja Sampolla? Ja toi yks sano et Ismoki on lukenu sitä! Mun on pakko saada heti pari omppuu!
T. Peppi
Miten mut voitiin vaan kylmäverisesti hoidella kameroiden ulkopuolella? Mä olen kuitenkin yks sarjan tärkemmistä hahmoista! Yks jaksoki päätty koskettavasti jonkun Victorian kuolemaan joka oli niin tyhjänpäiväinen hahmo, toisin kuin minä!
T. Pirjo
Onko Niuvanniemestä päässy hulluja pääsiäislomalle? Vaikuttais siltä, kun tätä ketjua lukee.
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Vierailija kirjoitti:
Onko Niuvanniemestä päässy hulluja pääsiäislomalle? Vaikuttais siltä, kun tätä ketjua lukee.
Joo, päästiin. Yritin mennä Oonan luo mutta häntä ei ole enää sarjan nykytodellisuudessa.
T. Laura Kiviranta, se Salkkareiden oikea kunnon juristi, häivy Noel!
Noelin kuiskuttelu saa mut kostumaan.
T. Susu